دیجی اسکریپت

تفنگ بدون ماشه روحانی! /اثرگذاری متفاوت ۲ حزب دموکرات و جمهوری خواه بر اقتصاد ایران/ اهداف خطرناک «پمپئو» برای سفر به منطقه؟! | دیجی اسکریپت

تفنگ بدون ماشه روحانی! /اثرگذاری متفاوت ۲ حزب دموکرات و جمهوری خواه بر اقتصاد ایران/ اهداف خطرناک «پمپئو» برای سفر به منطقه؟!
[ad_1]

gif;base64,R0lGODlhAQABAAAAACH5BAEKAAEALAAAAAABAAEAAAICTAEAOw== - تفنگ بدون ماشه روحانی! /اثرگذاری متفاوت ۲ حزب دموکرات و جمهوری خواه بر اقتصاد ایران/ اهداف خطرناک «پمپئو» برای سفر به منطقه؟!


بالاخره تهران «قرنطینه کامل» می‌شود؟، همدستی دلالان و پولشویان در بازار ارز، عبور تلویحی جمهوریخواهان سنتی از ترامپ، سناریوی فیل‌ها برای ماندن ترامپ در قدرت، دانشگاهیان در سوگ ۲ استاد علوم انسانی، نگرانی ریاض از رابطه بایدن با ایران، برنج و گوشت در سفره‌ها آب رفت!، مسکن ایران را چه به انتخابات آمریکا؟! و شایعه کشته شدن عطاالله مهاجرانی در لندن از مواردی است که موضوع گزارش‌های خبری و تحلیلی روزنامه‌های امروز شده است.

Source link

یک قاضی در ایالت میشیگان درخواست ستاد ترامپ برای توقف تایید پیروزی نامزد حزب دموکرات در این ایالت را رد کرده است. Source link

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.