دیجی اسکریپت

تنظیم کردن صفحه ویرایش نوشته در وردپرس | دیجی اسکریپت

تنظیم کردن صفحه ویرایش نوشته در وردپرس
[ad_1]

بعد از مدتی استفاده از وردپرس شما متوجه خواهید شد که، بخشهایی در صفحه ویرایش نوشته وجود دارند که شما از آنها استفاده نمی کنید. همچنین بخشهایی که بیشتر استفاده می کنید نیز مشخص خواهند شد. در این مقاله به شما خواهیم گفت که چطور صفحه ویرایش نوشته را مجدداً تنظیم کنید. به طور پیش فرض زمانیکه شما وردپرس را نصب می کنید به صفحه ای مانند صفحه زیر روبرو می شوید.

 

O7BGGG0

 

این صفحه ممکن است که متفاوت باشد با توجه به تم ها و افزونه های مختلف. ولی در همه صفحه نمایشها بطور پیش فرض، صفحه ویرایش نوشته می تواند کوچکتر یا بزرگتر یا پنهان شوند.

 

همچنین شما می توانید بر روی یک عنوان جعبه متا کلیک کرده و آنرا نگه دارید و بکشید به سمتی که می خواهید در صفحه ویرایش نوشته قرار گیرد. شما می توانید آنرا به بالا و پایین حرکت دهید. دو مکان برای قرار گرفتن یک جعبه متا وجود دارد. یکی ستون سمت راست و دیگری در پایین ویرایشگر نوشته.

 

برای پنهان کردن جعبه های متای اضافی از صفحه ویرایشگر نوشته، بر روی دکمه وضعیتهای صفحه نمایش در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید. یک منو باز می شود که می توانید پنهان کردن یا نشان دادن صفحه نمایش را انتخاب کنید.

 

برای پاک کردن صفحه نمایش کافیست دکمه full screen در ویرایشگر نوشته را کلیک کنید یا همزمان کلیدهای ALT+Shift+W را بگیرید.

 

در این حالت جعبه های متا پنهان هستند و شما فقط دکمه های فرمت اولیه در سمت بالا و عنوان نوشته و ویرایشگر نوشته را دارید. حتی نوار ابزار در بالا به تنهایی ظاهر میشود زمانیکه شما موس خود را خارج از ویرایشگر نوشته قرار بدهید. این حالت، حالت نوشتن بدون حواس پرتی نامیده می شود.

نوشته تنظیم کردن صفحه ویرایش نوشته در وردپرس اولین بار در پدیدار شد.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.