دیجی اسکریپت

توقف اجرای حکم در زبان عمومی – باران وب | دیجی اسکریپت

توقف اجرای حکم در زبان عمومی – باران وب
[ad_1]

در حالی که زبان گفتاری است که قطعا کمتر رسمی تر از این زبان نوشته شده است ارزش با استفاده از دستور زبان خوب در هنگام ارائه سخنرانی یا ارائه شما می تواند تفاوت بین موفقیت و عملکرد یکی که کمتر از ستارگان.

یکی از رایج ترین اشتباهات من را بشنود با بلندگو (و نویسندگان نیز هست) استفاده از اجرای حکم. این بدان معنی است که جملات خود را به یکدیگر متصل با استفاده از یک رابطه مهمترین کلمه و .

مثال : این مرد شد راه رفتن به فروشگاه عمومی و او در بر داشت لرز سگ لنگش در کنار جاده و بنابراین او تصمیم به گرفتن سگ با او و او trudged همراه حمل لاغر و نحیف mutt و پس از آن او در نهایت به گوشه و او گره خورده سگ به پست خارج از فروشگاه با یک تکه طناب او در بر داشت دروغ گفتن در خیابان و سپس او به او گفت که او خواهد بود ، [Don’t laugh. I have heard something very similar from some of my students!]

مشکلات با جمله بالا چند هستند. با اتصال تمام جملات خود را با حروف ربط شما یکی از فوق العاده طولانی اجرای حکم. خوب معلم انگلیسی خواهد بود سریع به علامت جمله شما اشتباه است; با این حال بسیاری از کسانی که کمتر از جمعیتی داشته اند بیشتر توجه قرار داده شده در خود علم و مهارت های ریاضی در مدرسه و کمتر در توانایی های زبان انگلیسی خود. این مشکل من پیدا کرده اند در درجه اول در آموزش و پرورش آمریکا.

خوب صحبت کردن و همچنین به عنوان خوب نوشتن شامل تنوع در ساختار جمله. در حالی که وجود دارد هیچ مشکلی در استفاده از کلمه و برای اتصال یک جمله اتصال تمام جملات خود را با هم خسته کننده است. مشکل دیگر با مثال بالا این است که همه این جملات شروع موضوع هستند و پس از فعل. قطعا یک مشکل نیست اگر شما در درجه ۳ – یک مشکل بزرگ اگر شما امیدوار به تبدیل شدن به موفق در مکان سخنران یا نویسنده.

در مثال زیر متوجه تفاوت زمانی که شما تغییر ساختار جمله و از بین بردن بیش از حد استفاده از رابطه و .

مثال : او در راه رفتن به فروشگاه عمومی پیرمرد در بر داشت لرز سگ لنگش در کنار جاده ها است. او تصمیم گرفت به حیوانات ضعیف با او. Trudging همراه حمل لاغر و نحیف mutt مرد یافت می شود یک تکه طناب دروغ گفتن در خیابان هنگامی که او در نهایت به گوشه ای. پس از بستن سگ به lamppost, او به او گفت که او خواهد بود ،

در حالی که وجود دارد این است که یکی و در پاراگراف فوق وجود دارد دیگر ۶٫ استفاده از حرف ربط است که بخشی از خوب به زبان انگلیسی. استفاده بیش از حد حرف ربط نیست.

قطعا بسیاری از جملات خود را باز خواهد شد با موضوع خود را; با این حال هر دو خوب صحبت کردن و نوشتن مهارت ها شامل انواع. آغاز شده توسط برخی از جملات خود را با گزاره عبارات تابع بند participial عبارات و کلمات خود را بسیار جالب تر خواهد بود برای مخاطبان خود به ویژه مهم است که شما با استفاده از حکایات در مواد خود را.

انواع مختلفی است که قطعا این ادویه از زندگی است. تنوع در زبان عمومی می تواند کمک به شما تحویل هیجان انگیز است. توقف اجرای فایرفاکس; بهبود ساختار جمله و مخاطبان خود را خواهد شد بسیاری سپاسگزار.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.