دیجی اسکریپت

تولید و انتشار مطالب بهینه در وردپرس | دیجی اسکریپت

تولید و انتشار مطالب بهینه در وردپرس
[ad_1]

در این آموزش به چگونگی تولید محتوا بهینه بپردازیم ، پس با ما در ۲۰اسکریپت تا انتهای مقاله همراه باشید.

 

تولید و انتشار مطالب بهینه در وردپرس

ایجاد یک مطلب در فضای اینترنت که با در نظر گرفتن معیار های سئو , را تولید محتوای بهینه می گویند . که  در این آموزش بیشتر قصد داریم به تمام نکاتی که شما را به رسیدن به هدفتان کمک میکند بپردازیم تا به راحتی شما بتوانید بهترین مقاله را در کسب و کار خود تولید و انتشار دهید .

 

برای اکثر وبمستران و مدیران وب سایت ها سخت است که زمان و انرژی خود را برای تولید و انتشار مقالات حرفه ای و کامل با وجود سایت‌های کپی کننده و یا ، کاربران سارق محتوا، بگذارند.

تولید و انتشار مطالب بهینه در وردپرس

انتخاب عنوان مناسب و غیر تکراری :

  • + برای مقالاتتون از عنوان های جدید و متمایز استفاده کنید .
  • + از کلمه کلیدی مرتبط به عنوان مقاله استفاده کنید : در هر مقاله خود حتما از تگ عنوان h1 و h2 در مقاله خود استفاده کنید و کلمات مناسب و کلیدی را در مقاله خود بولد کنید و کلمات مناسب و مهم را لینک دار .
  • + عنوان مقاله باید حداکثر ۷۰ کاراکتر باشد .
  • + عنوانی را انتخاب کنید که کاربران در موتور های جستجو به دنبال مقاله شما میگردن .

 

در چند خط مقاله خود از کلمات کلیدی مناسبی استفاده کنید :

یکی از نکات مهم در تولید محتوای بهینه وردپرس توضیحات چند پاراگراف اول مقاله میباشد . لازم است در پاراگراف اول مقاله خود از مهم ترین عنوان و کلمات کلیدی مهم مربوط به مقاله خود درج نمائید تا نتایج بهتری را در موتور های جستجو کسب نمائید .

 

در مقاله خود حتما از یک تصویر استفاده کنید :

برای اینکه مقاله شما برای موتور های جستجو بهینه باشد حتما از یک تصویر با جزئیات (alt و title) استفاده کنید چرا این تصاویر کمک شایانی به مقاله شما در اولویت های گوگل میکنه و پارامتر خوبی در نتایج جستجو میباشد .

 

در مقاله خود از تگ های H1 تا H6 استفاده کنید :

این تگ ها همانطور که مشخص هست برای عنوان به کار برده میشه و این تگ ها براساس ارزش مرتب سازی میشودند بدین صورت که تگ H1 بیشترین ارزش را دارد که به عنوان ، عنوان صفحه استفاده میشود و تگ های H3 , H2 و… به ترتیب از ارزش کمتری برخوردار هستند که تگ H6 کمترین ارزش را دارد ، همچنین ما در هرصفحه از برخی از این تگ ها به تعداد محدودی میتوانیم استفاده نمایید

 

 آموزش استفاده مناسب از تگ عنوان h1 , h2 , h3 , h4 , h5 , h6

آموزش و تعداد استفاده از این تگ ها رو میتوانید در جدول زیر مشاهده بفرمایید

تولید و انتشار مطالب بهینه در وردپرس

لینک دادن به مطالب در مقاله با معیار های سئو :

یکی از مهم ترین معیار های تولید محتوای بهینه لینک دار کردن کلمات کلیدی در مقاله بصورت بولد به صفحه اصلی و مقالات قبلی میباشد . ایجاد لینک در بین مقالات و مطالب ، وبسایت را یک پارچه می کند و در نتیجه تعداد کلیک های مطلب افزایش پیدا خواهد کرد و برای بازدید وب سایت نیز بسیار مفید خواهد بود.

 

به دنبال محتوایی باشید که کاربر آن را دوست دارد :

یکی از بهترین روش برای کسب اطمینان از اینکه کاربران از محتوای شما رضایت داشته باشند , از روش‌ها و ابزار های برای فید بک مقالات خود استفاده کنید . بطور مثال ( امتیاز ستاره ای مطالب )

موف باشید

نوشته تولید و انتشار مطالب بهینه در وردپرس اولین بار در بیست اسکریپت. پدیدار شد.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.