دیجی اسکریپت

حذف نظرات در انتظار تایید در وردپرس به‌صورت دسته‌جمعی | دیجی اسکریپت

حذف نظرات در انتظار تایید در وردپرس به‌صورت دسته‌جمعی
[ad_1]

حذف نظرات در انتظار تایید در وردپرس
حذف نظرات در انتظار تایید در وردپرس

بخش نظرات وردپرس یکی از مهم‌ترین بخش‌هایی است که ارتباطی مستقیم بین سایت شما و کاربران سایت‌تان برقرار خواهد کرد. اما بعضی مواقع تعداد نظرات این بخش بیش از حد زیاد می‌شود و یا این بخش پر از نظرات اسپمی می شود که شما با افزونه اکیسمت آن‌ها را فیلتر نکرده‌اید. اما در چنین مواقعی برای حذف نظرات در انتظار تایید در وردپرس چه باید کرد؟

حذف نظرات در انتظار تایید در وردپرس

برای حذف نظرات در انتظار تایید می‌توانید از روش‌های مختلفی استفاده کنید. یکی از این روش‌ها، حذف همه نظرات وردپرس است که پیشنهاد نمی‌شود. چرا‌که تمام نظرات سایت شما را حذف خواهد کرد. اما شما فقط می‌خواهید نظراتی که وضعیت آن‌ها در انتظار تایید هست را تغییر دهید. پس باید به دنبال راه‌کار بهتری باشیم.

برای این‌کار بهترین راه استفاده از قابلیت‌های هسته اصلی وردپرس هست. پس کافیست مراحل زیر را طی کنید تا بتوانید نظرات در دست بررسی را بدون نیاز به نصب افزونه حذف کنید.

ابتدا وارد بخش دیدگاه‌ها در پنل مدیریت وردپرس سایت خودتان شوید.

بخش نظرات وردپرس
بخش نظرات وردپرس

سپس از بالای صفحه، روی در انتظار تایید کلیک کنید تا فقط نظرات در انتظار تایید به شما نمایش داده شود.

نظرات در انتظار تایید وردپرس
نظرات در انتظار تایید وردپرس

حالا می‌خواهیم همه این نظرات را حذف کنیم. پس باید تیک انتخاب دسته‌جمعی نظرات را از سمت راست فعال کنیم. اما تعداد نظرات نمایش داده شده در هر صفحه بسیار کم هست. برای این‌که کار سریع‌تر انجام شود، بهتر است از بالای صفحه روی تنظیمات صفحه کلیک کنیم.

تنظیمات صفحه نظرات وردپرس
تنظیمات صفحه نظرات وردپرس

و تعداد نمایش در هر برگه را روی ۹۹۹ قرار دهیم. ممکن است با انتخاب این تعداد، موقع حذف نظرات سایت شما با خطای محدودیت منابع هاست مواجه شود. در این صورت باید این تعداد را کمتر کنید و دوباره حذف را انجام دهید.

تعداد نظرات موجود در هر صفحه
تعداد نظرات موجود در هر صفحه

حالا ۹۹۹ دیدگاه در هر صفحه نمایش داده می‌شود. پس باید دوباره روی نظرات در انتظار تایید کلیک کنیم. سپس تیک انتخاب دسته‌جمعی نظرات را انتخاب کنیم. همه نظرات موجود در آن صفحه انتخاب خواهند شد.

انتخاب دسته‌جمعی نظرات
انتخاب دسته‌جمعی نظرات

در نهایت از منوی کشویی کارهای دسته‌جمعی روی گزینه انتقال به زباله‌دان و اجرا کلیک می‌کنیم.

حذف دسته‌جمعی نظرات وردپرس
حذف دسته‌جمعی نظرات وردپرس

از شما یک تاییدیه برای حذف دسته‌جمعی نظرات گرفته خواهد شد که باید تایید کنید. تبریک! تمام نظرات این صفحه حذف شد. حالا کافیست به صفحات بعدی نظرات رفته و همین‌کار را برای همه نظرات در انتظار تایید سایت خود انجام دهید.

موفق باشید. 🙂

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.