دیجی اسکریپت

حذف نوار مدیریت وردپرس از بالای صفحه برای کاربران | دیجی اسکریپت

حذف نوار مدیریت وردپرس از بالای صفحه برای کاربران
[ad_1]

آموزش افزونه Hide Admin Bar from Non-Admins,حذف نوار بالای وردپرس,نمایش نوار ادمین تنها برای مدیر سایت,مخفی کردن نوار ادمین وردپرس

حذف نوار مدیریت وردپرس از بالای صفحه برای کاربران

امروز قصد دارم افزونه Hide Admin Bar from Non-Admins را به دوستانی که تمایل دارند نوار ادمین را برای کاربران غیر فعال کنند و تنها خودشان نوار ادمین را مشاهده و در صورت لزوم ویرایش کنند، معرفی کنم.

برای وب سایتهایی که تنها یک مدیر یا ادمین دارد این افزونه کاملا مناسب است و تنها مدیر سایت به بخش داشبورد و نوار ادمین دسترسی دارد.

پس از فعال سازی افزونه تنها مدیران نوار مدیریت را مشاهده خواهند کرد. این افزونه تنظیماتی ندارد و اغلب به روز رسانی نمی شود، کار با آن بسیار ساده و راحت است.

نحوه کار با افزونه Hide Admin Bar from Non-Admins

همانند همیشه افزونه را دریافت، نصب و راه اندازی کنید، سپس آن را فعال کنید طبق آموزش نصب افزونه در وردپرس . پس از فعال سازی افزونه٬ نیازی به پیکربندی افزونه نیست. این افزونه دارای چند خط کد ساده است، به طور مشخص خط کد” if(!current_user_can(‘administrator’)) “ تعیین می کند که نوار ادمین پنهان شود و حتی بر حسب نیازتان میتوانید تعیین کنید چه کسانی نوار ادمین را مشاهده نمایند. به فرض مثال:

if(!current_user_can(‘edit_posts’))

این خط کد، اجازه می دهد که علاوه بر مدیران نویسندگان وب سایت نیز نوار مدیریت را مشاهده کنند.

موفق و پیروز باشید.

راستی! برای دریافت مطالب وردپرسی در کانال تلگرام میهن وردپرس عضو شوید.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.