دیجی اسکریپت

حل مشکل آپلود نشدن عکس در وردپرس | دیجی اسکریپت

حل مشکل آپلود نشدن عکس در وردپرس
[ad_1]

حل مشکل آپلود نشدن عکس در وردپرس

گاها برای شما پیش می آید که هنگام آپلود تصاویر در وردپرس با خطای http error مواجه می شوید یا پیغام زیر به شما نمایش داده می شود:

خطایی هنگام بارگذاری پرونده پیش آمده. دوباره تلاش کنید.

 

http-error-upload-image

 

اما برای حل این مشکل باید چه کرد؟ در زیر راهکار هایی را برای حل این مشکل به شما معرفی می کنم که تا ۹۹ درصد مشکل آپلود نشدن عکس در وردپرس را حل خواهد کرد.

 

دلیل اول: مشکل ارتباطی اینترنت شما با سرور سایت و کمبود سرعت آپلود اینترنت شما

رایج ترین دلیل این خطا مشکل آپلود و قطع و وصل شدن اینترنت شما هنگام آپلود تصاویر هست یا کم بودن سرعت آپلود سایتتان. برای اینکه مطمئن شوید دلیل خطا این نیست، بهتر هست یک عکس با حجم بسیار کم ( مثلا ۲ کیلوبایت ) را آپلود کنید. اگر تصویر با حجم کم آپلود شد به فکر تغییر هاست یا تغییر ارائه دهنده اینترنت خود باشید تا ماجرای خطای وردپرس تمام شود. 🙂

 

دلیل دوم: کش شدن جاوا اسکریپت در وردپرس

در صورتی که جاوا اسکریپت شما کش شده باشد. به دلیل کش جاوا ، بارگذار پرونده به خوبی نمی تواند فعالیت کند و در نتیجه با این خطاها مواجه خواهید شد. برای اینکه مطمئن شوید دلیل خطا این نیست، وارد پوشه wp-content/uploads شوید و بررسی کنید پوشه ای با نام js_cache در این پوشه ایجاد نشده باشد. در صورتی که این پوشه وجود داشت آنرا حذف کنید تا مشکل برطرف شود.

 

دلیل سوم: مشکل در mod_security هاست

اگر مد امنیتی هاست شما مشکلی داشته باشه این خطا رو میتونه نمایش بده. ابتدا از هاست خود درباره مشکلات مد سکوریتی بپرسید و در صورتی که موفق به حل مشکل نشدند خودتان از طریق فایل .htaccess اقدام کنید. به راحتی کد زیر را به .htaccess اضافه کنید.

 

دلیل چهارم: مشکل در فایل های وردپرس

دلیل دیگر این مشکل می تواند ایجاد مشکل و یا تغییر فایل های سیستمی وردپرس باشد که خوشبختانه راهکار بسیار ساده ای دارد. اگر وردپرس شما آپدیت نیست کافیست وردپرس را آپدیت کنید و اگر وردپرس شما آپدیت هست کافیست آپدیت وردپرس بصورت دستی را انجام دهید تا فایل های سیستمی شما تعمیر شوند.

 

پنجمین دلیل: سطح دسترسی پوشه آپلود

آخرین دلیل قانع کننده برای مشکل خطای آپلود تصاویر وردپرس تنظیم نبودن سطح دسترسی پوشه های آپلود هست. وارد فایل منیجر هاست خود شوید ، پوشه wp-content را باز کنید و سپس روی پوشه uploads راست کلیک کرده و change premissions را کلیک کنید. پرمیشن این پوشه را روی ۷۴۴ تنظیم کنید. سپس وارد uploads شده و در صورتی که پوشه ای زیر مجموعه این پوشه دارید ، سطح دسترسی آنها را نیز به ۷۴۴ تغییر دهید. مشکل حل خواهد شد.

نوشته حل مشکل آپلود نشدن عکس در وردپرس اولین بار در پدیدار شد.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.