دیجی اسکریپت

خروج اجباری تمامی کاربران وردپرس بدون نیاز به افزونه | دیجی اسکریپت

خروج اجباری تمامی کاربران وردپرس بدون نیاز به افزونه
[ad_1]

خروج اجباری تمامی کاربران در وردپرس

خروج اجباری تمامی کاربران در وردپرس

در برخی موارد ممکن است  مشکوک شوید که سایت وردپرسی شما هک شده باشد و یا نیاز داشته باشید تمامی کاربران مجددا وارد سایت شوند، در این صورت شما باید تمامی کاربران را از سایت خارج کنید. در این صورت گزینه پیشفرضی در وردپرس برای انجام این کار وجود ندارد. با ما همراه باشید تا روش خروج اجباری تمامی کاربران در وردپرس را توضیح دهیم.

اگر شما سایت عضویت وردپرس و یا افزونه آموزش مجازی LMS را اجرا کرده اید، و نیاز دارید تمامی کاربران وارد شده، مجددا وارد سایت شوند. و ممکن است نگران شوید که کاربران پسوردشان را برای دسترسی به محتویات سایت به اشتراک گذارند. این آموزش برای شما در واقع به عمل می آید.

یک دلیل دیگر این است که اگر از کامپیوتر عمومی استفاده کرده اید و مطمئن نیستید که از سایت خارج شده اید این روش مناسب است و تمامی کاربران به طور اتوماتیک خارج میشوند.

خروج اجباری تمام کاربران وردپرس

در مرحله اول نیاز است فایل wp-config.php را ویرایش کنید، ولی در ابتدا بهتر است یک بکاپ تهیه کنید. وارد هاست خود شوید و کلیک راست روی فایل wp-config.php> ویرایش کلیک کنید. سپس کدهای امنیتی مانند زیر را مشاهده خواهید کرد:

به طور پیش فرض مقدار پارامتر دوم برابر “put your unique phrase here” است. و شما باید آنها را تغییر داده و امنیت سایت وردپرس خود را بیشتر کنید. این خط ها کلیدهای امنیتی و salt نامیده می شوند. حال کلیدهای امنیتی جدیدی که وردپرس به شما می دهد را با کلیدهای بالا جایگزین و ذخیره کنید. 

برای دریافت کلیدهای مخصوص مسیر زیر را در آدرس مرورگر خود وارد نمایید.

اکنون با تصویر زیر روبه رو می شوید.

دقت کنید که با هر بار رفرش کردن صفحه، کلید های جدیدی را مشاهده می کنید. به همین راحتی با تغییر کلید های امنیتی کاربران  را مجبور میکنید مجددا وارد سایت شوند. به طور کلی وردپرس یک کلید امنیتی تصادفی می دهد و با هر بار بارگذاری صفحه، کلید امنیتی جدیدی مشاهده خواهید کرد و باید آنها را جایگزین کلیدهای قبلی در wp-config.php کنید.

روزتان خوش

[ad_2]

لینک منبع مطلب

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.