دیجی اسکریپت

درگاه بانک ملت برای افزونه فروش فایل EDD | دیجی اسکریپت

درگاه بانک ملت برای افزونه فروش فایل EDD
[ad_1]

اگر سایت خود را با Easy Digital Downloads راه اندازی کرده‌اید و در حال فروش محصولات الکترونیکی خود هستید بهترین کار برای دریافت وجه از مشتری، این هست که از طریق درگاه‌های پرداخت ایرانی و رمز دوم اقدام کنید.

 

درگاه بانک ملت برای افزونه فروش فایل EDD

 

یکی از درگاه‌های پرداخت آنلاین ایرانی که توسط شرکت به پرداخت ملت ارائه می‌شود درگاه بانک ملت هست که امکانات خوبی را برای شما ارائه می‌کند. پس از دریافت اینماد باید به یکی از شعب بانک ملت مراجعه کنید تا پس از بررسی، کد مرچنت و رمز عبور درگاه پرداخت را به شما ارائه کنند. سپس از افزونه درگاه پرداخت ملت روی سایت وردپرسی خود استفاده کنید.

 

درگاه پرداخت بانک ملت برای Easy Digital Downloads

قبلا درگاه پرداخت ملت برای EDD را به شما معرفی کرده‌ایم اما امروز یک درگاه جدید بانکی که توسط حسام محمدی عزیز برنامه نویسی شده را به شما معرفی خواهیم کرد. این افزونه کاملا رایگان هست و برای استفاده از آن نیاز به پرداخت هزینه ندارید.

 

کافیست افزونه را روی وردپرس خودتان نصب کنید. آموزش نصب افزونه در وردپرس را ببینید. سپس وارد بخش دانلود‌ها > پیکربندی شده و روی درگاه‌های پرداخت کلیک کنید.

درگاه بانک ملت برای افزونه فروش فایل EDD

حالا کافیست اطلاعاتی که توسط به پرداخت به شما ارائه شده را در بخش درگاه‌های پرداخت وارد کنید تا سایت فروشگاه فایل شما به درگاه آنلاین به پرداخت متصل شود.

به همین راحتی! موفق باشید.

نوشته درگاه بانک ملت برای افزونه فروش فایل EDD اولین بار در بیست اسکریپت. پدیدار شد.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.