دیجی اسکریپت

دریافت شماره کارت مشتری هنگام پرداخت در ووکامرس با افزونه iran shetab card | دیجی اسکریپت

دریافت شماره کارت مشتری هنگام پرداخت در ووکامرس با افزونه iran shetab card
[ad_1]

بسیاری از فروشگاه ها به صورتی عمل می کنند که چنانچه محصول برگشت یا هر مشکلی قبل از دریافت محصول توسط مشتری رخ داد، هزینه را به کارت مشتری واریز می کنند. افزونه iran shetab card این امکان را برای شما فراهم خواهد کرد.

 

دریافت شماره کارت مشتری هنگام پرداخت در ووکامرس با افزونه iran shetab card

 

این افزونه یک فیلد شماره کارت را به فیلدهای پرداخت سفارش مشتری شما اضافه خواهد کرد تا مشتری بتواند شماره شبای حساب خود را وارد کرده و در صورتی که نتوانستید محصول را تحویل دهید، به موقع بتوانید وجه را بازگردانید.

 

در این آموزش از بیست اسکریپت افزونه iran shetab card را برای افزودن فیلد دریافت شماره کارت مشتریان در ووکامرس معرفی خواهم کرد. پس اگر نیاز دارید شماره کارت مشتری را نیز هنگام پرداخت دریافت کنید، ادامه این آموزش زا دنبال نمایید.

 

دریافت شماره کارت مشتری هنگام پرداخت در ووکامرس

افزونه iran shetab card یکی دیگر از افزونه های ایرانی ثبت شده در مخزن وردپرس می باشد که تا کنون با بیش از ۱۰۰ نصب فعال توانسته است امتیاز ۵ ستاره کامل را از مشتریان خود دریافت کند. برای افزودن فیلد دریافت شماره کارت در محرله پرداخت ووکامرس، با کلیک روی دکمه زیر این افزونه را از مخزن وردپرس دانلود کرده و سپس به کمک آموزش نحوه نصب افزونه ها در وردپرس اقدام به نصب و فعال سازی آن در وب سایت خود نمایید.

پس از نصب و فعال سازی افزونه iran shetab card هیچ منوی جدیدی به پیشخوان وب سایت شما اضافه نخواهد شد و لازم نیست هیچ تنظیمات جدیدی را ایجاد کنید.

 

همانطور که در توضیحات ابتدایی مقاله توضیح دادم، این افزونه فیلدی در بخش پرداخت برای دریافت شماره شبای حساب مشتریان اضافه می کند و شما می توانید در کنار دریافت سایر اطلاعات مشتریان، شماره شبای آنان را نیز داشته باشید تا در صورت تمایل به عودت وجه، به راحتی بتوانید این کار را انجام دهید.

دریافت شماره کارت مشتری هنگام پرداخت در ووکامرس با افزونه iran shetab card

همانطور که در تصویر بالا نیز مشاهده می کنید، بخشی با عنوان شماره کارت شتاب شما در صفحه پرداخت با کمک افزونه iran shetab card اضافه شده است که مشتریان می توانند شماره شبای حساب بانکی خود را در آن وارد کنند.

نوشته دریافت شماره کارت مشتری هنگام پرداخت در ووکامرس با افزونه iran shetab card اولین بار در بیست اسکریپت. پدیدار شد.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.