دیجی اسکریپت

در چه زمینه ای تولید محتوا کنیم؟ ایده کسب‌و‌کار اینترنتی | دیجی اسکریپت

در چه زمینه ای تولید محتوا کنیم؟ ایده کسب‌و‌کار اینترنتی
[ad_1]

بسیاری از دوستان برای شروع کسب‌وکار اینترنتی خود ایده‌ای ندارند. حتی قادر به انتخاب یک زمینه مناسب برای فعالیت نیستند. در این مقاله به شما آموزش خواهیم داد که چگونه از این سردرگمی خارج شوید. در چه زمینه ای تولید محتوا کنیم و کسب‌و‌کار اینترنتی خود را با آن راه‌اندازی کنیم.

آنچه در این مقاله می‌خوانید

بیایید ابتدا قول دهیم:

در همین ابتدا می‌خواهم ۲ قول از شما بگیرم. این دو قول را به خودتان بدهید و سپس این مقاله را مطالعه کنید.

۱. تا زمانی که ایده خود را انتخاب نکرده‌اید،کسب‌و‌کار اینترنتی راه‌اندازی نکنید.

۲. تا زمانی‌که در زمینه کاری خود تجربه کافی کسب نکرده‌اید، کسب‌و‌کار خود را راه‌اندازی نکنید.

در چه زمینه ای تولید محتوا کنیم

پیشنهاد ما این است که برای مدت زمان کوتاهی، چند رشته مختلف که به آن علاقه‌مند هستید را انتخاب کنید. فرض کنید به طراحی وب، برنامه‌نویسی اندروید و مدیریت فروشگاه اینترنتی علاقه دارید و ۶ ماه فرصت دارید تا کسب‌وکار خود را راه‌اندازی کنید. این ۶ ماه را به سه بازه زمانی دو ماهه تقسیم کرده و هر کدام از این کارها را در یک بازه زمانی تجربه کنید.

بهتر است از دوره‌های رایگان برای یادگیری مواردی که انتخاب کرده‌اید، استفاده کنید. البته می‌توانید در یک شرکت یا کسب‌وکار کوچک که در آن زمینه فعالیت دارد، به عنوان کارآموز کار کنید. چرا که هدف اصلی این است که متوجه شوید به کدام زمینه علاقه دارید و بهتر است در کدام یک مشغول به کار شوید.

شما وارد هرکاری شوید با چالش‌های زیادی روبه‌رو خواهید شد. اگر تنها هدف شما از انجام یک کار کسب درآمد باشد، هیچگاه قادر به گذراندن این چالش‌ها نخواهید بود. اما زمانی که به یک کار علاقه داشته باشید، مثلا دوست دارید به یکی از بهترین برنامه‌نویس‌های موبایل در ایران تبدیل شوید، به هر نحو و با هرسختی که شده چالش‌های مسیر را پشت سر گذاشته و به هدف خود خواهید رسید.

موفق باشید.

راستی! برای دریافت مطالب جدید در کانال تلگرام یا پیج اینستاگرام میهن وردپرس عضو شوید.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.