دیجی اسکریپت

دسته بندی و مرتب کردن افزونه ها بصورت گروهی | دیجی اسکریپت

دسته بندی و مرتب کردن افزونه ها بصورت گروهی
[ad_1]

اگر شما مدتی است که از وردپرس استفاده می کنید شانس شما بیشتر از افزونه هایی است که در سایت خود دارید. هیچ محدودیتی برای اینکه چند افزونه در سایت وردپرس خود نصب کنید وجود ندارد. همانطور که شما افزونه های متعددی نصب می کنید همانطور هم برقراری و مدیریت بین آنها سخت می شود. در این مقاله، ما شما را به چگونه مرتب کردن افزونه ها در گروه آشنا می کنیم.

 

group-plugins

 

دسته بندی و مرتب کردن افزونه ها

اولین چیزی که شما باید انجام دهید این است که افزونه Plugin Groups را نصب و فعالسازی کنید.پس از فعالسازی شما باید بخش افزونه ها > groups یا گروه ها را برای ایجاد گروه های افزونه بررسی کنید. شما می توانید با کلیک کردن بر روی دکمه Add New یک گروه افزونه جدید ایجاد کنید. برای مثال اگر شما می خواهید یک گروه جدید برای همه افزونه های افزونه کشویی وردپرس خود ایجاد کنید می توانید یک گروه کشویی ایجاد کنید.

 

وقتی که وارد نام گروه شدید با کلیک بر روی دکمه، تغییرات را ذخیره کنید. پس از اینکه گروه افزونه را ایجاد کردید یک باکس جدید در ستون سمت راست بر روی صحفه نمایش ظاهر خواهد شد. اینجا همان جایی است که شما می خواهید افزونه هایی را برای اضافه کردن به گروه انتخاب کنید.

 

هنگامی که شما در حال اضافه کردن تمام افزونه ها به این گروه هستید ، با کلیک بر روی دکمه ذخیره تغییرات، تنظیمات خود را ذخیره نمایید. اکنون وقتی افزونه ها ، صحفه افزونه های نصب شده را مشاهده کنید ، خواهید دید گروهی که به تازگی ایجاد کردید بعنوان یک لینک بالا به افزونه اضافه شده است.

 

تمام افزونه هایی که یه این گروه اضافه کردید در صفحه گروه افزونه ها نمایش داده خواهد شد. همانند قبل شما هنوز هم می توانید افزونه های خود را بر روی صفحه نمایش تمام افزونه ها مشاهده کنید؛ همچنین اگر در حال کار بر روی پروژه مشتری باشید، این اجازه به شما داده می شود که افزونه های خود را مطابق با قابلیت هایی که مفید هستند دسته بندی کنید.

نوشته دسته بندی و مرتب کردن افزونه ها بصورت گروهی اولین بار در پدیدار شد.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.