دیجی اسکریپت

راز موفقیت مدیران راه اندازی کسب و کار کوچک و – باران وب | دیجی اسکریپت

راز موفقیت مدیران راه اندازی کسب و کار کوچک و – باران وب

به عنوان یک مدیر اجرایی, شما باید مقدار زیادی از چیزهایی را به انجام و حتی بیشتر برای رسیدن به. همراه با اصلی کار می کند, شما همچنین باید چندین حمایت از وظایف مانند تحقیقات آنلاین براده لازم خرید استخدام و حسابداری. شما می خواهید به تمرکز بر روی بیشتر سود آور کار می کنند اما این خرده وظایف در حال مصرف خود را در وقت و زمان ارزشمند است.

در اینجا می آید دستیار مجازی. یک دستیار مجازی است و نه یک ربات یا ماشین مانند گوگل دستیار. او/او یک انسان است که درک ضرورت محتضر جزئیات اولویت بندی وظایف هوشمند ارائه می دهد برای کمک به شما برای رسیدن به هدف خود را.

داده شده در زیر چند وظایف مهم است که واگذار می شود به دستیاران مجازی:

خود را سازماندهی فایل ها و داده ها

هر روز ما ایجاد و کار بر روی تعداد زیادی از فایل ها و پوشه ها. ما در تدوین گزارش ها و داده ها است که باید به آن اشاره شود در برخی از نقطه از زمان بعد. سازماندهی فایل ها و نگه داشتن اطلاعات مناسب در جستجو قالب یک کار تمام وقت. شما ممکن است توضیح دهید این به شما و از و او/او خواهد شد مراقبت از این. آنها را سازماندهی فایل های خود را; نگه داشتن در پوشه مناسب و صرفه جویی در وقت خود را برای مهم تر کار می کند.

پشتیبانی از مشتری

شما ممکن است نیاز به تماس با برخی از پشتیبانی از مشتری و اتلاف مقدار زیادی از زمان را در انتظار و یا در انتظار نگه داشته. بپرسید و برای انجام این کار برای شما و صرفه جویی در وقت.

از سوی دیگر, شما همچنین ممکن است برخی از مشتریان به پشتیبانی که مهم هستند و باید در اولویت قرار داده شده اما به دلیل کمبود وقت شما قادر به صرف زمان کافی با آنها. بپرسید و برای حمایت از این مشتریان در اولویت پاسخ به آنها را بلافاصله به کمک آنها درک محصول و حل و فصل نمایش داده شد خود را در سطح مناسب و یا تصویب به سطح بعدی.

حسابداری

شما باید مقدار زیادی رسید و صورتحساب است که نیاز به قرار دادن در یک صفحه گسترده و یا وارد شده به درستی. شما ممکن است ارسال می رسید صورت حساب و یا سایر هزینه جزئیات و خود را برای قرار دادن در اکسل و یا دیگر ابزار و انجام مایحتاج برای شما. اگر شما ترک این تنهایی برای مدت زمان طولانی آنها را غیر ضروری باعث سردرد و استرس است.

کتاب قرار ملاقات/خرید آنلاین

شما ممکن است بپرسید و خود را به کتاب قرار ملاقات ها و رزرو برای شما. VA را رزرو و به روز رسانی تقویم خود را بنابراین شما آنها را از دست ندهید. اگر اعتماد متقابل و توسعه, شما همچنین ممکن است بخواهید آنها را به انجام خرید آنلاین را برای شما و یا برای شرکت های کوچک خود را. VA را انجام مایحتاج و به اشتراک گذاری گزارش با شما.

تحقیقات آنلاین:

برای هر کسب و کار و یا مقاصد شخصی شما ممکن است به انجام تحقیقات آنلاین برای یک برنامه خوب برای کسب و کار خود یک محصول فوق العاده برای شرکت خود یک هدیه بزرگ برای نزدیک شدن و عزیزان برخی از مواد برای نوشتن برخی از مقالات به اشتراک گذاشتن با همکاران خود و یا هر چیز دیگر از این, شما ممکن است به سادگی به دستورالعمل ها را به خود VA و او/او را به انجام تحقیق و پژوهش برای شما و در حال حاضر این مواد در یک حرفه ای و پیچیده شیوه, صرفه جویی در مقدار زیادی از زمان را برای شما.

ارائه کسب و کار

شما باید به ایجاد برخی از ارائه برای کسب و کار خود را, اما همچنین بسیاری از چیزهای دیگر انجام دهید. به ایده و خود را و از آنها بخواهید او را/او را به انجام پژوهش و تدوین قرار داده و در ارائه PPT برای بررسی خود را. شما ممکن است تغییرات را به عنوان در هر نیاز شما و این کار انجام شود.

استخدام و تیم پشتیبانی

به عنوان یک مدیر اجرایی, شما همچنین نیاز به استخدام و حمایت از تیم خود را. کمک گرفتن از خود و در جستجوی رزومه DB رفع مصاحبه و پیگیری با نامزد. شما همچنین می توانید خود را بپرسید و به حمایت از تیم خود را به عنوان و زمانی که مورد نیاز و ذخیره جمعی از تیم خود را.

ترجمه و دو زبانه پشتیبانی

اگر شما و یا کسب و کار شما در واقع یک دو زبانه منطقه و یا شما باید به مشتریان در کشورهای خارجی شما می توانید کمک های خود را دو زبانه و به حمایت از شما و تیم خود را با ترجمه آثار و ارائه دو زبانه کسب و کار مستندات پشتیبانی می کند.

ورود اطلاعات

ورود اطلاعات به صورت شخصی و یا اهداف کسب و کار مورد نیاز است به طور منظم است اما همچنین حداقل مولد و مصرف ترین زمان کار می کنند. شما نمی توانید از آن خلاص شوید اما قطعا شما می توانید به کمک از شما و برای تکمیل کار برای شما.

نوشتن & غلط گیری

شما ممکن است بپرسید و خود را برای آماده سازی مواد و یا نوشتن در وبلاگ ها و مقالات را برای شما به عنوان در هر نیاز شما. سپس شما ممکن است آن را خود لمس اتمام و انتشار است. و یا شما ممکن است نوشتن از خودتان بپرسید و به بررسی دستور زبان و ساختار جمله و چیزهای دیگر. VA ممکن است استفاده از ابزار مانند Grammerly و شما ارسال مقاله به پایان رسید و آماده برای انتشار.

اخبار مانیتور خلاصه و قطع خدمات

سهم خود را از منافع و نیازهای زبان و مکان و VA و یا/تیم نظارت خواهد شد, اخبار, مقالات, مقالات منتشر شده در آن زبان و مکان و به اشتراک گذاری خلاصه با شما. یک زبان متخصص و انجام خواهد شد قطع خدمات برای شما. بسیاری از داده های غنی و مفید می تواند اطلاعات جمع آوری شده برای استفاده شخصی یا کسب و کار استفاده کنید.



لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.