دیجی اسکریپت

راهنمای انتخاب قالب وردپرس مناسب | دیجی اسکریپت

راهنمای انتخاب قالب وردپرس مناسب
[ad_1]

بسیاری از تازه کارها زمانی که میخواهند یک قالب مناسب برای سایت وردپرس خود انتخاب کنند دستپاچه میشوند. هزاران مورد رایگان و پولی وجود دارد. هر قالب از قالب دیگر بهتر به نظر میرسد. چگونه بهترین قالب را برای وردپرس انتخاب میکنید؟ ما در این مقاله ۸ مورد از چیز هایی را که باید در نظر بگیرید را بیان میکنیم  شما میتوانید بهترین آن را برای قالب سایت خود انتخاب کنید.

راهنمای انتخاب قالب وردپرس مناسب

 

چرا باید هنگام انتخاب قالب وردپرس دقت کنید؟

وردپرس برای ایجاد تمام انواع سایت ها استفاده میشود. و قالب های مختلفی در مارکت های مختلف برای وردپرس قرار دارد. قالب وردپرس شما باید کاملا محتویی از وب سایت شما باشد.مثلا اگر یک وبلاک در خصوص مسائل سیاسی یا اجتماعی کنید پس یک قالب میخواهید که خوانایی آن را افزایش دهد.

راهنمای انتخاب قالب وردپرس مناسب

بسیاری از قالب های سفارشی هزاران مورد سفارشی را میسازد. اگر رمزی نباشد این موارد میتواند تغییر قالب ها یا استفاده از دیگر افزونه های وردپرس را برای شما سخت کند. شما به آن قالب متصل میشوید یا از یک توسعه دهنده برای انتخاب کردن کمک میگیرید.

 

از طرف دیگر بعضی از قالب های وردپرس که اقعا خوب بنظر میرسند به طور باور نکردنی سرعت سایت شما را پایین می اورد.هیچ کس سایتی با سرعت پایین را دوست ندارد مخصوصا google که سایت هایی با سرعت بالاتر را ترجیح میدهد.

 

قالب ما صورتی از سایت وردپرس است و نقش مهمی در چگونگی جستجوی کاربران در google برعهده دارند. ممکن است این جمله را شنیده باشید که تمام چیزهای درخشان طلا نیست.به این مراحل توجه کنید تا مطمئن شوید بهترین قالب را برای سایت وردپرس انتخاب کرده اید.

 

۱٫ ساده بودن و حجم کم

راهنمای انتخاب قالب وردپرس مناسب

بسیاری از قالب های وردپرس رنگ های زیاد،طرح بندی های پیچیده انیمیشن های نمایشی وغیره را دارد.گاهی اوقات ممکن است به چنین چیزهایی احتیاج داشته باشید اما در بیشتر موارد به همه ی آنها نیازی ندارید. در جستجوی قالبی باشید که طرح بندی آن شما را در رسیدن به هدفتان یاری میکند.این لازم است که بدون اسان بودن خوب جلوه کند.

 

مطمئن شوید که استایل قالب ارائه شده پیچیده نیست.هدف طرح کردن وب این است که به کاربران کمک کند اطلاعات مورد نیاز خود را پیدا کنند و به طور همزمان به صاحبان سایت در رسیدن به هدفشان کمک کند.

 

اگر یک تم خوب به نظر برسد ولی به شما در گرفتن تجارت یا مشتری های جدید کمک نکند پس قالب خوبی نیست.هم چنین اگر با قالب این کاربران نتوانند کارهای خود را در وسایت شما پیدا کنند این قالب خوبی نیست.

 

۲٫واکنش گرا بودن یک مورد اختیاری نیست

راهنمای انتخاب قالب وردپرس مناسب

قالب های واکنش گرا طرح بندی های خود را برطبق اندازه های صفحه و ابزار های مختلف تنظیم میکنند. یک مقدار عمده از ترافیک های وب توسط موبایل و دیگر دستگاه ها تولید میشود. برحسب موضوع های وب سایت شما این مقدار حتی میتواند بالا تر از ۵۰ درصد از ترافیک های شما باشد.

 

google سایت هایی را که واکنش گرا هستند در نتایج جستوجوی موبایلی در سطر نتایج نشان میدهد. علی رغم امارگیری و موضوعات سایت شما، تمام سایت ها باید واکنش گرا باشند. بیشتر قالب های وردپرس از قبل واکنش گرا هستند. اما هنوز فروشندگانی وجود دارند که طرح بندی هایی با عرض مشخص که اصلا برای موبایل مناسب نیست میفروشند.

 

تست واکنش گرا بودن قالب وردپرس

اسانترین راه برای  اینکه امتحان کنیم یک سایت واکنشگرا است یا نه این است که اندازه صفحه جستوجوگر تغییر دهیم. با تغییر اندازه صفحه ، رسپانسیو بودن قالب برای شما مشخص می شود.

۳٫ سازگاری با مرورگر های مختلف

راهنمای انتخاب قالب وردپرس مناسب

کاربران با مرورگر های مختلف وارد سایت شما می شوند. پس قالبی که تهیه می کنید باید با مرورگر های مختلف سازگاری کامل داشته باشد. سعی کنید قبل از خرید یک قالب وردپرس مناسب ، از فروشنده قالب خود حتما بپرسید که آیا قالبی که خریداری می کنم با تمامی مرورگر ها سازگاری دارد یا خیر؟! طراحان حرفه ای قالب های خود را با تست کننده های مختلف و مرورگر های مختلف بررسی می کنند تا بتوانند با خیال راحت ادعای browser compatibility بودن قالبشان را کنند.

 

۴٫ سازگاری با افزونه های مختلف

راهنمای انتخاب قالب وردپرس مناسب

قدرت واقعی وردپرس را افزونه های نصب شده روی آن مشخص می کنند. بدون افزونه های لازمه ، وردپرس قدرت چندانی ندارد. پس باید حتما از قالبی استفاده کنید که با افزونه های مختلف سازگار کامل داشته باشد. حداقل با افزونه های حرفه ای وردپرس سازگار بودن قالب را تست کنید.

 

۵٫ سازگاری با افزونه wpml (قابلیت چند زبانه شدن و ترجمه)

راهنمای انتخاب قالب وردپرس مناسب

حتما اگر می خواهید تجارت خود را جهانی کنید به این فکر هستید که یک سایت چند زبانه بسازید. اگر سایتی چند زبانه می خواهید حتما باید توجه کنید که قالب انتخابی شما قابلیت ترجمه و چند زبانه شدن و همچنین سازگاری با wpml را داشته باشد.

 

۶٫ صفحه ساز گرافیکی

راهنمای انتخاب قالب وردپرس مناسب

جدیدا بخش جدیدی به قالب های وردپرسی اضافه شده به نام صفحه ساز گرافیکی که با آن می توانید صفحات سایتتان را به خوبی بسازید و هر طرحی که دوست دارید را بدون کد نویسی برای خود ایجاد کنید. سعی کنید قالبی انتخاب کنید که از صفحه ساز اختصاصی استفاده کند و یا از ویژوال کامپوزر پشتیبانی کند.

 

۷٫ پشتیبانی فعال و پاسخگو داشته باشد

راهنمای انتخاب قالب وردپرس مناسب

قالب های حرفه ای که شما خریداری می کنید باید پشتیبانی داشته باشد تا در صورت وجود مشکل ، مشکل شما را حل کنند. پشتیبانی فعال و پاسخگو مانند گارانتی هست ، شما باید قالب گارانتی شده ای را خریداری کنید. اینکه کدام فروشنده پشتیبانی خوبی دارد را می توانید از مشتریان آن فروشنده و سوال و جواب هایی که در صفحه محصولات آن فروشگاه موجود هست ببینید.

 

۸٫ سئو شده برای گوگل

راهنمای انتخاب قالب وردپرس مناسب

قالبی که سئوی مناسبی نداشته باشد و نتواند رشد ورودی گوگل را برای شما به همراه داشته باشد عملا وقت و سرمایه شما را گرفته و کار کردن روی آن بیهوده هست. قالب انتخابی شما باید کد نویسی خوب و مناسبی داشته باشد تا ورودی گوگل و سئوی سایت شما را افزایش دهد.

نوشته راهنمای انتخاب قالب وردپرس مناسب اولین بار در بیست اسکریپت. پدیدار شد.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.