دیجی اسکریپت

راهنمای دانلود سریال ایرانی – باران وب | دیجی اسکریپت

راهنمای دانلود سریال ایرانی – باران وب
[ad_1]

YesMovies
این مانند Google از آخرین نمایش های فیلم ها و تلویزیون است. صفحه اصلی این وب سایت به زیبایی زیبایی نوار جستجو را به شما نشان می دهد که از شما خواسته می شود فیلم رایگان مورد علاقه خود را به سریال های تلویزیونی که می خواهید تماشا کنید ، جستجو کنید. صفحه نتایج با پرس و جو و جستجوی برخی از توصیه های دیگر باز می گردد.

این وب سایت به شما امکان می دهد فیلم های رایگان را از سه طریق مختلف جستجو کنید. شما می توانید بر حسب کشور یا منطقه انتخاب کنید. همچنین می توانید مانند سایر افراد ژانرها را جستجو کنید. جالب تر از همه ، بر خلاف دیگران ، این است که می توانید فیلم های رایگان را نیز با رتبه برتر IMDB جستجو کنید. این وب سایت همچنین به شما امکان می دهد فیلم هایی را که در مخزن آنها موجود نیست ، درخواست کنید.

وب سایت رسمی

IOMovies
طبق رتبه بندی کاربران ، IOMovies بهترین وب سایت دارای رتبه برتر برای بارگیری فیلم ها به صورت رایگان است. این وب سایت دارای آخرین فیلم های موجود است. در کنار فیلم ها ، می توانید سریال های معروف تلویزیونی را نیز در این وب سایت تماشا کنید. این شامل برخی عناوین معروف مانند Suits ، Trust ، Forgotten و بسیاری موارد دیگر است. این وب سایت هیچ اطلاعاتی را در وب سایت خود و این سرورهای شخص ثالث و خدمات میزبانی ویدیو برای انجام این کار ذخیره نمی کند.

دانلود فیلم خارجی صحنه دار بدون سانسور با لینک مستقیم دوبله فارسی

 

بعضی از آنها ممکن است بعضاً به دلیل اعلامیه های DMCA کار نکنند اما به محض گزارش شدن آن را برطرف می کنند. فیلم ها در اینجا در ژانرهای مختلف به خوبی سازماندهی شده اند. این شامل اکشن ، ماجراجویی ، جنگ ، مستندها ، کمدی و دیگران است. این وب سایت همچنین امکان ثبت نام در آن را فراهم می کند. پس از ثبت نام در این وب سایت ، می توانید لیست تماشای خود و بسیاری دیگر را نیز تهیه کنید. IOMovies یک وب سایت بارگیری کننده فیلم فوق العاده است.
بیشتر بخوانید
وب سایت رسمی

کانال روکو
Roku قبلاً فقط برای تلویزیون در دسترس بود اما اکنون می توانید هر دو فیلم را با پرداخت هزینه و در وب سایت خود پخش کنید. کانال Roku همچنین فیلم ها و برنامه های تلویزیونی بسیاری دارد. این یک افزودنی خوب برای لیست وب سایت های شما برای فیلم های آنلاین است. محتوای آنها کاملاً قانونی است و اغلب به روز می شود.

کانال Roku بدون سخت افزار کار می کند. شما می توانید به سادگی در وب سایت آنها ثبت نام کنید و بدون نگرانی درباره غیرقانونی بودن مطالب ، فیلم ها را به صورت آنلاین شروع کنید. آخرین فیلم ها و نمایش های تلویزیونی اوت ۲۰۱۸ شامل The Matrix (1999) ، Matrix Reloaded (2003) ، Revolutions Matrix (2003) ، ۵۰ Dates First (2004) ، A Nightmare On Elm Street (2010)، Bewitched (سریال تلویزیونی ، ۱۹۶۴) ) ، Freedom Writers (2007) ، Hell’s Kitchen (سریال تلویزیونی ، ۲۰۰۵) ، Legend Of Bagger Vance (2000) و دیگران. صدها فیلم و سریال تلویزیونی دیگر را در این وب سایت مشاهده خواهید کرد. خدمات این وب سایت برای بارگیری فیلم های آنلاین فقط به چند منطقه محدود است. اما همیشه می توانید از VPN برای دسترسی به این وب سایت و تماشای فیلم های آنلاین رایگان استفاده کنید. به طور کلی کانال Roku یکی از بهترین سایتهای فیلم رایگان است.
بیشتر بخوانید

در این کتاب سعی شده است با بهره‌گیری از قصه‌پردازی به معرفی گوشه‌ای ویژگی‌های شخصیتی حسین قجه‌ای پرداخته شود. Source link

«مرد مردستان»«مرد مردستان»

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.