دیجی اسکریپت

راهنمای مبتدی به پاسخگوی خودکار – باران وب | دیجی اسکریپت

راهنمای مبتدی به پاسخگوی خودکار – باران وب

آن را به طور کلی درست است که نیروی حیاتی از هر کسب و کار آنلاین است که شما لیست ایمیل. بنابراین ساخت یک لیست ایمیل چیزی است که شما نیاز به انجام می شود از ابتدا. لیست ساختمان می تواند یک فرآیند بسیار ساده است اگر شما چند ابزار در محل قبل از شما آغاز شده است. یکی از مهم ترین ابزار شما می رویم به نیاز به پاسخگوی خودکار است. بدون پاسخگوی ساختمان لیست شما در حال رفتن به بسیار سخت تر است اگر نه غیر ممکن است.

خوشبختانه وجود دارد autoresponders در خارج وجود دارد و آنها به طور کلی آسان و ارزان برای به دست آوردن برخی از آنها حتی رایگان. و بسیاری از آنها بسیار ساده برای استفاده است. شما نمی خواهد نیاز به مبلغ سرمایه گذاری بیش از حد پول برای شروع و نه شما نیاز به هر گونه مهارت های تخصصی.

پاسخگوی خودکار چیست ؟

Autoresponders پیام های تنظیم شده توسط شما به بیرون رفتن به طور خودکار به لیست ایمیل خود را. آنها به شما کمک کند به طور خودکار ارسال ایمیل و خبرنامه به گیرندگان که امضا کرده اند تا به لیست خود.

شما می توانید برنامه هر فرد مجموعه ای از پیام های (شناخته شده به عنوان یک کمپین) برای رفتن به لیست خود را در یک توالی تعیین شده توسط شما. شما می توانید تصمیم بگیرید که چه پیام ارسال می شود که مبارزات انتخاباتی و حتی کنترل سرعت که در آن آنها ارسال می شود. برای مثال شما ممکن است بخواهید برای ارسال ایمیل به یک مشترک جدید در روز ۱,۲,۳,۴,۵ و سپس کاهش نرخ ایمیل به می گویند بعد ۷,۱۰,۱۴ ، Autoresponders ارزشمند هستند چرا که آنها را قادر می سازد شما را به ارسال پیام های خود را در پیشبرد و آنها پیگیری که آنها را به و هنگامی که.

آنها همچنین به شما یک شکست چگونه بسیاری از دریافت کنندگان خود را باز پیام کلیک بر روی لینک و غیره.

بهترین autoresponders همچنین به شما توانایی ایجاد و مدیریت خبرنامه ها و حتی ارائه به شما با صدها قالب.

همانطور که می بینید یک سرویس پاسخگوی خودکار است که واقعا یک بخش ضروری از لیست ساختمان آرسنال. بدون آن شما می توانید پیدا کردن آن تقریبا غیر ممکن است برای جمع آوری و مدیریت آدرس های ایمیل. همچنین می تواند یک کابوس در تلاش برای پیگیری آنچه که پیام شما فرستاده شده به هر فرد آدرس.

وجود دارد دو نوع از خدمات پاسخگوی خودکار…

خود میزبانی Autoresponders

خود میزبانی Autoresponders نمی خواهد به طور معمول هزینه شما هزینه ماهانه. آنها معمولا هزینه های چشمگیر برای پاسخگوی خودکار خود را. اما آنچه شما در صرفه جویی در ابتدا ممکن است هزینه شما بعد پایین خط به دلیل مشکلات است که می تواند بوجود می آیند که با استفاده از این روش.

اول با میزبانی خود autoresponders شما باید یک شانس واقعی از تمام پیام های خود را گرفتن تحویل به گیرنده خود را پوشه اسپم. دلیل این است که میزبانی خود پاسخگوی خودکار نیست و معمولا شامل توانایی برای جلوگیری از پیام های که فیلتر شده به عنوان هرزنامه.

دوم شما باید برای مقابله با هر گونه اسپم شکایت شما را توسط خودتان. هنگامی که شما با استفاده از خدمات میزبانی آنها معمولا مسئولیت رسیدگی به هر گونه اسپم شکایت شما ممکن است از طرف شما. همچنین با خدمات میزبانی شما باید گزینه ای را برای استفاده از دو انتخاب کردن. این تضمین می کند شما باید حفاظت اضافی در صورت هر گونه شکایت اسپم.

سوم خدمات میزبانی معمولا شما را با توانایی به عقب تا لیست خود را باید هر چیزی اشتباه است. با میزبانی خود پاسخگوی خودکار این خواهد بود که صرفا به شما برای حضور در. اضافه کردن به که هر گونه تعمیر و نگهداری شما ممکن است نیاز به انجام و ناگهان همه از یک پول شما صرفه جویی در ممکن است به نظر می رسد چنین ارزش خوب بعد از همه.

میزبانی خدمات پاسخگوی خودکار

میزبانی خدمات پاسخگوی خودکار بسیار کمتر از سردرد استفاده کنید. نه تنها آنها به طور کلی در لیست سفید با بسیاری از شرکت ISP اما آنها نیز اطمینان حاصل شود شما در حال محافظت در صورت هر گونه شکایت اسپم شما ممکن است دریافت کنید. آنها همچنین دارای بسیاری از ویژگی های مفید است که شما نمی خواهد با یک میزبانی خود پاسخگوی خودکار.

متعددی وجود دارد که خدمات میزبانی را برای شما به از را انتخاب کنید و هر یک همراه با خود جوانب مثبت و منفی. اگر شما هرگز استفاده از سرویس پاسخگوی خودکار قبل از آن می تواند بسیار دشوار است برای تصمیم می گیرید که یکی از بهترین راه حل مناسب به نیازهای شخصی خود.

با این در ذهن من قصد دارم به شما یک مختصر خلاصه ای از پنج محبوب ترین خدمات پاسخگوی خودکار در دسترس امروز است. شما سپس می توانید بهتر تصمیم بگیرید که یک حق برای شما. به یاد داشته باشید پس از انتخاب شما معمولا مجبور به اقامت با خدمات مشابه برای زمانی که شما در حال اجرا کسب و کار شما. اگر شما تصمیم می گیرید شش ماه پایین خط که شما می خواهید به تغییر خود را پاسخگوی خودکار شما unenviable و تا حدودی پیچیده وظیفه انتقال لیست خود را به سرویس جدید خود است.

انتقال لیست خود را به یک سرویس جدید می تواند بسیار وقت گیر و بی دست و پا ، جدید خود را پاسخگوی خودکار سرویس حتی ممکن است شما نیاز به درخواست از لیست خود را مجددا به اشتراک خود را. بهترین سناریو این می تواند مدت زمان طولانی بدترین حالت شما می تواند از دست دادن یک تکه بزرگ از لیست ایمیل خود را در روند.

بدیهی است که اگر شما صرف شش ماه گذشته به ساختمان خود را در لیست این امر می تواند یک گام بزرگ به عقب. بنابراین به عنوان شما می توانید ببینید, این مهم است که انتخاب حق سرویس پاسخگوی خودکار از شروع.

محبوب میزبانی خدمات

Aweber.com

Aweber شده است محبوب ترین سرویس پاسخگوی خودکار برای زمان بسیار طولانی در حال حاضر. به این دلیل است که آنها را بسیار قابل اعتماد خدمات با برخی از ویژگی های بزرگ و قیمت طرح است که رشد خود را با لیست. لذا خود را بیش از حد گران در ابتدا در واقع در زمان نوشتن آن را به رایگان برای ۳۰ روز پس از آن فقط ۱۹ دلار در ماه است. به عنوان لیست خود را رشد می کند هزینه ماهیانه خود را افزایش خواهد یافت. Aweber نیز نسبتا آسان برای استفاده و با دسترسی به بیش از ۷۰۰ قالب و ۶۰۰۰ سهام عکس آن است و با توجه به ارزش. آن را نیز بزرگ بزرگ مشتری سیستم پشتیبانی.

GetResponse.com

GetResponse است دوم تنها به Aweber از نظر محبوبیت. آنها همچنین به رخ کشیدن برخی از ویژگی های بزرگ از جمله نسبتا قابل توجهی کتابخانه تصویر و همچنین بیش از ۵۰۰ قالب. به عنوان با Aweber, Getresponse ساده برای استفاده است و همچنین قصد دارد که با رشد کسب و کار شما. با شروع در $۱۰ ماه آنها ارزان تر از Aweber و همچنین ارائه گزینه گرفتن ۱۸% تخفیف اگر شما پرداخت هزینه برای ۱۲ ماه در پیش است. دوباره در زمان نوشتن آنها ارائه ۳۰ روز محاکمه آزاد.

iContact.com

درست مانند Aweber و Getresponse, iContact ارائه شده است ۳۰ روز محاکمه آزاد. با بسته های شروع در $۱۴ یک ماه آنها قیمتگذاری و با ۱۵% تخفیف اگر شما پرداخت سالانه هستند به خوبی به ارزش یک نگاه. آنها ارائه خدمات قابل اعتماد و اگر چه نه به عنوان کاربر پسند که Aweber و Getresponse autoresponders خود را هنوز هم بسیار خوب است. اضافه کردن به این واقعیت است که شما می توانید مدیریت یک لیست از تا ۱۵۰۰۰ مشترکین آنها پیشنهاد بسیار فریبنده سرویس پاسخگوی خودکار. یکی دیگر از نقطه به نقطه را به حساب توانایی واردات خود را از لیست موجود و اضافه کردن مخاطبین به صورت دستی.

ConstantContact.com

تماس مداوم نیز ارائه می دهد یک دوره آزمایشی رایگان, اما بر خلاف دیگران این ۶۰ روز محاکمه است. مانند Aweber و Getresponse آنها ارائه خدمات است که رشد می کند با لیست خود را با بسته های شروع در $۲۰ ماه است. آنها همچنین پیشنهاد خوب اندازه تصویر کتابخانه قالب ها و یک برنامه تلفن. آنها کمی اجازه دهید از کمبود امکانات در مقایسه با Aweber و Getrsponse. اما با یک واقعا خوب پشتیبانی شبکه آنها قطعا ارائه خدمات با توجه به ارزش.

MailChimp.com

در نهایت ما ایمیل شمپانزه. ایمیل شمپانزه است تا حدودی متفاوت از دیگر خدمات پاسخگوی خودکار چرا که آنها ارائه یک سرویس رایگان با هدف راه اندازی است. اگر لیست خود را همچنان زیر ۲۰۰۰ شما نمی خواهد که به پرداخت هر چیزی. پس از سال ۲۰۰۰ نام خود را در لیست و سپس شما می توانید بر روی این طرح پرداخت که شروع می شود در ۱۰ دلار در ماه است. اما با نسخه رایگان شما در حال محدود به امکانات شما باید دسترسی به, بنابراین شما ممکن است بخواهید برای شروع در این طرح پرداخت زودتر به منظور دسترسی به ویژگی های اضافی.

خط پایین

Autoresponders من لیست همه واقعا خوب ویژگی های یکپارچه سازی و کار واقعا خوبی با وردپرس. به عنوان وردپرس استفاده می شود برای ساخت حدود ۲۸ درصد از تمام وب سایت ها در اینترنت که قادر به ادغام این پلت فرم است که یک ویژگی مهم است.

اگر چه من ذکر شده چه احتمالا پنج محبوب ترین خدمات پاسخگوی خودکار وجود دارد که به شما می گویند باید بی اعتنایی به دیگران است. با تمام معنی یک نگاهی به تعداد کمی از این و برای خودتان تصمیم می گیرید. همه ما متفاوت می خواهد و نیاز دارد و شاید شما را پیدا خواهد کرد یک سرویس مناسب تر به آنچه که شما نیاز به.

شما شروع به استفاده از سرویس پاسخگوی خودکار رتبهدهی نشده است ؟ اگر چنین است که یکی و چگونه شما پیدا کردن آن ؟ آیا شما با استفاده از میزبانی خود پاسخگوی خودکار ؟ چه مشکلات شما مواجه شده و چگونه به شما در غلبه بر این ؟



لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.