دیجی اسکریپت

راهنمای موثر بازاریابی ویدئو – باران وب | دیجی اسکریپت

راهنمای موثر بازاریابی ویدئو – باران وب
[ad_1]

بازاریابی ویدئو محبوب استراتژی بازاریابی است. اگر یک کسب و کار هوشمند است آنها را به استفاده از آن. اما نه همه آنها موفق هستند. کوچک آنها می دانند که راه وجود دارد که به لگد کردن ویدئو های خود را از کمپین بازاریابی با صدای بلند حتی به عنوان یک راه اندازی کسب و کار. در اینجا برخی از آنها:

این ویدیو باید جاذب

از روی حیله و تزویر درست است ؟ به خصوص اگر موضوع خود می تواند بسیار خسته کننده و یا ویژگی های از قبیل SEO (صادقانه). شما نمی توانید انتظار برای بازیافت همان محتوا و بالا گرفتن درگیری در هر زمان. بینندگان خود را در حال رفتن به خسته از شما. سعی کنید برای نشان دادن این موضوع در دیدگاه های مختلف در چنین راهی که آن جالب است برای مخاطبان خود را. شما می توانید آن را از داستان های آنها می خواهند به شنیدن در مورد, مانند, محبوب سریال های تلویزیونی و یا فیلم. این مهم است که به طور خلاق وقتی که می آید به استراتژی های بازاریابی به خصوص با محتوا.

این ویدئو باید کوتاه و مختصر (در صورت امکان)

حقیقت گفته شود, در این نسل امروز, مردم باید چنین دهانه توجه کوتاه. کسی چوب در اطراف برای یک مدت ده دقیقه آنها علاقه مند هستند. بله می توان آن را به چالش کشیدن برای جم است که همه ویژگی های اطلاعات در یک تا سه دقیقه است, اما آن را ممکن است! اگر هدف شما این است برای ایجاد تبدیل یک کلیپ ۳۰ ثانیه ای کافی است. فقط ایجاد یک پیام روشن و مطمئن شوید که شما در حال ارائه آن به بینندگان خود را.

باید وجود داشته باشد یک تماس به عمل

این همه سرگرم کننده و بازی با ویدئوها اما هرگز فراموش نکنید که دلیل شما ایجاد تصویری: برای ارائه نتایج. تصور کنید یک ویدئو بدون تماس به عمل است. مخاطبان خود را ممکن است به تماشای ویدئو های خود را تا پایان, اما آنها نمی خواهد هر چیزی را انجام دهید چرا که آنها از دست داده است. آنها نمی دانند که چه باید بکنید و یا جایی برای رفتن اگر شما اصلا آنها را مستقیم. این منجر به از دست دادن قابل توجهی از پتانسیل تبدیل. ساده “بازدید و یا وب سایت” و یا “مشترک شدن در حال حاضر” می تواند تمام تفاوت را برای شما کمپین های بازاریابی.

ارسال در سیستم عامل های مختلف

هدر ندهید تلاش شما را در ایجاد یک ویدیو–به خصوص اگر آن را یک ارزش تولید بالا–با ارسال آن تنها بر روی یک پلت فرم. اگر کسب و کار شما دارای حساب در سیستم عامل های مختلف, مطمئن شوید که شما در پست در همه آنها. زمانی که لازم شما می توانید نیشگون گرفتن و کشیدن تصویری به جا است که پلت فرم خاص و یا اگر شما مخاطبان مختلف برای پلت فرم های مختلف. اگر شما یک بودجه با استفاده از تبلیغات پرداخت برای ویدئو های خود را افزایش دید خود را در یک مقدار زیادی.

استفاده از داده ها

هر بار که شما با انتشار یک ویدئو و یا هر محتوایی که برای ماده همیشه توجه به تجزیه و تحلیل ترافیک. این تنها راه شما می توانید پیدا کردن اگر شما استراتژی موثر بود یا نه. آن را به شما را راهنمایی در مورد آنچه شما می توانید انجام دهید برای تولید نتایج بهتر و چه برای جلوگیری از به صرفه جویی در زمان و تلاش و پول است.

آیا شما آماده برای شروع خود را در حالی امروز ؟ فقط به دنبال این راهنمایی و آن را یکنواخت اجرا خواهد شد! با این و ویدئو های خود راه حل های بازاریابی تیم هدایت شما در هر مرحله از راه شما می توانید کسب و کار خود و اهداف خود را در هیچ زمان.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.