دیجی اسکریپت

راه اندازی ۱۰۱ قانون سری – از کجا باید ترکیب کنم من راه اندازی کسب و کار ؟ – باران وب | دیجی اسکریپت

راه اندازی ۱۰۱ قانون سری – از کجا باید ترکیب کنم من راه اندازی کسب و کار ؟ – باران وب
[ad_1]

این موضوع برای بنیانگذاران

بنیانگذاران کسب و کار راه اندازی نیاز به تصمیم می گیرید که آیا به ترکیب در دلاور یا در دولت که در آن آنها خواهد شد انجام کسب و کار. با وجود این معمولا برگزار شد وکیل نظر به خلاف اعتقاد من بنیانگذاران باید به فکر می کنم طولانی و سخت قبل از انتخاب دلاور پس از آن اغلب است نه بهترین انتخاب برای نمونه در مراحل اولیه راه اندازی شرکت.

بسیاری از راه اندازی کسب و کار وکلا به طور معمول توصیه دلاور

در طول بالا-تکنولوژی حباب در اواخر ۱۹۹۰s و ۲۰۰۰s اولیه این ایده از یک راه سریع برای ارائه عمومی اولیه شد تا تثبیت شده است که راه اندازی شروع به پرش گام از ترکیب در کشورهای خود و نقل مکان به طور مستقیم به یک دلاور اختلاط برای سرعت بخشیدن به روند از بین رفتن است. حباب پشت سر هم اما این عمل نیست.

بنابراین چه چیزی داریم ؟ انگیزه ای که سوار وکلا به استفاده از دلاور به طور معمول برای راه اندازی شد برای کوتاه شدن مسیر به IPO. پس از ساربانز-Oxley و عمومی برخی از قوانین حسابداری تغییرات بسیار کمی در راه اندازی دیگر بروید IPO مسیر. در عین حال دلاور پر کردن الگوی همچنان ادامه دارد.

اجازه دهید ما را در نظر بگیرید مزایای استفاده از یک دلاور اختلاط در مقابل معایب برای دیدن اگر آن را حس می کند برای آمدن به فایل به طور معمول در دلاور به عنوان بسیاری از وکلا می خواهیم آنها را به انجام.

چرا VCs به نفع دلاور

دلاور قانون فراهم توجهی مزایا و ایده آل دولت از اقامتگاه برای عمومی شرکت ها و اواخر مرحله راه اندازی است که در حال در مورد عمومی. دلاور نیز توسعه و منطقی سازگار بدن از قانون تجارت است که با اکثر کسب و کار وکلا آشنا هستند. آن را ارائه می دهد مزیت های مختلف است که کمک به محافظت تثبیت مدیریت — مانند توانایی توزیع با تجمعی رای گیری برای مدیران و توانایی به تلو تلو خوردن در انتخابات از مدیران. با توجه به این مزایا دلاور است که مورد علاقه سرمایه گذاران که به طور معمول انجام کنترل خود را نمونه کارها شرکت ها و کسانی که ترجیح می دهند که کنترل کامل به عنوان ممکن است. عمومی شرکت مدیریت مانند دلاور به این دلیل نیز هست.

دلاور قانون نیز به طور معمول ترجیح می دهد سرمایه گذاران با رای گیری کنترل یک شرکت یک جانبه قدرت به ادغام آن نهاد به دیگری و یا در غیر این صورت باید آن را به دست آورد و بدون نیاز به تایید از بنیانگذاران و یا سایر مراحل اولیه شرکت کنندگان که به طور معمول خود را بیشتر از سهام عادی. این نوع از معامله می تواند به “پاک کردن” ارزش سهام عادی به دلیل آن ساختار می باشد به طوری که تنها کسانی که در برگزاری انحلال اولویت (یعنی ترجیح سهامداران) دریافت هر گونه ارزش اقتصادی خارج از آن در حالی که باقی مانده سهامداران ممکن است کم و یا هیچ چیز. در دلاور بر خلاف کشورهای دیگر مانند کالیفرنیا کسانی که ایستاده به هیچ چیز از جمله معاملات اغلب هیچ صدای در متوقف کردن آنها را. بنابراین خوب است دلیل که چرا سهام ممتاز سرمایه گذاران (به عنوان مثال VCs) تمایل به نفع دلاور شرکت های بزرگ. آن را به آنها می دهد اهرم های زیادی در طول باقی مانده سهامداران در صورت VCs تصمیم به “گرفتن” این شرکت است.

در اینجا یک دنیای واقعی تصویر از چگونگی این کار می کنند. چند سال قبل هنگامی که فن آوری حباب پشت سر هم کار می کردم در کنار وکلا از معتبر دره سیلیکون راه اندازی شرکت سرمایه گذاری در برخی از مشترک مشتری مهم است. طول طولانی فاز من هرگز می تواند نگه دارید از ارشد کاردانی از شرکت بزرگ که کار با من — او انجام شده بود یک جریان بی پایان از “ادغام” برای هفته ها در پایان. چرا که همه چیز در اطراف ما بود در آینده ریزد می تواند یک راش از ادغام? نه به دلیل این موفقیت موارد است. آنها نمی شد. آنچه اتفاق می افتد سیستماتیک ریختن نمونه کارها شرکت توسط شرکت های VC با عجله ئی ادغام به عنوان وسیله نقلیه است. رویاهای بسیاری از بنیانگذاران سقوط سریع و کاهش یافت و در آن هفته کوتاه.

بنابراین راه اندازی جهانی که تحت سلطه VCs تکامل یافته بود. قبل از بالا-تکنولوژی حباب های معمولی روش بود برای آمدن به ترکیب خود را در خانه متحده و تنها reincorporate در دلاور زمانی که آنها به یک مرحله که در آن مزایای استفاده از دلاور قانون ساخته شده است یک تفاوت اساسی به آنها را — که در آستانه IPO. در این پست-حباب عصر VC ترجیح جهانی برای دلاور حتی از زمان آغاز به کار.

بنیانگذار نگرانی در مورد VC انتظارات

تا جایی که این ترک بنیان گذاران که نیاز به تصمیم گیری که در آن به ترکیب خود را راه اندازی ؟

بنیانگذاران نیاز به درک چگونه این همه کار می کند و سپس تصمیم گیری که بهترین ها را برای آنها بدون توجه به آنچه آنها باور دارند که VCs خواهد فکر می کنم.

گاهی اوقات بنیانگذاران خواهید به ترکیب در دلاور دقیقا به این خاطر که آنها بر این باورند که سرمایه گذاران خواهد شد که بودجه این شرکت بعد از اصرار بر آن است. چند سرمایه گذاران انجام می دهند اما بیشتر نیست و بسیاری از راه اندازی هرگز به دنبال سرمایه و بودجه در هر رویداد.

در بیش از دو دهه از نمایندگی تکنولوژی نوپا در هیچ نقطه ای را که من دیده VC شرکت حاضر به سرمایه گذاری در کیفیت راه اندازی که در آن بود در غیر این صورت علاقه مند به سادگی به دلیل آن بود گنجانیده شده در دلاور. به عبارت دیگر در اوایل بودجه مراحل راه اندازی بسیاری از VCs هستند نه بیشتر آگاهانه با تمرکز بر پایین دست عوامل از آنچه اتفاق می افتد در طول ادغام از بنیانگذاران. آنها ممکن است گفته شود توسط خود وکلا از عوامل کلیدی اما آنها پس از آن نیاز به تصمیم می گیرید که آیا به سرمایه گذاری در یک شرکت است که در آن گنجانیده شده است جایی کنار دلاور. در همه این موارد من را دیده اند آنها را انتخاب کرده اند برای سرمایه گذاری بدون توجه به دلاور عامل و در واقع باید بیشتر انتخاب برای نگه داشتن شرکت ثبت شده در آن خانه دولت پس از آن مگر اینکه و تا زمانی که آن را به یک مرحله که در آن می خواهم برای رفتن IPO. بر اساس این تجربه من می گویند که عامل ترس در میان بنیانگذاران مورد VC انتظارات در این نقطه است که تقریبا جهانی یا نابجا و یا حداقل بسیار اغراق آمیز است.

عوامل موثر بر موسس تصمیم گیری که آیا برای انتخاب دلاور

برای نمونه در کالیفرنیا مستقر در مراحل اولیه راه اندازی دلاور به طور معمول ارائه نمی کند و هر عملی مزایای بیش از کالیفرنیا اختلاط (به انتخاب کنید به عنوان مثال محلی صلاحیت Silicon Valley). شاید تنها در کوتاه مدت مزیت (۱) که دلاور اجازه می دهد تا برای یک عضو هیئت مدیره بدون در نظر گرفتن تعداد سهامداران در شرکت, که در آن یک دولت مانند کالیفرنیا مستلزم آن است که تعدادی از مدیران مطابقت با تعداد سهامداران تا سه و (۲) سریعتر و قابل اطمینان تر پر از اسناد و مدارک در ارتباط با بودجه حوادث.

برای اولین بار از این می تواند تسهیل آسان تر حاکمیت شرکتی در مراحل اولیه راه اندازی به ویژه از راه اندازی کنترل شده توسط یک غالب موسس.

دوم می توانید از گاهی شرم آور تاخیر زمانی که fundings به نزدیک است.

جدا از این مناطق یک دلاور اقامتگاه به طور معمول فقط می افزاید اداری بار برای مراحل اولیه راه اندازی مستقر در ایالتی مثل کالیفرنیا. این بار شامل تفاوت در راه حق رای دادن مالیات به کار گرفته و نیاز به واجد شرایط به عنوان یک شرکت خارجی در دولت های محلی. نیز وجود دارد که در پایین دست خطرات به بنیانگذاران در ارتباط با از دست دادن ارزش منافع خود را در ادغام بدون داشتن صدا در فرایند (مورد بالا). به طور کلی پس از یک دلاور اقامتگاه تحمیل اداری بدون هیچ زحمتی بر مراحل اولیه شرکت از این امر محلی اقامتگاه و ممکن است ایجاد اساسی خطرات پایین جاده برای تاسیس تیم. بار رسیدگی می شود اما سوال این است که آیا آنها ارزش ناچیز مزایای اگر هر فراهم شده توسط یک دلاور اقامتگاه در مرحله اولیه.

مزیت عمده به ترکیب در دولت های محلی خود را در سادگی است. در مراحل اولیه راه اندازی و نگه داشتن مسائل ساده مهم است. آن را موجب صرفه جویی در هزینه می کند و منحرف کردن منابع شرکت نسبت به مسائل است که می تواند اجتناب شود.

استفاده از احتیاط در انتخاب دلاور

نکته این است که برای جلوگیری از دلاور اما به جای در نظر گرفتن این مسائل در پرتو اهداف شرکت شما و نه به سادگی را انتخاب کنید دلاور reflexively. که در آن نقطه با یک وکیل خوب و بهترین خود را تماس بگیرید که آیا آن دلاور یا نه. فقط به یاد داشته باشید: اگر شما انتخاب می کنید برای رفتن ساده و در خانه بماند و این ثابت می کند با نگاهی به گذشته نمی تواند بهترین انتخاب شما همیشه می توانید reincorporate در دلاور بعد.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.