دیجی اسکریپت

راه اندازی ۱۰۱ قانون سری – زمانی که من باید راه اندازی یک نهاد برای راه اندازی کسب و کار ؟ | دیجی اسکریپت

راه اندازی ۱۰۱ قانون سری – زمانی که من باید راه اندازی یک نهاد برای راه اندازی کسب و کار ؟
[ad_1]

مقدمه

هر موسس تیم نیاز به تصمیم می گیرید که برای راه اندازی یک محدود-مسئولیت نهاد (شرکت یا LLC) برای راه اندازی خود را. هیچ سخت-و-سریع حکومت به دنبال اما برخی از دستورالعمل های اساسی کمک خواهد کرد که شما تصمیم می گیرید. بیایید ببینید که آنها چه هستند.

دستورالعمل های اساسی

دستورالعمل های مستقیم رو به جلو استفاده از آنها کمتر. شما باید با کار یک کسب و کار خوب وکیل برای کمک به خود را با فرد مورد.

۱٫ اگر شما تنها بنیانگذار و هیچ فعالیت های کسب و کار به عنوان رتبهدهی نشده صبر کنید (اما دیدن #۵ زیر).

۲٫ اگر شما یک موسس یا دو و هنوز هم در گاراژ مرحله درخواست خودتان “چیزی است که ما باید ارزش هر چیزی؟” اگر شما هر گونه قابل شک و تردید صبر کنید.

۳٫ اگر شما چیزی است که شما بر این باورند خوب است (و یا ممکن است پس) و وجود دو یا بیشتر از شما در تنظیم یک نهاد است. آن را به شما اجازه تنظیم معامله خود را از نظر در میان خودتان. آن را از بین بردن ادعای من-بود-وعده-a-big-part-of-the-شرکت های مختلف است که می تواند بوجود می آیند از بیمار-مستند اتحاد است. آن را به شما اجازه می گرفتن IP به نفع شرکت است. این کمک خواهد کرد که شما برای جلوگیری از مشکلات مالیاتی که ممکن است بوجود می آیند در غیر این صورت اگر شما سعی می کنید به شکل ساختار و موضوع عدالت در همان زمان شما را در بودجه. آن را به تمرکز شما بر ساختمان و مشخصات شرکت خود را. آن را به شما اجازه شما به راحتی صحبت کنید تا این شرکت با دیگر افراد کلیدی امیدوارم که شما را به خود جلب کند. آن را به شما یک وسیله ارائه مشارکت به گسترده تر از دایره مردم فراتر از موسس گروه. آن را به شما اعتبار در ورود به قرارداد و اتحاد است که کمک خواهد کرد که شما را به ایجاد کسب و کار است.

۴٫ آیا به تنهایی و یا با دیگران, اگر شما به طور جدی به انجام کسب و کار است که باعث ایجاد مسئولیت خطرات راه اندازی یک نهاد است.

شما نیاز به استفاده از حس خوب در اینجا در تصمیم گیری زمانی که سطح فعالیت ایجاد می کند به اندازه کافی جدی خطرات به حکم راه اندازی یک نهاد به این دلیل. این یک مورد به بحث با یک کسب و کار خوب وکیل.

شما اغلب می شنوید در مورد حکمت محافظ دارایی های شخصی خود را از خطرات کسب و کار را از طریق محدود-مسئولیت حفاظت و این نکته مهمی است.

به یاد داشته باشید که “مسئولیت محدود” است که عمدتا در مورد فاجعه خطرات. اگر شما یک شرکت خوب و شکایت شما دفاع از کت و شلوار و پرداخت هر گونه عادی و قضاوت آن را به شما هزینه خواهد شد همان است که اگر شما نمی باید محدود-مسئولیت نهاد. وجود ندارد افزود: “حفاظت” در اینجا. تنها در صورتی که مورد فاجعه اتفاق می افتد (مانند قریب به اتفاق قضاوت) کند محدود-مسئولیت نهاد کمک به شما با نگه داشتن دارایی های شخصی خود را به دور از توپخانه ضد هوایی. با مسئولیت محدود نیز نمی خواهد به شما کمک کند با تعهدات شما ممکن است نیاز به شخصا تضمین مانند اجاره برای فضای اداری یا اجاره تجهیزات بانکی و یا خط اعتباری. و نه آن کمک خواهد کرد که با تعهدات شما ممکن است متحمل شخصا در یک شرکت زمینه به عنوان مثال اگر یک شرکت افسر ایدز و abets یک شرکت نقض قوانین اوراق بهادار (یک کسب و کار وکیل در مورد این نوع از خطرات). این کار کمک به عادی قراردادی معاملات با شبه خطرات و مانند آن, اما تنها جایی که هر مسئولیت و یا یک دانه از آنها را نشان میدهد قریب به اتفاق برای شرکت شما. اگر شما صرفا برخورد عادی بدهی شما پرداخت آنها را با یا بدون محدود-مسئولیت نهاد مگر اینکه شما آماده هستند تا برابر شرکت خود را بیش از یک نسبتا کوچک مهم است.

اگر وجود دارد هر گونه شک و تردید در همه, اگر, راه اندازی نهاد. معمولا اگر شما هر گونه فعالیت های گسترده ای با بسیاری از مردم این حکم خواهد بود با داشتن یک ساختار. چرا ؟ چرا که حتی زمانی که آن را به نظر می رسد امن برای شما, شما ممکن است به راحتی کور طرفه. برای مثال شما پرداخت خود را به مردم به عنوان پیمانکاران و سپس پیدا کردن در یک فاجعه حسابرسی سه سال بعد که آنها دوباره طبقه بندی شده به عنوان کارکنان و شرکت شما گیر کرده است با اضافه شدن مالیات و مجازات است. از آبی شما باید یک فاجعه پیش بینی نشده مورد. محدود-مسئولیت نهاد باید سپر شما در اینجا. در چنین مواردی بهتر امن تر از متاسفم است.

در مجموع محدود-مسئولیت نکته: داشتن مسئولیت محدود نهاد است مانند در اختیار داشتن فاجعه بیمه — آن را به شما هزینه چیزی اما آن را به طور کلی سپر شما در برابر خطرات بزرگ با نگه داشتن آسیب موضعی به شرکت خود را.

۵٫ اگر شما در حال تلاش برای افزایش بودجه راه اندازی یک نهاد به عنوان اوایل به عنوان امکان پذیر است و یا شما ممکن است به دست انداز جدی و بالقوه مالیاتی خطرات در زمان شما موضوع سهام به موسسان. قاعده کلی در اینجا این است که زودتر شما را بنیانگذار حقوق صاحبان سهام کمک های مالی در رابطه با بودجه بهتر است.

عوامل در نظر گرفتن مربوط به هزینه های راه اندازی یک محدود-مسئولیت نهاد

در هر یک از موارد فوق هزینه باید در نظر گرفته شود در رابطه با زمان بندی. در آن طول می کشد پول برای راه اندازی و حفظ مسئولیت محدود ،

در اینجا برخی از دستورالعمل ها به عامل در مورد هزینه ها:

۱٫ نمی توان پنی عاقلانه و پوند-احمقانه است. اگر شما یک وضعیت که مشروع نیاز به یک ساختار مناسب نیست تاخیر فقط به دلیل هزینه های. قابل توجه ترین وضعیت با راه اندازی است که در آن شما باید یک موسس تیم و قابل دوام ، در چنین مواردی تاخیر در راه اندازی این ساختار به احتمال زیاد باعث مشکلات. اگر پول نقد تنگ است ببینید اگر کسب و کار خود و وکیل انجام خواهد شد معوق-هزینه مقابله با شما. اگر شما صبر کنید و مشکلات را بوجود می آیند هزینه خواهد شد به مراتب بیشتر است.

۲٫ اصلا فرض کنیم که این LLC یک نوش دارو برای هزینه. یک چیزی که بسرعت انجام LLC گاهی اوقات می تواند راه اندازی ارزان یا با استفاده از یک وکیل و یا یک سرویس آنلاین. با راه اندازی این به طور بالقوه می تواند کار خوبی برای تنها عضو LLC (از جمله شوهر-همسر). برای موسس, تیم, چند, که در آن سهام محدود استفاده می شود, LLC خواهد بود فقط به عنوان پیچیده به عنوان یک شرکت راه اندازی و بدون هیچ هزینه صرفه جویی خواهد شد به احتمال زیاد نتیجه از استفاده از این LLC فرمت.

فراموش نکنید که هر که LLC است که اساسا یک سبک کلی مشارکت با مسئولیت محدود درپوش بر روی آن. با اعضای متعدد همه این مسائل عادی است که نیاز به مذاکره در یک همکاری هنوز هم نیاز به مذاکره و ساخته شده را به درستی پیش نویس توافق عملی. که صاحب چه ؟ که منجر چیست ؟ که موفق چیست ؟ که پرداخت می شود چیست ؟ که می شود به خرید از چه کسی و در چه قیمت ؟ و بسیاری از مسائل دیگر. شما می توانید جست و خیز با توجه به این جزئیات اما شما را دعوت تمام انواع از مشکلات در انجام این کار است. حتی اگر LLC بهترین وسیله برای راه اندازی خود را, شما نمی صرفه جویی زیادی در هزینه های راه اندازی اگر شما آن را درست انجام دهد.

برای راه اندازی با تاسیس تیم های شرکت راه اندازی است که به طور معمول بهترین. بررسی با راه اندازی کسب و کار وکیل را به این ارزیابی, اما اجازه ندهید که دم تکان دادن سگ توسط انتخاب مناسب کمتر خودرو به سادگی به صرفه جویی در برخی هزینه های اولیه.

۳٫ با راه اندازی و استفاده از چاشنی های راه اندازی کسب و کار وکیل برای هر اما فوق العاده ساده تنظیم است که شما می توانید خودتان انجام دهید. این شما صرفه جویی در هزینه ها به دلیل از وکیل بهره وری. مطمئن شوید که به حق پرسش به تایید می کنند که خود را وکیل است که در واقع با تجربه در مراحل اولیه راه اندازی است.

نتیجه گیری

بنیانگذاران اغلب به اشتباه از انتظار بیش از حد طولانی برای راه اندازی خود را محدود-مسئولیت نهاد. بررسی دستورالعمل های بالا دریافت سوالات خود را مستقیم و با آگاه وکیل کسب و کار به حق انتخاب را به عنوان زمان.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.