دیجی اسکریپت

رفع خطای فایل Pluggable در وردپرس | دیجی اسکریپت

رفع خطای فایل Pluggable در وردپرس
[ad_1]

آیا در وبسایت وردپرسی خود خطایی از فایل Pluggable.php می‌بینید؟ بعضی زمان ها که یک تکه کد به به وبسایت خودتون اضافه می‌کنید یا یک افزونه تازه نصب می‌کنید با این خطا روبرو می‌شوید که در ادامه به رفع خطای فایل Pluggable می‌پردازیم.

pluggable-error-on-wordpress-370x200

خطای Pluggable.php چه زمان و برای چی؟

وردپرس این اجازه را به کاربرانش می‌دهد که بعضی از توابع هسته اصلی را دستکاری کنند؛ این توابع در فایل Pluggable.php نگهداری می‌شوند.

اگر یکی از افزونه های وردپرسی شما یا کدی که به این سیستم مدیریت محتوا اضافه کردید نتوانند بدرستی با این توابع کار کنند، شما خطایی مشابه خطای زیر را می‌بینید:

Warning: Cannot modify header information – headers already sent by (output started at /home/username/example/wp-content/themes/mytheme/functions.php:1035) in /home/username/example/wp-includes/pluggable.php on line 1179

بعضی زمان‌ها شما می‌توانید حتی با وجود این خطاها هم به کار خود ادامه بدید ولی یک زمان‌هایی هم این خطا‌ها در پیشخوان وردپرس شما باقی می‌مانند!

در ادامه شیوه رفع خطای فایل Pluggable توضیح می‌دهیم! ?

آموزش رفع خطای فایل Pluggable در وردپرس

ایده خوبی نیست که به سراغ فایل های هسته وردپرس برویم! بنابراین اگر به بخش اول ایین خطا توجه کنیم آدرس فایل را به عنوان چشمه خطا به ما داده است که می‌توانیم برای رفع آن به این مسیر برویم. (در نمونه بالا فایل functions.php خط ۱۰۳۵)

به این معنی که شما باید فایل funtions.php پوسته خودتون (یا شاید هم یک افزونه) رو ویرایش کنید و کدی که در این خط باعث بروز خطا می‌شود را درست کنید.

بعضی زمان ها خطا هایی که در آن عبارت “headers already sent” دیده می‌شود به دلیل وجود فاصله های زیاد برای بستن تگ php یعنی <? هست.

یک نمونه هم از خطایی که باعث آن یک افزونه است را ببینید:

Warning: Cannot modify header information – headers already sent by (output started at /home/username/example/wp-content/plugins/plugin_name/plugin_name.php:144) in /home/username/example/wp-includes/pluggable.php on line 1090

خوب، در رویارویی با چنین خطایی ساده ترین راه این هست که افزونه نام‌برده رو غیرفعال کنید و در نهایت به نویسنده افزونه درباره این خطا آگاهی بدید.

بنابراین به عنوان یک نتیجه باید بگوییم که در بیشتر زمان ها سرچشمه این خطا ها خود فایل pluggable.php نیست بلکه یک تکه کد، افزونه یا حتی یک پوسته وردپرسی هست که این مشکل را می‌سازد.

شما می‌توانید برای جذب بازدیدکنندگان وبسایت خود از نمایش مطالب به صورت تصادفی استفاده کنید.

نتوانستید مشکل خود را حل کنید؟ از بخش دیدگاه ها با ما در میان بگذارید!

این نوشته رفع خطای فایل Pluggable در وردپرس برای اولین بار در مرجع دانلود اسکریپت منتشر شده است.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.