دیجی اسکریپت

رفع خطای Fatal Error: wp_cache_get() در وردپرس | دیجی اسکریپت

رفع خطای Fatal Error: wp_cache_get() در وردپرس
[ad_1]

رفع خطای Fatal Error: wp_cache_get() در وردپرس

شاید در سایت وردپرسی خود با خطای Fatal Error: wp_cache_get() مواجه شده باشید. به طور کلی این خطا زمانی که گزینه های Database cache و Minify for CSS/JS در تنظیمات افزونه W3 Total Cache فعال باشند اتفاق می‌افتد. زمانی که از افرونه W3 Total Cache در سایت وردپرسی خود استفاده و تنظیمات ذکر شده را فعال‌ می‌کنید این خطا رخ می‌دهد. نکته ای که وجود داره اینه که با وجود این خطا نمی‌تونید وارد پنل مدیریت وردپرس خود شوید و این مورد آدم را کلافه می‌کند. پس بریم برای حل مشکل با ما باشید تا در این آموزش کوتاه روشهای حل این خطا را توضیح دهیم.

 

رفع خطای Fatal Error: wp cache get() در وردپرس

 

رفع خطای وردپرس

به دو روش این خطا برطرف می شود:

روش ۱:

این روش ساده تر است و زمان زیادی از شما نمی‌گیرد 🙂 در این روش، با استفاده از ftp به سایت وردپرسی خود متصل شوید و به مسیر public-html/file manager/wp-content برید. به دنبال فایل های dp.php و w3tc-config بگردبد و نام آنها را تغییر دهید. حال مجددا سایت را لود کنید و می‌بینید دیگه از خطا خبری نیست.

روش ۲:

در این روش اولین قدمی که بر میدارید اینه که با پشتیبان هاست خود تماس بگیرید و ازشون بخواهید افزونه W3 Total Cache و سایر افزونه های کش را غیرفعال کنند و بعد دسترسی به پنل مدیریت وردپرس را برای شما فعال کنند. یا خودتان وارد پوشه wp-content و سپس پوشه plugins یا همان افزونه‌های وردپرس شده و نام پوشه افزونه های کش را تغییر دهید. (به یک اسم دلخواه) مثلا w3-total-cache-2

سپس وارد پیشخوان شده و در ابتدا وردپرس را آپدیت کنید، و افزونه W3 Total Cache را حذف کنید. اکنون مجددا افزونه را نصب و فعال کرده، وارد صفحه تنظیمات افزونه شده، از منوی Performance به زیرمنوی Minify برید. باکس CSS/JS را غیرفعال کنید. کافیه، خطا برطرف شد.

موفق و پیروز باشید.

نوشته رفع خطای Fatal Error: wp_cache_get() در وردپرس اولین بار در بیست اسکریپت. پدیدار شد.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.