دیجی اسکریپت

رفع خطا تغییر پیوند یکتا در وردپرس با افزونه Change Permalink Helper | دیجی اسکریپت

رفع خطا تغییر پیوند یکتا در وردپرس با افزونه Change Permalink Helper

شاید برای شما هم این سؤال پیش‌آمده است که با تغییر پیوند یکتا چه مشکلاتی به وجود می‌آید و چگونه می‌توانید جلوی مشکلات احتمالی را بگیرید؟ برای پاسخ به این دسته از سؤالات و روش‌های مفید برای جلوگیری از بروز خطا در وردپرس نیاز است بدانید که وقتی ساختار پیوندهای یکتا را تغییر می‌دهید مشکلاتی را برای بوک مارک‌های کاربران و همچنین موتورهای جستجو برای پیوند پست‌ها ایجاد می‌کنید، برای رفع خطا تغییر پیوند یکتا در وردپرس افزونه‌ای وجود دارد که بدون نیاز به تنظیمات خاصی خطاهای احتمالی را کنترل و اصلاح می‌کند که در ادامه با این افزونه بیشتر آشنا می‌شوید.

 

رفع خطا تغییر پیوند یکتا در وردپرس:

برای بسیاری از کاربران و یا حتی وبمستران پیش‌آمده است که با تغییر پیوند یکتا دچار مشکلاتی اعم از ارور ۴۰۴ مواجه شده‌اند، در این آموزش قصد داریم شمارا با افزونه Change Permalink Helper آشنا کنیم، این افزونه با استفاده از الگوریتم جدید، آدرس‌های اینترنتی را بر اساس شناسه آن‌ها در پایگاه داده جستجو می‌کند و در صورت وجود پست مرتبط آن را به پست صحیح هدایت می‌کند و پیام (نقل‌مکان به‌موقع ۳۰۱) را در هدر سایت به‌منظور تغییر آدرس پست به کاربر نمایش می‌دهد. برای مشاهده امکانات این افزونه با آموزش رفع خطا تغییر پیوند یکتا در وردپرس با ما همراه شوید.

 

امکانات ویژه افزونه Change Permalink Helper:

  • رابط کاربری بسیار آسان
  • قابلیت رفع مشکل تغییر پیوندهای یکتا
  • بدون نیاز به تنظیمات خاصی
  • قابلیت ریدایرکت ۳۰۱ برای اصلاح آدرس پست‌ها

بعد از آشنایی با امکانات ویژه افزونه Change Permalink Helper به نصب و راه‌اندازی این افزونه به جهت رفع خطا تغییر پیوند یکتا در وردپرس می‌رسیم.

 

برای نصب این افزونه طبق تصویر زیر اقدام کنید:

  • یا از قسمت افزونه‌ها روی گزینه بارگذاری افزونه کلیک کنید و از لینک زیر افزونه را دانلود کنید و در قسمت بارگذاری، افزونه را بارگذاری کنید.
  • یا اینکه از قسمت کلیدواژه Change Permalink Helper را تایپ کنید و افزونه را نصب و سپس فعال‌سازی کنید.

 

رفع خطا تغییر پیوند یکتا در وردپرس با افزونه Change Permalink Helper

 

درصورتی‌که با نصب کردن افزونه مشکلی ‌دارید می‌توانید آموزش نصب افزونه را مشاهده کنید.

بعد از نصب و راه‌اندازی این افزونه به قسمت نوارکناری (سایدبار) بروید و از قسمت تنظیمات روی گزینه (پیوندهای یکتا) کلیک کنید تا به بخش تنظیمات هدایت شوید.

رفع خطا تغییر پیوند یکتا در وردپرس با افزونه Change Permalink Helper

از بخش پیوندهای یکتا کافی است یکی از گزینه‌های (پیوندهای یکتا) را انتخاب کنید تا افزونه Change Permalink Helper کار خود را بدون هیچ‌گونه مشکلی به‌خوبی انجام دهد.

رفع خطا تغییر پیوند یکتا در وردپرس با افزونه Change Permalink Helper


جمع‌بندی:

در آموزش رفع خطا تغییر پیوند یکتا در وردپرس به این نکته اشاره کردیم که وقتی ساختار پیوندهای یکتا را تغییر می‌دهید مشکلاتی را برای بوک مارک‌های کاربران و همچنین موتورهای جستجو برای پیوند پست‌ها ایجاد می‌کنید، برای رفع خطا تغییر پیوند یکتا در وردپرس افزونه‌ای بانام Change Permalink Helper وجود دارد که این افزونه با استفاده از الگوریتم جدید، آدرس‌های اینترنتی را بر اساس شناسه آن‌ها در پایگاه داده جستجو می‌کند و در صورت وجود پست مرتبط آن را به پست صحیح هدایت می‌کند.

نوشته رفع خطا تغییر پیوند یکتا در وردپرس با افزونه Change Permalink Helper اولین بار در بیست اسکریپت. پدیدار شد.



لینک منبع مطلب

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.