دیجی اسکریپت

ساختمان خود را در وبلاگ – باران وب | دیجی اسکریپت

ساختمان خود را در وبلاگ – باران وب
[ad_1]

وبلاگ نویسان موفق به نگه داشتن سر خود را در اطراف بسیاری از جنبه های مختلف از متوسط اما در هسته ی اصلی آن است که قادر به نوشتن قانع کننده و جذاب مطالب بر یک پایه منسجم در طول زمان است.

وبلاگ نویسی است که هیچ چیز مگر اینکه شما در حال سیستماتیک و این به این معنی است که شما می توانید با داشتن یک نقشه ذهنی. یک نقشه ذهنی ضروری است به ویژه هنگامی که آن را قادر به ارائه یک طرح کامل در:

• خروجی از ماده (سازه)

• عنوان و گزیده ای مورد استفاده قرار گیرد

• انواع محتوا و اطلاعات به ارائه (تحقیق و پژوهش)

• مناسب تصاویر و منابع رسانه ای

• اعتبار و لینک به منابع ارائه شده در مقاله

علاوه بر این که داشتن یک وبلاگ خوب و ساختار مهم است که اطمینان حاصل شود که خوانندگان خود را با چسب به روی صفحه نمایش. هر پست وبلاگ باید دارای چند ویژگی مهم است.

با این حال وجود دارد برخی از اصول اولیه بزرگ نوشتن مطالب وبلاگ است که ممکن است ارزش نگه داشتن در ذهن.

در زیر چند از درس من آموخته ام در این موضوع در طول سال

۱٫ ناخن که عنوان و بند باز کردن

عنوان فوتی و فوری و معرفی خوانندگان خود را می خواهید به خواندن پست های خود را حق دور. Critical mass ppc نویسندگان جیمز شرر می گوید: “مطالعات اخیر نشان می دهد که در حالی که ۸۰ درصد از مردم به خواندن تیتر کپی تنها ۲۰% خواهد شد ادامه مطلب. این خبر اهمیت زیادی عناوین و چرا آنها راست است بسیار حیاتی برای یک وبلاگ موفق است.”

۲٫ هر کلمه عبارت & حکم تعداد

چون اینترنت کاربر دهانه توجه در حال کم شدن روز به روز شما را مجبور به کار سخت تر برای نگه داشتن خوانندگان خود توجه را از آغاز تا پایان خود را ارسال. برای انجام این کار هر کلمه عبارت و جمله و حتی نقطه گذاری باید اضافه کردن چیزی به قطعه خود را. شما می توانید این سرویس به تعداد کلمات داخل خود مقاله یا پست.

یک ترفند مفید است برای خواندن پیش نویس خود را با صدای بلند. اگر آن را احساس می کند مانند شما در حال توضیح همه چیز بیش از حد به آرامی و یا شما سقوط در خواب به صدای خود را (نفس نفس زدن!) شما ممکن است نیاز به ویرایش زاید بیت است. پیش نویس خود را احتمالا می تواند احساس “ناقص” که در این صورت شما می توانید با وارد کردن اطلاعات اضافی برای روشن شدن افکار خود را و یا تقویت استدلال خود را.

گاهی اوقات آن را بسیار مناسب برای استفاده از ابزار های مختلف برای به دست آوردن تعداد کلمه یا متن اضافی آمار.

۳٫ گرفتن توجه

اولین چیزی که خوانندگان اطلاع در مورد یک پست وبلاگ با عنوان. خوانندگان به مراتب بیشتر احتمال دارد برای خواندن یک پست اگر آنها شیفته عنوان آن است.

در حالی که وجود دارد هیچ مطلق قوانین برای ایجاد عناوین که در گرفتن توجه, وجود دارد برخی از قوانین کلی است که تاسیس وبلاگ نویسان توصیه می کنیم: کوتاه, ساده, عناوین معمولا موثر ترین اما شما نیاز به ارائه اطلاعات کافی به اجازه خواننده می دانید چیزی در مورد موضوع این پست.

گرفتن توجه با یک تکان دهنده و یا بحث برانگیز عنوان نیز می تواند موثر باشد تا زمانی که در این پست ارائه اطلاعات مفید و تلاش برای فریب مخاطبان به خواندن.

۴٫ کوتاه کردن جملات خود را به عنوان آنجا که ممکن است

آیا شما چشم لعاب بیش از در حالی که خواندن یک جمله ؟ آیا شما خواندن یک جمله را با صدای بلند و از دست دادن نفس خود را تا پایان آن ؟ آیا شما بیش از حد بسیاری از صفت قیدها و به عبارت دیگر نمی اضافه کردن هر چیزی به یک جمله ؟

اگر هر یک از این اتفاق می افتد, آن را کوتاه! در غیر این صورت که kilometric جمله احتمالا خوب عنوان شده است.

۵٫ با استفاده از ساده و در عین حال دقیق کلمات

شما می دانید که چگونه MS کلمه “Shift + F7” می کشد استفاده از کلمات مبهم تر قطعات اصطلاحنامه? شما نمی ممکن است بخواهید به در تکیه می کنند که عملکرد بیش از حد. خوانندگان از آن متنفرم زمانی که شما آنها را بمباران با اصطلاحات پرطمطراق. نه تنها این کلمات ترش خواندن تجربه, اما آنها همچنین ایجاد پست وبلاگ خود را نگاه کنید با آب و تاب و پرمدعا.

به جای تلاش برای صدا “هوشمند” سعی کنید به صدای معقول. از کلماتی استفاده کنید که بهترین انتقال ایده های خود را و می توان توسط این شخص غیر روحانی. مثلا “برای استفاده از منابع” می تواند کوتاه به عنوان “برای استفاده از منابع”.

۶٫ آدرس مخاطب خاص

خوب شرکت ها, وبلاگ, پست های هدفمند به مخاطبان خاص. بنابراین قبل از اینکه شما شروع به در حال توسعه محتوای تصمیم می گیرید که شما به فروش و آنچه شما فروش است.

اگر شما در حال فروش به تصمیم گیرندگان در صنعت چاپ و نشر نوشتن یک پست وبلاگ که اهداف خاص خود را نیاز دارد. اگر شما یک توسعه دهنده وب و سعی کنید برای ایجاد محتوای حرفه ای اما نه بیش از حد به دلیل ویژگی های شما می خواهید به خریداران می دانید مزایای استفاده از خدمات خود را.

املاک و مستغلات وبلاگ نشانی از یک کار بزرگ در حال توسعه محتوا است که کمک می کند تا پتانسیل مالکان کسب اطلاعات بیشتر در مورد جامعه ای که در آن خانه های موجود در واقع پس از این است که معمولا یک مسئله مهم برای صاحب خانه.

۷٫ ایجاد صدای خود را

هنگامی که شما یک زاویه فراموش نکنید که برای اضافه کردن برخی از شخصیت. جلوگیری از پست عمومی; شخصی آنها را با داستان های از خود را تجربه حرفه ای. اجازه دادن به خوانندگان خود را دریافت کنید به شما می دانید که بهترین راه برای ایجاد خوان وفاداری.

زمین صدای خود را برای مطابقت با اهداف حرفه ای خود را. برای مثال اگر شما در حال تلاش برای ایجاد خود را به عنوان یک کارشناس مالی, سپس شما باید محدود کردن مقدار زیادی از طنز در پست های خود را.

اگر شما یک مربی انگیزشی و سپس مطمئن شوید که پست های شما الهام بخش است. اگر شما پیدا کردن آن سخت به مطابقت شخصی خود صدای خود را به وبلاگ تو رفتگی در دیوار شما ممکن است بخواهید به تجدید نظر در تو رفتگی در دیوار شما.

۸٫ ماندن مداوم در وبلاگ خود قالب و موضوع

مربوط به پیدا کردن صدای خود را معلوم است که قالب وبلاگ واقعا مهم است. به طور کامل oversimplify وجود دارد به نظر می رسد دو نوع مختلف از وبلاگ ها که موفق هستند. در هر صورت شما یک “سرپرست” از اخبار و یا شما یک محتوای اصلی منبع.

سرپرست کسی است که وبلاگ ها و اغلب در طول روز با لینک و قطعه و من در نظر کسی مثل رابرت Scoble (یا iJustine!) به مایکل جردن از این رویکرد است. سبک است که اغلب بیشتر مکالمه و گاه به گاه و شامل بسیاری از به روز رسانی کوچک در آنچه انجام می دهند و یا خواندن و یا تلاش کردن. این بچه ها واقعا می تواند “پوشش خبری” و به طور گسترده ای به عنوان خوانده شده چرا که آنها ارائه می کنند اولین نظر در مسائل جدید میاد بیرون.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.