دیجی اسکریپت

ساخت اسلایدر در وردپرس با افزونه iFeature Slider | دیجی اسکریپت

ساخت اسلایدر در وردپرس با افزونه iFeature Slider
[ad_1]

یکی از عوامل و جلوه زیبای یک وب سایت وجود اسلایدر در صفحه اصلی وب سایت است که بیانگر نوع فعالیت، آخرین مطالب، خدمات جدید و… می باشد که هم باعث زیبا سازی وب سایت و صفحه اصلی می شود و هم اینکه کاربران علاقه زیادی به اسلایدر های موجود در وب سایت ها دارند و این امر سبب می شود که کاربر با

 

اشتیاق هر چه تمام تر به قسمت های دیگر وب سایت شما، حتی اگر فقط به صورت گذرا باشد می کشاند.
افزونه های اسلایدر تصاویر در وردپرس زیادی وجود دارد ولی بیشتر از افزونه ها به صورت تجاری بوده و شما جهت استفاده از آن می بایستی آن را خریداری کنید. در این مقاله قصد به معرفی یکی از حرفه ای ترین و کاربردی ترین افزونه های اسلایدر وردپرس داریم که این امر با به صورت کاملا رایگان برای شما ایفا می کند.

ifeature-slider

اسلایدر تصاویر در وردپرس با iFeature Slider

 

این افزونه کاربردی وردپرس یکی از افزونه های رایگان وردپرس است که در مخزن بزرگ وردپرس ، در دسته بندی افزونه کاربردی وردپرس نیز وجود دارد و تا کنون بیش از ۲۰۰۰۰ دانلود و نصب و فعال سازی داشته است. و امکان ساخت اسلایدر تصاویر در وردپرس را ایجاد میکند.

 

 

توضیحات مختصر

 

شما با استفاده از این افزونه کاربردی وردپرس می توانید اسلایدر های زیادی بسازید و با استفاده از کد کوتاه (Shortcode) در برگه یا نوشته ها از آن استفاده کنید. سوالی که ممکن است بپرسید این است که آیا این افزونه برای چه کسانی و چه وب سایت هایی مناسب است؟

این افزونه برای کسانی که میخواهند در صفحه اصلی وب سایت خود از اسلایدر تصاویر در وردپرس استفاده کنند و جلوه خاصی به وب سایت خود دهند و بتوانند خدمات دیگر وب سایت خود را برای کاربران سایت خود به نمایش بگذارند و یا کسانی که میخواهند در مطالب خود از اسلایدر های اختصاصی همان پست استفاده کنند مناسب است.

نکته: اسلایدر های ساخته شده با این افزونه کاملا ریسپانسیو می باشد و با هر قالبی سازگاری دارد و تصاویر را متناسب به عرض صفحه تنظیم می کند و دیگر نیازی نیست که تصاویر را با کدنویسی ریسپانسیو کنیم.

 

نوشته ساخت اسلایدر در وردپرس با افزونه iFeature Slider اولین بار در پدیدار شد.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.