دیجی اسکریپت

ساخت نام کاربری فارسی در وردپرس با افزونه WordPress Special Characters in Usernames | دیجی اسکریپت

ساخت نام کاربری فارسی در وردپرس با افزونه WordPress Special Characters in Usernames
[ad_1]

به طور پیش فرض در وردپرس تنها می توانید برای ایجاد کاربران از نام های کاربری لاتین استفاده کنید. گاهی ساخت نام کاربری فارسی در وردپرس می تواند به جذب مشتری بیشتر هم کمک کند. در ساخت کاربر حتما باید یک نام کاربری انتخاب کنید، این نام کاربری همراه با رمز ورود شما برای ورود به پیشخوان وردپرس یا پنل مشتریان استفاده خواهد شد.

 

ساخت نام کاربری فارسی در وردپرس با افزونه WordPress Special Characters in Usernames

 

اما برای ایجاد کاربران حتما باید از حروف لاتین در نام کاربری خود استفاده نمایید، این موضوع گاهی ممکن است برای شما بد جلوه کند. بسیاری از افراد تمایل دارند به جای حروف انگلیسی از حروف زبان خود برای ساخت نام های کاربری استفاده کنند، اما این امکان در وردپرس به طور پیش فرض وجود ندارد. در این آموزش از بیست اسکریپت نحوه ساخت نام کاربری فارسی در وردپرس را با کمک افزونه ای محبوب آموزش خواهم داد.

 

ساخت نام کاربری فارسی در وردپرس

افزونه ای که در این آموزش برای ایجاد نام کاربری با کمک کاراکترهای مختلف مانند فارسی، عربی و سایر کاراکترهای موجود معرفی می کنم، با عنوان WordPress Special Characters in Usernames در مخزن وردپرس به ثبت رسیده است. این افزونه تا کنون با بیش از ۳٫۰۰۰ نصب فعال توانسته است امتیاز ۵ ستاره کامل را از کاربران خود به دست بیاورد.

 

برای ساخت نام کاربری فارسی در وردپرس و یا استفاده از سایر کاراکترهای موجود به همراه حروف لاتین، ابتدا با کلیک روی دکمه زیر این افزونه را از مخزن وردپرس دانلود کرده و سپس به کمک آموزش نحوه نصب افزونه ها در وردپرس اقدام به نصب و فعال سازی آن در وب سایت خود نمایید.

پس از نصب و فعال سازی افزونه هیچ منویی به پیشخوان وب سایت شما اضافه نخواهد شد و هیچ تنظیمات اضافی لازم نیست انجام دهید.

 

برای ساخت نام کاربری فارسی در وردپرس، کافی است مانند آنچه در آموزش نحوه افزودن کاربران در وردپرس و نقش های کاربری توضیح دادم، به منوی کاربران >> افزودن بروید و کاربر جدید خود را این بار با نام کاربری فارسی اضافه کنید.

ساخت نام کاربری فارسی در وردپرس با افزونه WordPress Special Characters in Usernames

علاوه بر این کاربران شما هنگام ثبت نام نیز می توانند به جای نام های کاربری لاتین از نام کاربری فارسی استفاده کنند.

ساخت نام کاربری فارسی در وردپرس با افزونه WordPress Special Characters in Usernames

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، پس از ساخت نام کاربری فارسی در وردپرس برای کاربر جدید، می توانید با نام کاربری فارسی و رمز عبور ساخته شده وارد پنل خود شوید.

موفق باشید

نوشته ساخت نام کاربری فارسی در وردپرس با افزونه WordPress Special Characters in Usernames اولین بار در بیست اسکریپت. پدیدار شد.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.