دیجی اسکریپت

ساخت نقشه سایت در وردپرس | دیجی اسکریپت

ساخت نقشه سایت در وردپرس
[ad_1]

 

ساخت نقشه سایت در وردپرس از اصلی ترین کارها در بخش بهینه سازی وب سایت می باشد و توجه به آن می تواند رتبه ی بهتری به وب سایت شما ایجاد نماید.

 

نقشه سایت چیست؟

نقشه سایت XML (زبان نشانه گذاری قابل توسعه) در واقع یک فایل متنی حاوی تمام آدرس های موجود در سایت شماست. همچنین نقشه سایت (سایت مپ) شما می تواند اطلاعات متا هر آدرس از سایت مانند آخرین بروزرسانی، میزان اهمیت و نحوه ارتباط آن با صفحات دیگر را نیز شامل شود. وجود نقشه سایت روبات موتورهای جستجو مانند گوگل را راهنمایی می کند صفحات شما را بصورت بهتر شناسایی کند و همچنین از ایجاد صفحات جدید و تغییرات در صفحات قدیمی شما مطلع شود.

 

دراصل سایت مپ یا همان نقشه سایت به موتور جستجو ها نظیر گوگل و بینگ ساختار وب سایت شمارا معرفی می کند. این یک روشی است که آن ها راحت تر و بهتر بتوانند وب سایت شمارا ایندکس یا نشانه گزاری کنند و همانطور که گفته شد یکی از استراتژی های سئو همین کار می باشد.در این مقاله به شما خواهیم گفت که چگونه شما می توانید یک نقشه سایت برای وب سایت وردپرسی خود ایجاد نمایید پس با ما همراه باشید.

 

 

چگونه یک XML Sitemap برای وردپرس ایجاد کنیم؟

یکی از ساده ترین روش های ایجاد نقشه سایت برای گوگل استفاده از افزونه های سئو می باشد که کار مارا بسیار راحت تر نموده اند. اگر از افزونه ی Yoast SEO در وب سایت خود استفاده می نمایید به راحتی می توانید این کار را انجام دهید.

 

جهت ساخت نقشه ی سایت و انچام تنظیمات آن  توسط افزونه Yoast SEO کافی است در پیشخوان وردپرس برروی SEO → XML Sitemaps بروید.

سپس در صفحه ی باز شده آن را برروی گزینه ی فعال و یا enable قرار دهید.

از امکانات جالب افزونه ی سئو یاست این است که شما می توانید رسانه های خود نظیر عکس فیلم و صوت را هم به نقشه ی سایت اضافه نمایید.

این امکان به شما کمک می کند که در تصاویر گوگل هم وب سایتتان نمایش داده شود.

نوشته ساخت نقشه سایت در وردپرس اولین بار در اسکریپت ها پدیدار شد.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.