دیجی اسکریپت

» ساخت پنجره پاپ آپ در وردپرس با افزونه Popup Maker

ساخت پنجره پاپ آپ در وردپرس با افزونه Popup Maker
[ad_1]

ساخت پنجره پاپ آپ در وردپرس با افزونه Popup Maker

شما نظرتون چیه؟

ساخت پنجره پاپ آپ در وردپرس با افزونه Popup Maker

ساخت پنجره پاپ آپ در وردپرس

پاپ آپ ها پنجره‌هایی هستند که در سایت وردپرسی شما بصورت شناور ظاهر می‌شوند تا اخبار و رویداد‌های مهم سایت شما را به کاربر نمایش دهند. در واقع گاهی اوقات پنجره پاپ آپ روش بسیار خوبی هست! به کاربران شما کمک میکنه اخبار و رویداد مهم سایت شما را در ابتدا بازدید و سپس با خبر شوند. تا کنون افزونه‌های زیادی را برای ساخت پنجره پاپ آپ معرفی کردیم، امروزم با یکی دیگر از آنها آشنا می شوید. یک افزونه کاربردی و محبوب هست که کار با آن خیلی راحت است. با ما همراه باشید.

نحوه کار با افزونه Popup Maker

در ابتدا افزونه را دریافت و نصب کنید. پس از فعال سازی افزونه، منوی جدیدی تحت عنوان popup maker در پیشخوان وردپرس نمایان می شود. روی زیرمنو add popup کلیک کنید و اولین پاپ آپ وردپرسی خود را ایجاد کنید.

اکنون یک نام برای پاپ آپ و یک عنوان در نظر بگیرید، سپس، محتوای پنجره را بنویسید و در پایین صفحه در متاباکس popup settings، در تب Triggers روی دکمه add new Triggers کلیک و مشخص کنید پنجره خودکار به صورت اتوماتیک با با کلیک کردن در صفحه اجرا شود. اگر گزینه اتوماتیک اجرا شدن پنجره را انتخاب کنید، پست سر آن باید مشخص کنید چند میلی ثانیه تاخیر در باز شدن پنجره پاپ آپ اتفاق افتد.

سپس، به تب display برید. در این قسمت چندین لینک آبی رنگ موجود است، در اینجا میتونید قالب پنجره پاپ آپ، اندازه، عرض و ارتفاع پنجره، نوع و سرعت انیمیشن و موقعیت پنجره را مشخص کنید. و در آخر در تب close متن دکمه بستن را نوشته و تاخیر دکمه بستن را بر حسب میلی ثانیه تعیین کنید. حال روی دکمه انتشار را لمس کرده و سایت را مجددا اجرا و پنجره پاپ آپ را مشاهده کرده و لذت ببرید.

اگر این افزونه امکانات کاملی ندارد و شما قصد دارید پاپ آپ‌های زیباتری ایجاد کنید پیشنهاد می‌کنیم از افزونه حرفه‌ای پاپ آپ لایه‌ای وردپرس استفاده کنید.

موفق و پیروز باشید.

راستی! برای دریافت مطالب وردپرسی در کانال تلگرام میهن وردپرس عضو شوید.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.