دیجی اسکریپت

سفارشی سازی قالب ایمیل ووکامرس با YITH WooCommerce Email Templates | دیجی اسکریپت

سفارشی سازی قالب ایمیل ووکامرس با YITH WooCommerce Email Templates
[ad_1]

سفارشی سازی قالب ایمیل ووکامرس با YITH WooCommerce Email Templates

سفارشی سازی قالب ایمیل ووکامرس

امروز می خواهیم آموزش ایجاد قالب ایمیل در ووکامرس را ارائه دهیم. این افزونه ووکامرس به منظور ارسال ایمیل به کاربران و مشتریان فروشگاه خود می باشد. ارسال همچین ایمیلی به کاربران بسیار جذاب و خوشایند است. بعنوان مثال گاهی در سایتی سفارشی را ثبت می کنید و یا عضو بخشی از سایت می شوید، و ایمیلی را دریافت می کنید این برای شما بسیار خوشایند است.

از امروز شما هم می توانید با استفاده از این افزونه برای فروشگاه خود همچین امکانی را قرار دهید. و برای فروشگاه خود قالب ایمیلی ایجاد کنید.

نحوه کار با افزونه YITH WooCommerce Email Templates

در مرحله اول مانند همیشه افزونه را نصب و فعال می کنیم. پس از اینکه فعال شد مانند تمام افزونه ها برای تنظیمات، وارد پنل yith plugins شوید و گزینه Email Templates را انتخاب می کنیم. پس از وارد شدن به تنظیمات افزونه ابتدا در قسمت uploud می توانید لوگوی مورد نظر را انتخاب کنیم در صورتی که این قسمت خالی بماند لوگوی پیشفرض نمایش داده می شود. پس از آن در قسمت Email Template قالب های مختلفی نمایش داده می شود که در نسخه رایگان این افزونه تنها قالب پیش فرض را نمایش می دهد.

تنظیمات افزونه

راه اندازی و کار با این افزونه بسیار آسان و سریع است. همچنین گزینه ای در پیشخوان ایجاد شده با نام Email Template، در اینجا می خواهیم بگوییم که چگونه قالب خود را بسازید. وارد این قسمت شده و گزینه  Add email template را انتخاب کرده. ابتدا می توانید لوگوی مورد نظر را انتخاب کنید و یا اگر در تنظیمات لوگویی انتخاب کردید در اینجا با کلیک بر روی گزینه My default logo لوگوی انتخابی را بصورت پیشفرض انتخاب کنید. دیگر تنظیمات در خصوص رنگ بندی های متن، قالب، پس زمینه و… می باشد.

تغییر قالب پیش فرض

در انتها گزینه preview Template را انتخاب کنید. در اینجا هر مشتری که فعالیتی انجام داد می توان برایش ایمیلی ارسال کرد. توجه داشته باشید که این قالبی که ساختیم کاملا پیش فرض و مناسب با تنظیمات فروشگاه شما خواهد بود.

قالب ایمیل ایجاد شده

موفق و پیروز باشید.

راستی! برای دریافت مطالب وردپرسی در کانال تلگرام میهن وردپرس عضو شوید.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.