دیجی اسکریپت

سفارش خرید و دانلود از سایت gfxnull | دیجی اسکریپت

سفارش خرید و دانلود از سایت gfxnull
[ad_1]

راه انداری امکان سفارش خرید و دانلود از سایت gfxnull.net

امروزه اکثر محصولات مربوط به سیستم های مدیریت محتوا مانند افزونه ها و قالب های ورردپرس به صورت اوپن سورس و با لایسنس عمومی gpl عرضه می شوند.
به این ترتیب اشخاصی که تغییرات و بهینه سازی در این محصولات انجام می دهند، اجازه خواهند داشت آنرا برای استفاده دیگران منتشر کنند و یا برای خدماتی که انجام شده، هزینه هایی را دریافت کند.
لذا سایت های بسیاری چه در ایران و چه در سطح جهانی مشغول انتشار اینگونه محصولات هستند. چه آنهایی که مرجع و مارکت اصلی محسوب می شوند (مثل تمفارست و کدکنیون و مجموعه انواتو) و چه سایت هایی که طراحان مختلف در آن محصولات خود را عرضه می کنند.
در این بین اکثر طراحان وب و گرافیست ها و برنامه نویسان در ایران و حتی دیگر کشورها با سایت جی اف ایکس نال (gfxnull.net) آشنایی دارند.
برخلاف دیگر وبسایت ها که محصولات عرضه شده را با اهداف مختلف، مثل جذب تبلیغات و … ممکن است با دستکاری منتشر کنند، فایل های عرضه شده در سایت gfxnull  از مراجع اصلی خریداری شده و بدون هیچگونه دخل و تصرف برای استفاده افرادی که فقط نیازمند سورس (منبع اصلی) هستند و احیانا به پشتیبانی و لایسنس ها نیاز ندارند، قرار می گیرد.
با مشاهده تنوع و کیفیت محصولات این سایت و روند عرضه آنها متوجه خواهید شد که از نظر نسخه عرضه شده و نوع محصولات تفاوت و پیش تازی بسیاری نسبت به سایت های اصطلاحا نال عمومی و رایگان دارد.
هر چند بسیاری از محصولات موجود در سایت GFXnull هم بصورت رایگان قرار داده می شود اما جهت دریافت محصولات پرمیوم و خاص در سایت gfxnull شما باید ابتدا امتیاز عضویت (point) آنرا بصورت ارزی (دلار) خریداری کنید و برای هر محصول پرمیوم مقدار مشخصی پوینت یا امتیاز از حساب شما کسر خواهد شد تا بتوانید آنرا دانلود کنید.

به همین دلیل ما در داده باران برای راحتی شما خدمتی جدید را ارایه کرده ایم. با توجه به هزینه های جانبی و مشکلات مربوط به خرید ارزی و محاسبه هزینه تمام شده، متوجه خواهید شد که قیمت نهایی برای خرید این محصولات از طریق داده باران، برای شما بسیار مناسب و بدون ریسک خواهد بود.

از این پس به راحتی می توانید با استفاده از منوی سفارشات و فرم سفارش خرید از سایت gfxnull 

 هزینه خرید را بطور خودکار محاسبه کنید و پس از پرداخت، لینک دانلود را در ایمیل خود دریافت کنید.

نوشته سفارش خرید و دانلود از سایت gfxnull اولین بار در داده باران. پدیدار شد.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.