دیجی اسکریپت

سیستم تبلیغات کلیکی صبا نگارش نهایی | دیجی اسکریپت

سیستم تبلیغات کلیکی صبا نگارش نهایی
[ad_1]

با سلام؛ ‌تیم برنامه نویسی هلو بار دیگر تصمیم بر انتشار یکی دیگر از سیستم های نوشته خود را گرفت. این بار با انتشار سیستم کلیکی صبا نسخه نهایی اقدام به جلوگیری از برخی از سوء استفاده های و فروش های غیر مجاز این سیستم نمود.

سیستم تبلیغات کلیکی صبا نگارش نهایی

توضیحات: سیستم تبلیغات کلیکی با توجه به هدفمند کردن نوع تبلیغات میتوان به عنــوان بهترین روش تبلیغاتی از آن نام برد. اکثرا از روشها مختلف تبلیغاتی برای پیشـــبرد تجارت آنلاین خود سود استفاده نموده ایم ولی این تبلیغات ممکن است مفید و یا هیچگونه ارزش اقتصادی برای ما نداشته باشند سیستم تبلیغات کلیکی بــا توجه به پرداخت هزینه تبلیغات بعد از ورود یک کاربر به سایت ما و بطبع احتمــــال خرید محصول ما میتواند نقش بسزائی در پیشرفت و کسب درآمد بیشتر ار اینترنت برای ما به ارمغان بیاورد. مسئله دیگری که در این میان مهم میبــاشد استفاده از سیستمی که باعث جلوگیری از انواع تقلب ها و… شود بطبع بهتر از تمامی سیستم ها می باشد.

 

دارای سیستم قفل ای پی و کوکی: چنانچه فردی بیش از یک بار روی بنر کلیک کند سیستم ای پی فرد را برداشته و مانع از ایجاد کلیک های تقلبی می شود .به دلیل وجود نرم افزار های تغییر ای پی و … امکاناتی به سیستم اضافه شد تا کلیک های تقلبی از سوی کاربران ثبت نشود .سیستم علاوه بر قفل ای پی از کوکی نیز استفاده می کند که مانع از ثبت کلیک تولید شده توسط نرم افزار تغییر ای پی شود . در ضمن چون تمامی ای پی های تولید شده توسط نرم افزار تغییر ای پی خارجی هستند سیستم این قابلیت را نیز داراست که ای پی های خراجی را هم قبول نکند . برای بالا بردن امنیت سیستم تمامی باگ ها کاملا بسته می باشد و تمامی عضویت ها به همراه کد امنیتی انجام می شود.

دارای قسمت زیر مجموعه گیری در بخش اگهی دهنده ها و نمایش دهنده ها: نمایش دهنده به ازای معرفی هر نفر پورسانتی که از طرف مدیریت تعیین شده به حسابش اضافه میشود و هر کلیکی که از طرف زیر مجموعه انجام می شود مبلغ به عنوان پورسانت کلیک زیر مجحموعه به حساب فرد اضافه میشود .

نوع تبلیغات: تبلیغات به دو صورت تصادفی و ثابت می باشد که تبلیغات ثابت به تازگی اضافه شده است.

قالب ها :
دارای سه قالب .حرفه ای ، نیمه حرفه ای ، ساده : قالب حرفه ای دارای چت روم و خدمات سئو عالی می باشد .قالب ها قابل ویرایش می باشد .

دارای پنل اگهی دهنده  و نمایش دهنده
دارای سه نوع اگهی ۱۲۰*۲۴۰ و  بنر ۴۸۶*۶۰ و اگهی لینک باکس
قفل راست کلیک
ثبت دقیق لینک های ورودی و تشخیص ادرس کامل سایت هایی که از سیستم استفاده می کنند
دارای بنر ثابت ۱۲۰ و ۴۶۸  “” جدبد “”
دارای بنرهای زیر مجموعه گیری در چهار اندازه “” جدید “”
دارای یک فروشگاه ساز قوی برای سیستم . “” جدید “”
در صفحه اصلی سایت: پشتیبانی انلاین از طریق یاهو مسنجر ، امار اعضای نمایش دهنده ، امار اعضای اگهی  دهنده ، امار لینک ها ، امار بنرها ، چنانچه مدیر سایت بخواد به راحتی می تواند امار را غیر فعال کند، قسمت ورود نمایش دهنده و اگهی دهنده .

صندوق پیام ها جدید: صندوق پیامها برای پرسیدن سوال از مدیر به کاربر و بلعکس هم برای نمایش دهنده و هم برای اگهی دهنده در سیستم

امکانات قسمت ادمین یا مدیر سایت: صفحه اصلی مدیریت که ۵ سایت برتر و + سایت هایی که در روز کلیک داشته اند به همراه  تعداد کلیه اگهی های متنی ، ۴۸۶*۶۰ و اگهی ۱۲۰ * ۲۴۰ را به همراه تعداد نمایش کلی و جزئی به همراه کلیک را نشان می دهد.در این قسمت تمامی سایت هایی که در روز کلیک داشته اند نیز ثبت میشود .

لیست آگهی دهندگان:
لیست تمامی اگهی دهنده گان را نمایش می دهد. در این قسمت می توان  مشخصات فرد ، مانده حساب و.. او را مشاهده کرد.برای شلوغ نشدن صفحه هر ۲۵ عضو لیست شده و به صفحه بعدی می رود .یک کادر مانند کادر زیر قرار داده شده تا اگر مدیر خواست مشخصات کاربر را مشاهده کند سریعا او را در لیست پیدا کند .
کادر بالایی در قسمت لیست نمایش دهنده گان نیز وجود دارد .کاربران برای انتخاب نام کاربری نمی توانند از اعداد استفاده کنند .
دارای  لیست نمایش دهندگان که می توان نمایش دهنده را حذف یا غیر فعال کرد و می توان درامد فرد و مشخصات او را دید و حساب او را افزایش داد. ارای شلوغ نشدن صفحه هر ۲۵ عضو لیست شده و به صفحه بعدی می رود

لیست تایید نشده ها: در این قسمت نمایش دهنده های تایید نشده وجود دارد .در جلو ان امار هم وجود دارد تا مدیر متوجه شود .البته مدیر می تواند تعیین کند که نمایش دهنده بدون تاییدیه هم وارد سیستم شود .در این قیمت مدیر می تواند برای کاربر تایید نشده هدیه اضافه کرده بعد تایید کند ، ایمیل ارسال کند ، مشخصات فرد را ببیند ، او را حذف کند و….

لیست آگهی های تایید نشده  در این قسمت لیست اگهی های تایید نشده به همراه کلیه مشخصات اگهی و اگهی دهنده درج شده است .مثلا نام اگهی ، تعداد کلیک های انتخابی برای اگهی ، تصویر بنر اگهی ، لینک بنر اگهی ، در این قسمت مدیر قادر است بنر را برای جلوگیری از سو استفاده کاربران ان را به هاست خود انتقال دهد .

لیست آگهی های تایید شده: در این قسمت لیست اگهی های تایید  شده به همراه کلیه مشخصات اگهی و اگهی دهنده درج شده است .

لیست آگهی های متنی در این قسمت لیست اگهی های تایید نشده به همراه کلیه مشخصات اگهی و اگهی دهنده درج شده است .لینک اگهی ، متن اگهی ، نام اگهی ، تعداد کلیک های انتخابی و..

لیست فیش های دریافتی از اگهی دهنده گان: لیست فیش هایی که از سوی اگهی دهنده گان پرداخت شده است و از طرف انها ارسال شده است نمایش داده می شود .

لیست درخواست های واریز از نمایش دهنده گان یا همان به حد نصاب رسیده ها : اعضایی که به حد نصاب می رسند مبلغ خود را درخواست می دهند.

ارسال پیام به نمایش دهنده ها: مدیر می تواند برای نمایش دهنده گان و اگهی دهنده گان پیام خصوصی ارسال کند .نمایش دهنده ها و اگهی دهنده ها دارای صندوق پیام هستند .

ارسال پیام به آگهی دهنده ها: مدیر می تواند برای نمایش دهنده گان و اگهی دهنده گان پیام خصوصی ارسال کند .نمایش دهنده ها و اگهی دهنده ها دارای صندوق پیام هستند .

ثبت فیش بانکی واریز شده برای نمایش دهنده گان

شارژ موجودی آگهی دهنده ها: در این قسمت مدیر می تواند حساب اگهی دهنده را شارژ کند . در صورتی که مدیر سایت به اشتباه به جای ۱۰۰۰ ریال مبلغ ۱۰۰۰۰ ریال را وارد کرد دوباره از همین بخش مبلغی که زیادی زده است را به صورت منفی وارد می کند تا مبلغ برگردد.

گزارش کاری نمایش دهنده ها: امار دقیق کلیک ها و نمایش های امروز و کل اعم از اگهی گرافیکی ۴۶۸ و ۱۲۰ و اگهی لینک باکس

اضافه کردن شماره حساب مدیریت: در این قسمت مدیر می تواند شماره حساب خود را بگذارد تا اگهی دهنده گان از ان استفاده کنند .

اضافه کردن حساب سایت: در این قسمت مدیر می تواند نام بانک را مشخص کند که نمایش دهنده گان از ان استفاده می کنند .
ابدیت سیستم: در این قسمت می توانید سیستم خود را به روز کنید .ابدیت ها فعلا به صورت رایگان انجام میشود.

اضافه کردن اخبار: مدیریت اخبار: شامل ویرایش و حذف خبر از سیستم است .

حساب داری کل سایت: در این قسمت تعداد کلیه کلیک ها و نمایش تمامی اگهی ها وجود دارد .علاوه بر این تمامی موجودی اگهی دهنده گان ، درامد مدیر سایت ، درامد کلی نمایش دهنده گان هم مشاهده می شود .

بهینه سازی بانک اطلاعاتی: برای بهینه سازی بانک اطلاعاتی استفاده می شود.

بک اپ گیری از دیتا بیس: این هم گرفتن نسخه پشتیبان برای حفظ اطلاعات سیستم

تغییر کلمه عبور مدیر سایت.

تنظیمات سایت: این قسمت مهمترین قسمت سیستم می باشد .در این قسمت مدیر می تواند قیمت کلیک برای نمایش دهنده و اگهی دهنده را مشخص کند .علاوه بر این می تواند سیتسم را به یک بانک اطلاعاتی دیگر تغییر دهد .مدیر در این قسمت می تواند تعیین کند که نمایش دهنده با تاییدیه فعالیتش را شروع کند یا بدون تاییدیه .البته اگر مدیر تاییدیه را واجب بداند کاربر وارد سیستم می شود و می تواند از کدهای سیستم استفاده کند ولی هیچ کلیکی برای فرد شمارش نمی شود تا زمانی که مدیر فرد را تایید کند .در این قسمت مدیر می تواند متن و لینک زیر بنرها و ایمیل خود را نیز مشخص کند .

امکانات نمایش دهنده ها :

صفحه اصلی مدیریت: در این قسمت موقعیت فرد درج شده است که ایا تایید شده یا خیر .علاوه بر این کاربر می تواند تاریخ عضویت و تاریخ اخرین روز ورود به سیستم ، قیمت کلیک اگهی ها ، حد نساب و.. درج شده است.

صندوق پیام ها: این قسمت برای دریافت پیام از مدیر سایت می باشد.

دریافت کد: در این قسمت فرد نمایش دهنده می تواند کد بنر مورد نظر را انتخاب کرده و در سایت خود قرار دهد.

گزارش کاری: در این قسمت  تعداد کلیک ها و نمایش بنرهای ۱۲۰*۲۴۰ و ۴۸۶ * ۶۰ و تبلغات متنی و جمع کل درامد به صورت جزئی و کلی درج شده است.

در خواست واریز: اگر نمایش دهنده به حد نساب رسیده باشد می تواند درخواست خود را انحام دهد که می تواند توضیحاتی در مورد در خواست  از مدیر بخواهد تا در امدش را به حساب اگهی دهنده اضافه کند تا اگهی بدهدو…

تغییر مشخصات: این هم برای ویرایش مشخصات….و تغییر پسورد می باشد .

در پایین سیستم یک قسمت امار و ارقام هم وجود دارد که تعداد کلیک های این ماه , تعداد پیام ها و.. را نشان می دهد .و…

امکانات قسمت اگهی دهنده گان :

صفحه اصلی مدیریت: در بالای این صفحه میزان شارژ اگهی دهنده درج شده است .در وسط صفحه نام تمامی اگهی ها ، تعداد نمایش د کلیک اگهی ها به همراه بازده (( % )) درج شده است.این بازده به صورت یک نمورده مستطیلی نمایش داده میشود.

صندوق پیام ها: برای دریافت پیام از مدیر سایت

اگهی جدید: برای دادن اگهی جدید که فرد می تواند تعداد کلیک های مورد نظر رو اگهی و … را انتخاب کند .

ویرایش اگهی  ها: در این قسمت فرد می تواند تمامی اگهی های خود را همراه نمایش انجام شده ، کلیک های انجام شده و کلیک های باقی مانده ببیند ، انرا ویرایش ، غیر فعال و یا حذف کند .

امور مالی: اگهی دهنده برای شارژ حساب خود میزان مبلغ واریز شده و  شماره فیش و.. را برای مدیر ارسال می کند .

تغییر مشخصات: این هم برای ویرایش مشخصات….و تغییر پسورد می باشد .

 

» دانلود سیستم تبلیغات کلیکی صبا نگارش نهایی

» حجم : ۳٫۲۷ مگابایت

» منبع : freescript.ir

نوشته سیستم تبلیغات کلیکی صبا نگارش نهایی اولین بار در پدیدار شد.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.