دیجی اسکریپت

شانس و یا کار سخت – که یکی از تعیین کننده موفقیت در زندگی? – باران وب | دیجی اسکریپت

شانس و یا کار سخت – که یکی از تعیین کننده موفقیت در زندگی? – باران وب
[ad_1]

من شده فکر کردن در مورد این سوال پس از یک مدت زمان طولانی. چقدر در صد شانس و چقدر در صد کار سخت در زندگی ما موفقیت است ؟ من مطمئن هستم که در هر نقطه ای از زندگی خود را, شما را در نگاه یک فرد و گفت: “چقدر خوش شانس او/او است. من آرزو می کنم من مثل او”.

به منظور درک این موضوع بهتر است من شروع به خواندن های مختلف شخصیت توسعه کتاب و شروع به صحبت با مردم در مورد این. این مقاله در مورد آنچه که من از آنها آموختم و چه نتیجه من به حال آمد.

یک جمله پاسخ به سوال ما داده شده است در این کتاب راهب که به فروش می رسد خود را فراری “شانس چیست دوست من؟” جولیان با مهربانی پاسخ داد. “آن است که چیزی بیش از ازدواج از آماده سازی با فرصت است.” همانطور که ما را در تهیه نقش حیاتی نقش مهمی در موفقیت زندگی است. زمانی که فرصت می آید به کسی که آماده است او می تواند این فرصت را. این چیزی است که جولیان گوشته نظر به عنوان شانس. بنابراین اگر شانس می زند یک آمادگی ذهن یک احتمال وجود دارد که او از دست رفته فرصت و از این رو نتواند شانس خود را.

زمانی که مطرح شده این سوال برای من دوست Shyam او به من گفت: “زندگی واقعا سخاوتمندانه است برای کسانی که به دنبال سرنوشت خود را. هنگامی که یک فرد مصمم به موفقیت در زندگی خود را تمام جهان می خواهد او را به نفع خود. بانوی شانس حریص است. این پشتیبانی از موفقیت است. آن می رود با کسانی که به انجام کار سخت است. طبیعت در سکوت دعا برای کسی که کار سخت و بانوی شانس نمی تواند نادیده بگیرد و او را برای مدت طولانی. یک کلمه بهتر است برای شانس و فرصت است. کسی که می خواهد برای کسب اطلاعات بیشتر کسی که می خواهد برای انجام کاری بزرگ در زندگی که تمرکز بر روی تنها تحقق رویاهای خود را, است محدود به موفقیت و فرصت مناسب قطعا کشیدن خود را درب.”

اگر یک فرد معتقد است که تنها شانس او فقط اقدام به خرید بلیط های بخت آزمایی. او فقط منتظر است. او همیشه می خواهم که به قمار در لاس وگاس اقامت در چرخ رولت. اما اگر تو فراموش کار سخت و شانس می آید تو هرگز از دست ندهید که موفق باشید.

آرون Vijay قرار داده و در این راه پاسخ “شما نیاز به انجام در حال کار بدون اعتقاد به شانس. اگر شما سخت کار می کنند و موفق نمی آید راه خود را, شما لازم نیست به نگرانی از آنجا که شما تنها اعتقاد در کار سخت و نه شانس. کار سخت شامل توانایی و مهارت است. شما باید نگرش درست به ایجاد این اتفاق می افتد. اگر شما مایل به پرواز و شما کار سخت روز و شب بدون کار بر روی به دست آوردن مهارت های لازم مورد نیاز پرواز آن است که تقریبا تضمین شده است که شانس خواهد بود و تمایلی به آمدن به پای خود گام”.

این حقیقت که ممکن است وجود دارد بسیاری از مردم که موفقیت فقط از شانس محض. اما از آنجا که استثنا هستند و نه قوانین من شخصا معتقدم که ما باید این افراد به عنوان الگو از آنها در زمان کمی از برش های کوتاه برای رسیدن به موفقیت است. برش های کوتاه همیشه نمی تواند یک فرد را به موفقیت.

آنچه من درک می کنم در مورد این موضوع است که قرار است ما را به فراموش خانه ما کار می کنند و بدون توجه به عامل شانس. ما نباید مانند یک فرد که اقدام به خرید یک بلیط بخت آزمایی و منتظر می ماند تا شانس برکت او. او ممکن است در نهایت هزینه های زندگی خود را در این. ما را به استفاده وقتی که شانس در کنار ما است و به همان اندازه برای کمک به آن را به عنوان آن را به ما کمک کند. این است که به نام اصل favorability یا مبتدی باشید.

اگر شما یک دانش آموز ما می توانید انجام بهترین های ما به تمرکز بر روی مطالعات ما و به عنوان مقدار کار سخت به عنوان ما می توانیم. اگر شما یک کارمند خود را به بهترین کار خود را. اگر شما یک رویا به دنبال شروع بلافاصله بر روی آن. موفق باشید منتظر هیچ کس نیست. قبل از آن می آید برای آن آماده شود.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.