دیجی اسکریپت

شرطی کردن دکمه ورود و خروج وردپرس | دیجی اسکریپت

شرطی کردن دکمه ورود و خروج وردپرس
[ad_1]

شرطی کردن دکمه ورود و خروج در وردپرس
شرطی کردن دکمه ورود و خروج در وردپرس

از زمانی که افزونه میهن پنل را منتشر کردیم، کاربران زیادی از افزونه های ورود و عضویت وردپرسی مثل یوزر پرو و UPME به میهن پنل مهاجرت کرده اند. حالا طراحان سایت قصد دارند دکمه ورود به پنل کاربری و خروج را در هدر سایت خود قرار دهند. اما برای شرطی کردن دکمه ورود و خروج وردپرس چه باید کنند؟

اما سؤال اصلی اینجاست: چه باید کرد تا زمانی که کاربر وارد سایت شده است دکمه پنل کاربری و خروج را مشاهده کند و زمانی که به‌صورت مهمان سایت را مشاهده می‌کند دکمه ورود و عضویت سایت را ببیند. در این مقاله به این سؤال پاسخ خواهیم داد.

شرطی کردن دکمه ورود و خروج وردپرس

در ابتدا نیاز هست که شما افزونه میهن پنل را روی سایت خودتان نصب کنید. بعد از نصب و تنظیم کردن میهن پنل (که البته تنظیمات میهن پنل بصورت خودکار انجام خواهد شد) شما ۴ لینک اصلی برای ورود، عضویت، پنل کاربری و خروج از سایت خواهید داشت:

لینک ورود: http://yoursite.com/login
لینک عضویت: http://yoursite.com/login?action=register
لینک پنل کاربری: http://yoursite.com/panel/
لینک خروج: http://yoursite.com/login/?action=logout

حالا کافی است وارد بخش نمایش > فهرست‌ها شوید. در منوی بالایی سایت خود این ۴ لینک را اضافه کنید. اگر نمی‌دانید چطور این لینک‌ها را به فهرست اضافه کنید، آموزش مدیریت منوهای وردپرس را ببینید.

قرار ما شرطی شدن منوها بود!

اما شاید بپرسید قرار بر این بود که منوها شرطی شوند. هیچ مشکلی نیست. بعد از مدیریت منو و افزودن این ۴ لینک به منوی سایت‌تان، کافیست افزونه if menu را نصب کنید. این افزونه منوهای سایت شما را شرطی خواهد کرد.

بعد از نصب افزونه ifmenu کافیست وارد بخش نمایش > فهرست‌ها شوید. سپس هر کدام از فهرست‌ها را باز کنید و شرط خود را برای نمایش منوها روی if user is logged in یا if user logged out قرار دهید.

برای کسب اطلاعات دقیق‌تر در این‌باره آموزش کامل کار با افزونه if menu را مشاهده بفرمایید.

با احترام. 🙂

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.