دیجی اسکریپت

شروع کسب و کار اینترنتی و نکاتی که شما باید بدانید | دیجی اسکریپت

شروع کسب و کار اینترنتی و نکاتی که شما باید بدانید
[ad_1]

با توجه به جایگاه ویژه‌ای که اینترنت در بین اکثریت مردم پیداکرده است افراد زیادی هم به سبب این محبوبیت تمایل پیداکرده‌اند تا از طریق کسب‌وکارهای اینترنتی کسب درآمد داشته باشند. تا جایی که امروزه شاهد این هستیم که نه تنها در دنیا بلکه در ایران نیز افراد زیادی به کسب‌وکارهای اینترنتی جذب‌شده‌اند و توانسته‌اند درآمدهای بسیار بالایی را از این طریق کسب کنند. برای شروع کسب و کار اینترنتی چه باید کرد؟

 

شروع کسب و کار اینترنتی تا بی‌نهایت!

همان‌طور که می‌دانید کسب‌وکارهای اینترنتی محدودیتی برای زمان و مکان ندارند؛ یعنی اینکه شما در ۲۴ ساعت شبانه‌روز می‌توانید در تمامی نقاط دنیا از روش‌های متفاوتی مثل فروش محصولات و یا خدمات درآمدزایی کنید.

 

علاوه بر این کسب‌وکارهای اینترنتی این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهند تا بتوانید فعالیت‌های خودتان را تا بی‌نهایت توسعه دهید. چراکه با استفاده از این نوع کسب‌وکار شما محدودیتی در مورد موقعیت جغرافیایی یعنی شهر و کشوری که در آن فعالیت می‌کنید ندارید؛ و می‌توانید خارج از مرز کشور خود فعالیت داشته باشید و صاحب یک سایت بین‌المللی باشید. با توجه به این ویژگی‌های کسب‌وکار اینترنتی شما می‌توانید از فعالیت خودتان به یک درآمدزایی باورنکردنی برسید.

 

مواردی که باید در کسب و کار اینترنتی رعایت کنید.

فرقی نمی‌کند شما چه کسب‌وکاری را مدیریت می‌کنید، چه مدیر یک سایت اینترنتی باشید و چه یک کسب‌وکار سنتی داشته باشید به‌هرحال باید از یک سری اصول باخبر باشد و برای شروع آن کسب‌وکار یک شناخت کلی از آن داشته باشید.

 

در اینجا ما به برخی از مهم‌ترین مواردی که به شما برای موفقیت بیشتر در کسب‌وکارهای اینترنتی کمک می‌کنند خواهیم پرداخت.

 

در انتخاب هم بنیان‌‌گذار خود دقت کنید!

شاید شما انتخاب یک شریک را در کسب‌وکارهای اینترنتی بی‌دلیل بدانید؛ اما این موضوع وجود دارد که اغلب افراد برای اینکه بتوانند کسب‌وکارهای اینترنتی خودشان را راه‌اندازی کنند نیاز به یک شریک دارند.

 

انتخاب بنیان‌گذار در کسب‌وکار جزء یکی از مهم‌ترین موارد به‌حساب می‌آید. شما برای اینکه بتوانید یک شریک مناسب برای خودتان انتخاب کنید باید به بعضی نکات توجه جدی داشته باشید. به‌بیان‌دیگر می‌توان گفت که شریک دارای ویژگی‌های خاصی است که شما باید آن‌ها را شناسایی کنید و سپس یک فرد را به‌عنوان شریک خود انتخاب کنید.

 

در این مقاله همه مواردی که به شما کمک می‌کند تا یک شریک مناسب داشته باشید به‌صورت تجربیات تئوری و عملی در اختیار شما قرار خواهد گرفت. با استفاده از راهنمایی‌هایی که در این دوره در اختیار شما قرار می‌دهیم می‌توانید یک شریک خوب برای خود انتخاب کنید.

 

اهمیت بالای انتخاب نام برند در کسب‌وکار اینترنتی

نام برند شما در آینده‌ی کسب‌وکارتان تأثیر مستقیم دارد. درواقع شما با نام برند و دامنه‌ای که انتخاب می‌کنید می‌توانید حرفه‌ای بودن خودتان را به رخ بکشید. در رابطه با انتخاب نام برند و دامنه مواردی هستند که باید آن‌ها را رعایت کنید تا بتوانید یک اسم متناسب با فعالیت خود پیدا کنید.

 

به یاد داشته باشید اسم برندی که انتخاب می‌کنید در تمام عمر همراه شما خواهد بود. درست است که شما می‌توانید اسم برند خودتان را تغییر دهید؛ اما این موضوع را فراموش نکنید که با تغییر اسم برند خودتان درواقع بخش عظیمی از کاربران خودتان را به‌راحتی از دست می‌دهید.

 

بنابراین سعی کنید اسمی را انتخاب کنید که در عین زیبایی بتواند محتوای کسب‌وکار شما را به افراد برساند. در این دوره آموزشی ما هر آنچه شما نیاز دارید تا بتوانید یک اسم مناسب برای کسب‌وکار اینترنتی خود انتخاب کنید را بیان کرده‌ایم و شما می‌توانید از آن‌ها بهره ببرید.

 

انتخاب برند شخصی یا سازمانی

شروع کسب و کار اینترنتی و نکاتی که شما باید بدانید

بسیاری مواقع انتخاب بین برند شخصی و سازمانی برای افراد جزء موارد سخت به‌حساب می‌آید. اما اگر شما تحلیل دقیقی از ویژگی‌ها و کاربرد هر یک از این برندها داشته باشید انتخاب راحت‌تر و بهتری خواهید داشت.

 

برند شخصی

برند شخصی یکی از انواع برندهای کسب‌وکارهای اینترنتی است. در این برند درواقع کسب‌وکار به نام یک شخص خاص می‌باشد نه یک شرکت و یا سازمان. به‌عنوان‌مثال شما یک برند با نام شخصی خودتان می‌سازید و نام خودتان را برای اسم برند خود انتخاب می‌کنید، در این صورت درواقع شما صاحب یک برند شخصی هستید.

 

برند سازمانی یا شرکتی

برند شرکتی درواقع نقطه مقابل برند شخصی است. در این برند شما این امکان را ندارید که اسم شخص را به‌عنوان برند انتخاب کنید. برند شرکتی برخلاف برند شخصی دارای یک اسم یونیک و ناهمتا است که شما قبلاً با آن روبه‌رو نشده‌اید. به‌عنوان‌مثال بیست اسکریپت یک برند شرکتی است.

 

البته به‌جز مواردی که گفته شد همه‌چیز هم در دنیای کسب‌وکار اینترنتی آن‌قدر که فکر می‌کنید خوب و عالی نیست. زمانی که شما می‌خواهید یک کسب‌وکار اینترنتی راه‌اندازی کنید با یک سری مشکلات مواجه می‌شوید که باید بتوانید در مقابل آن‌ها دوام بیاورید و راه‌حل‌هایی برای مقابله با آن‌ها پیدا کنید.

 

شرایط شروع کسب و کار اینترنتی در ایران و جهان

شرایطی که شما با توجه به آن یک کسب‌وکار اینترنتی را راه‌اندازی می‌کنید با فردی که در نقاط دیگر دنیا است به‌طورکلی متفاوت است. شرایط راه‌اندازی کسب‌وکارها در هر کشوری به یک صورت خاص می‌باشد. به‌عنوان‌مثال اگر شما قصد راه‌اندازی یک فعالیت اینترنتی در کشورهای اروپایی داشته باشید باید این نکته را بدانید که کسب‌وکارهای اینترنتی در آنجا متحمل مالیات‌های سنگین می‌شوند. همچنین کسانی که مدیر یک کسب‌وکار اینترنتی در کشورهای اروپایی هستند باید هزینه‌های زیادی را صرف کسب‌وکار خود کنند.

 

برخلاف بسیاری از کشورها شما اگر قصد شروع کسب و کار اینترنتی در ایران را داشته باشید نیازی نیست مالیات زیاد و یا هزینه‌های هنگفتی را متحمل شوید. درواقع شما این امکان را دارید که در ایران با هزینه بسیارکم صاحب یک کسب‌وکار اینترنتی با درآمد بالا شوید.

 

اما در مقابل مورد بالا که یک ویژگی خوب به‌حساب می‌آید، ایران به نسبت شرایط و تحریم‌هایی که دارد در برخی مسائل کار را برای شما سخت می‌کند و موانعی را در راه شما قرار می‌دهد. دوره‌ی آموزشی اصول کسب‌و‌کار اینترنتی راه‌حل‌هایی جامع برای از بین بردن این موانع در اختیار شما قرار می‌دهد که شما با استفاده از این راهنمایی‌ها می‌توانید به‌راحتی کسب‌وکار خودتان را راه‌اندازی و مدیریت کنید.

 

با توجه به مواردی که گفته شد می‌توان به این نتیجه رسید که کسب‌وکارهای اینترنتی در تمامی نقاط دنیا معایب و محاسنی دارد و شما باید برای مقابله با مشکلات این کسب‌وکارها راهنمایی درست دریافت کنید. پیشنهاد می‌کنیم با این دوره آموزشی همراه باشید تا بتوانید کسب‌وکار اینترنتی خودتان را با موفقیت راه‌اندازی کنید.

نوشته شروع کسب و کار اینترنتی و نکاتی که شما باید بدانید اولین بار در بیست اسکریپت. پدیدار شد.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.