دیجی اسکریپت

صمیمی رویدادهای مالی – سالن جلسات سیاسی جمع آوری اعانه و سرمایه گذاری احزاب | دیجی اسکریپت

صمیمی رویدادهای مالی – سالن جلسات سیاسی جمع آوری اعانه و سرمایه گذاری احزاب
[ad_1]

ایده های بزرگ اغلب منجر به چیزهای بزرگ, اما در جایی در امتداد راه سرمایه گذاری و جذب سرمایه اغلب مورد نیاز است. غیر انتفاعی, سیاسی, علل و تجاری راه اندازی همه نیاز به پول نقد به گسترش و رشد است. اگر چه بسیاری از گروه ها ممکن است رویای یک مگا اعطای یا سوپر سرمایه داری پشتیبانی از اهدا کنندگان و سرمایه گذاران فردی اغلب پایه و اساس که از همه چیز رشد می کنند.

یکی از موفق ترین راه های جذب این افراد از طریق تجمعات کوچک. این “خانه احزاب” یک محبوب و موفق راه برای جمع آوری پول برای سازمان های غیر انتفاعی, سیاسی, توابع و سرمایه گذاری کسب و کار. اگر چه دلایل این تجمعات همیشه برای جمع آوری کمک های هدف برای پول ایجاد تفاوت های ظریف در ساختار و سبک از حوادث.

بیایید نگاهی به هر سه نوع از حوادث و ببینید که چگونه آنها متفاوت است.

غیر انتفاعی حوادث نامیده می شود با نام های بسیاری از جمله یک سالن جلسه خانه نشست خانه یا دور. این هدف می تواند متفاوت باشد از بودجه برای برنامه های اجتماعی و یا سازمان های مذهبی, حمایت از هنر, انسانی, توسعه آگاهی های زیست محیطی و یا کمک برای ده ها تن از دیگر علل خیریه.

• این خیریه سالن جلسات معمولا توسط دو یا بیشتر مردم معمولا به عنوان co-صندلی.

• موفق خانه احزاب نیاز به دو یا بیشتر از دو ماه قبل.

• به عنوان یک تمرین میزبان بپرسید نه برای پول. به جای یکی از co-صندلی یا برجسته و سخنران صحبت می کنند در مورد بودجه نیاز دارد و از مزایای حمایت از این سازمان و یا باعث.

• یکی از راه های محبوب برای افزایش کمک های مالی به پیشنهاد تطبیق دلار است. این محبوب انگیزه. عمده منابع و مدارک موافق را خاص کمک مالی تا زمانی که خود و یا مقدار است همسان با دیگر حامیان.

سیاسی جمع آوری کمک های مردمی می تواند با تمرکز بر روی یک کاندیدای واحد گروه از داوطلبان محلی و یا حزب سیاسی. گروه کوچک جمع آوری کمک های مردمی حساب برای یک مقدار قابل توجهی از دلار برای هر دو جزئی و عمده نامزدها.

• سیاسی خانه احزاب معمولا با شروع یک کمیته به رهبری یک صندلی. در اکثر موارد همه اعضای مسئول در آوردن مهمان.

• هدف باید تعریف شود. وجود دارد می تواند بیش از یک هدف اما هر هدف باید بسیار روشن است.

• مگر اینکه آن را به طور کلی جمع آوری کمک های مخاطبان باید تعریف شده در آغاز. غذا و محل سکونت و فعالیت باید بشود به مخاطبان هدف.

سرمایه گذار جلسات نیز با چند نام از جمله شبکه خانه احزاب و یا فرشته حوادث.

• اگر چه این احزاب کوچک هستند که اغلب برگزار می شود در خانه های تنظیمات غیر رسمی در کسب و کار و یا مکان های معتبر نیز خوب است.

• مشوق قدرت پردازش و شناخته شده سخنرانان اغلب استفاده می شود برای جذب شرکت کنندگان.

• چند گروه تجاری در دسترس هستند برای سازماندهی حوادث.

اگر چه این سه نوع از حوادث کوچک برخی از تفاوت های موفق حوادث به اشتراک گذاری بسیاری از همان عناصر است.

۱٫ محل معتبر – خانه های خصوصی خوب هستند و گاهی اوقات بهترین انتخاب است. تنظیم رویداد برجسته محله و یا در قابل توجه خانه می تواند جذب مهمانان و تنظیم مالی تن.

۲٫ سازمان تنظیم واقع بینانه هدف مالی با یک مقدار خاص آنها برنامه ریزی به منظور بالا بردن.

۳٫ بودجه باید در برنامه ریزی اولیه و باید برای پرداخت در پیشبرد. (در برخورد با تاریخ و زمان آخرین دقیقه هزینه و یا صورتحساب های پرداخت نشده ایجاد یک فضای منفی.) بی عیب و نقص رویداد نشان دهنده این سازمان در, نامزد و یا شرکت.

۴٫ رهبری باید روشن و تعریف شده است. شغل و نقش باید نوشته شده و قابل فهم برای همه اعضای تیم است.

۵٫ مدیریت زمان بسیار مهم است. اگر این رویداد ذکر شده است که دو ساعت اجرا نمی در طول زمان است. در حال اجرا اضافه کاری باعث می شود اهدا کنندگان بالقوه عصبانی است.

۶٫ شدت بازار مخاطبان. مطمئن شوید که به بودجه برای کمپین بازاریابی است که ممکن است شامل تماس های شخصی از طریق پست و دعوت پست مستقیم و سرگرم تماس با ما.

۷٫ با تشکر از شما نامه (یا تماس) باید ارسال به تمام شرکت کنندگان که با حضور در سالن جلسات یا سرمایه گذاری اشخاص که آیا آنها بلافاصله سرمایه گذاری کرده یا نه.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.