دیجی اسکریپت

ضبط صفحه نمایش بازدید کننده سایت و بررسی دقیق رفتار کاربر | دیجی اسکریپت

ضبط صفحه نمایش بازدید کننده سایت و بررسی دقیق رفتار کاربر
[ad_1]

در این مقاله آموزشی به این مطلب میپردازیم که چطور رفتار کاربرمان در وب‌سایت را به صورت زنده مشاهده کنیم و ضبط صفحه نمایش بازدید کننده سایت چگونه انجام می‌شود.

روشی که میخواهیم انجام دهیم مثال این است که شما به عنوان مدیر سایت میخواهید بدانید کاربر در سایت شما به کجا میرود، توجهش بیشتر به کجای صفحه درگیر است و…
که با این آمارها میتوانید تغییراتی را در صفحه سایت خود اعمال کنید تا کاربر تجربه بهتری را داشته باشد و یا بدانید محصول و پیشنهادات شما در چه موقعیتی از صفحه های نمایش باشد مورد توجه بیشتر کاربران قرار می‌گیرد.

این روش به شما کمک میکند تا بتوانید به صورت زنده بر صفحه نمایش کاربر نظارت داشته باشید و اطلاعات بدست آمده به شما در پیشرفت کارتان کمک میکند. این دقیقا فرق وب‌سایت های موفق است چون میدانند کاربر چه میخواهد و اطلاعات کافی از برخورد کاربر با سایت خود را دارند.

آنچه در این مطلب می‌خوانید:

ضبط صفحه نمایش بازدید کننده سایت غیر قانونی نیست

باید با بیانی محکم بگویم خیر!

زیرا شما با رصد سایت خود در صفحه نمایش کاربر از هیچ گونه محدودیت های شخصی کاربر پا فراتر نگذاشته اید و صرفا صفحهات وب سایت خود را میبینید نه چیز دیگر. پس این امر از نظر قانون تجارت غیر قانونی نیست و شما حریم خصوصی کاربر را زیر پا نگذاشته اید زیرا شما فقط قرار است وب سایت خود را رصد کنید و هیچ دسترسی به حریم شخصی کاربر نخواهید داشت.

این مدل تحلیل رفتار کاربر شامل چه چیزهایی می‌شود

تحلیل رفتار کاربر در سایت شامل حرکت ماوس، کلیک هایی که کاربر انجام میدهد، صفحاتی که بررسی میکند، اسکرول ها و تایپ ها میشود و شما در یک محیط شبیه سازی شده هستید که میتوانید رفتار کاربر را دنبال کنید.

ضبط صفحه نمایش بازدید کننده سایت

محیطی که این امکان را به ما میدهد، وبسایتی است به نام inspectlet.com که اگر وارد شوید و ثبت نام کنید، ۱۰۰۰ رکورد از هزار مخاطب را به صورت رایگان در اختیارتان قرار می‌دهد.

متن آموزش به زودی…

راستی! برای دریافت مطالب وردپرسی در کانال تلگرام میهن وردپرس عضو شوید.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.