دیجی اسکریپت

طراحی لوگو اسم رایگان برای برند شخصی یا کسب‌و‌کار شما | دیجی اسکریپت

طراحی لوگو اسم رایگان برای برند شخصی یا کسب‌و‌کار شما
[ad_1]

طراحی لوگو اسم رایگان
طراحی لوگو اسم رایگان

وقتی یک وب‌سایت راه‌اندازی می‌کنید طبیعتا برای راه‌اندازی آن اولین چیزی که نیاز دارید طراحی لوگو اسم برای برند شخصی یا کسب‌و‌کار شماست. اگر از وردپرس استفاده می‌کنید قطعا با هزینه‌ای بسیار کم سایت خود را راه‌اندازی کرده‌اید، حالا نیاز هست بابت طراحی یک لوگو چندین برابر هزینه سایت خود به یک طراح پرداخت کنید. کاری که برای یک وب‌سایت تازه راه‌اندازی شده تقریبا غیر اصولی است.

شاید فکر کنید بهتر است ابتدا سایتم را راه‌اندازی کنم، بعد از به درآمد رسیدن به فکر ساخت یک لوگوی اختصاصی با پرداخت هزینه باشم. قطعا کاملا اصولی فکر می‌کنید. اما بهتر است برای شروع کار یک لوگوی بسیار ساده داشته باشید. بهتر از درج نام سایت‌تان این هست که یک لوگوی ساده و تقریبا حرفه‌ای را نمایش دهید.

سرویس‌های طراحی لوگو رایگان

برای طراحی لوگو اسم شخصی خودتان یا برند وب‌سایتتان می‌توانید از سرویس‌های مختلف طراحی رایگان لوگو استفاده کنید. یکی از این سرویس‌ها NameCheap Logo Maker هست که در این مقاله نحوه طراحی لوگو اسم با این سرویس را به شما آموزش خواهیم داد.

آموزش طراحی لوگو اسم رایگان

ابتدا وارد آدرس https://www.namecheap.com/logo-maker/ شوید. در این‌جا می‌توانید لوگوی رایگان خود را بسازید.

برای شروع روی دکمه Create your logo کلیک کنید.

انتخاب فونت لوگو
انتخاب فونت لوگو

انتخاب نام برند و نوع کسب‌و‌کار

سپس در فرم نمایش داده شده در بخش نام باید نام برند یا نام شخصی خود را تایپ کنید. در بخش Type هم باید نوع کسب‌و‌کار خودتان را تایپ کنید. مثلا MihanWP نام برند و Internet نوع برند ما هست.

انتخاب فونت لوگو
انتخاب فونت لوگو

سپس روی Continue کلیک کنید.

انتخاب فونت لوگو

در مرحله بعد باید نوع فونتی که دوست دارید را انتخاب کنید.

انتخاب فونت لوگو
انتخاب فونت لوگو

این‌کار را برای چند مرحله بعد نیز انجام دهید تا این سرویس فونت دلخواه شما و سلیقه شما در طراحی را تشخیص دهد.

انتخاب رنگ لوگو

حالا باید رنگ‌بندی مورد نظر خود را انتخاب کنید. این رنگ دقیقا همان رنگ سازمانی شماست. چون رنگ سازمانی میهن وردپرس بنفش است، پس ما رنگ بنفش را انتخاب می‌کنیم.

انتخاب رنگ لوگو
انتخاب رنگ لوگو

و در مرحله بعدی باید شعار لوگوی خود را وارد کنید.

افزودن شعار لوگو

در مرحله نهایی باید آیکون دلخواه خود را برای لوگو انتخاب کنید. یکی از این آیکون‌ها را انتخاب کرده و روی Continue کلیک کنید.

در مرحله آخر مشاهده خواهید کرد که تعداد زیادی لوگو برای شما طراحی شده و با انتخاب هر‌کدام، می‌توانید در سایت Name Cheap ثبت‌نام کرده و لوگوی مورد نظر خود را دانلود کنید.

به همین راحتی! یک لوگوی اسم دلخواه برای برند شخصی یا کسب‌و‌کار خود ایجاد کردید. امیدواریم به زودی بتوانید کسب‌و‌کار خود را به درآمد برسانید و لوگوی اختصاصی خود را طراحی کنید.

موفق باشید. 🙂

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.