دیجی اسکریپت

عادلانه و متعادل بررسی Dexter Yager و آموزش ابزار – باران وب | دیجی اسکریپت

عادلانه و متعادل بررسی Dexter Yager و آموزش ابزار – باران وب
[ad_1]

اگر شما نگاه کردن هر چیزی در همه چیز در مورد Dexter Yager شما قطعا متوجه شدم که مردم باید بسیار قوی و بسیار احساسات مختلف در مورد او. برخی او را یک “فرقه” رهبر و هنرمند کلاهبرداری دیگران ستایش او را به عنوان موفق ترین و با نفوذ Networker تا کنون. در هر صورت قصد من این است که به وضع عادلانه و متعادل بررسی Dexter Yager و آموزش خود را.

این بررسی است که نمی خواهید به تمرکز بر روی جزئیات زندگی شخصی خود یا باورهای; آن است که بشود در کسانی که می خواهند برای رسیدن به گوشت. شما احتمالا می خواهید بدانید که…

  • چه Dexter Yager انجام شده در بازاریابی شبکه ای است ؟
  • به همین دلیل است که او به نام “پدر” از چند سطح بازاریابی است ؟
  • را خود آموزش و روش کار را برای “من”?

(من نه بخشی از اموی Amway با این حال من به دکستر distributorship و آموزش است.)

Dexter Yager مرد افسانه افسانه!

خارج از پیروان اختصاص داده شده اند هرگز از شنیده می شود Dexter Yager. با این حال اگر شما بخواهید در اطراف تقریبا هر بگیر بالا را از او می دانند و ستایش دستاوردهای خود را به عنوان یک مدل از آنچه می تواند انجام شود با عزم و اراده و کار سخت است.

مهم نیست که چگونه هر کسی احساس می کند در مورد Dexter Yager آن است که غیر ممکن است به انکار است که او واقعا یک MLM افسانه و اتحادش را تغییر صنعت برای همیشه لطفا برای. او متعهد خود را به کار سخت و شخصی توسعه بیش از گذشته ۴۰-۵۰ سال و در این راه توانسته است موفق ساخت کسب و کار MLM.

که آخرین جمله یک بیت از گرفتن اجازه دهید من سؤالم. Dexter Yager توسعه عظیم تیم در بزرگترین شبکه بین المللی شرکت بازاریابی در جهان است. شخصی خود سازمان است که بیش از ۴ میلیون و توزیع کنندگان در ۴۰ کشور+ و بیش از ۲ میلیارد دلار سالانه در فروش. دوباره آن را بخوانید بله این درست است ۲ میلیارد دلار!

“پدر مدرن MLM”

دکستر است که نه تنها یکی از موفق ترین رهبران در MLM او نیز یکی از با نفوذ ترین گورو بازاریابی شبکه ای تا به حال دیده می شود. او به دست آورده به عنوان “پدر مدرن MLM” با ایجاد کنار خود شبکه امپراتوری کسب و کار است که توسعه و توزیع آموزش “ابزار” و توسعه شخصی مواد.

این منصفانه است که می گویند که بسیاری از آموزش ها و توسعه برنامه های مورد استفاده توسط مدرن MLM را باید ریشه دکستر مواد. پس از یمین “ابزار” و توسعه شخصی مواد را تبدیل به یک جزء اصلی در صنعت MLM است. تقریبا تمام موفقیت MLM کسب و کار عامل در سراسر جهان خود را درک اهمیت و سرمایه گذاری در خرید و فروش خود را.

را خود آموزش و روش کار برای من ؟

دانستن تمام موارد بالا شما سمت چپ تعجب… آیا این کار برای من ؟

اگر شما به دنبال به دنبال خود عامل جذب و آموزش توسعه کسب و کار شما نیاز به یاد داشته باشید که Dexter Yager شبکه امپراتوری ساخته شد دهه پیش و او شخصا با حمایت هر کسی که به تیم در سال های بسیاری ،

چهار دهه از موفقیت برای میلیون ها نفر از مردم جهان نمی توان انکار کرد. با این حال پس از ساخت امپراطوری خود را در جهان به شدت تغییر کرده است. فکر می کنم در مورد توسعه تلفن همراه, کامپیوتر شخصی, اینترنت, گوگل…

این تغییر در طول دهه گذشته در بازار فلج کرده است در بسیاری از دکستر امپراتوری. این است زیرا آنها با استفاده از استراتژی هایی که بیش از یک کمی پشت بار. وجود دارد راه های موثر تر به چشم انداز و روش های کارآمد برای ارائه و استخدام.

اجازه دهید من توصیه می کنند که به عنوان شما همچنان به مطالعه Dexter Yager شما می خواهید به تمرکز بر روی رویای خود ساختمان و همچنین آموزش رشد شخصی است. در حالی که بیش از ۱۰ سال گذشته بسیاری از پدر و مادرم اموی آموزش پژمرده دور یک نقل قول از دکستر گیر کرده با من و با من باقی می ماند برای همیشه لطفا برای. “اگر رویای بزرگ است به اندازه کافی حقایق مهم نیست.”

بسیار مهم است که مدرن Networker باید یک بنیان قوی در توسعه شخصی. اگر شما قادر به ترکیب این آموزش را از Dexter Yager با مبانی اکتشاف ارائه و استخدام در قرن ۲۱ شما افزایش می یابد مانند یک عقاب به اوج خود طرح Comp.

من شخصا سعی قدیمی از مد افتاده روش های منسوخ شده و متوجه شدم که آنها برای من کار نمی کند در بازار مدرن است. من نیاز به یک راه متفاوت است. پس از آن بود که من کشف فرمول دقیق مورد استفاده توسط مدرن و روز ۷ رقم رهبران صنعت. با استفاده از این فرمول من شده اند قادر مهار قدرت از تکنولوژی مدرن برای قرار دادن من MLM در کروز کنترل. هرگز دوباره به من پرداخت برای آگهی تماس سرد چشم انداز و یا مجبور به فروش آنها را در کسب و کار من.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.