دیجی اسکریپت

غیرفعال کردن افزونه‌های خاص وردپرس برای کاربران موبایلی | دیجی اسکریپت

غیرفعال کردن افزونه‌های خاص وردپرس برای کاربران موبایلی
[ad_1]

غیرفعال کردن افزونه‌های خاص وردپرس برای کاربران موبایلی

غیرفعال کردن افزونه‌ها برای کاربران موبایل

امروز به شما خواهیم گفت که چگونه به راحتی افزونه های وردپرس را در نسخه موبایل سایت خود غیرفعال کنید. وردپرس افزونه های غیر فعال را هنگامی که کسی از وب سایت شما بازدید میکند بارگذاری نمی کند. با این حال، تمام افزونه های فعال را بارگذاری می کند و بسته به نوع افزونه آن و اسکریپت های مورد نیاز و همچنین شیوه های بارگذاری٬ آنها را فعال می کند.

تمام افزونه های خوب وردپرس تنها هنگامی که مورد نیاز هستند بارگذاری می شوند. با این حال، گاهی برای نویسندگان افزونه مشکل است که حدس بزنند به افزونه نیاز دارید یا خیر. در چنین شرایطی، آنها تصمیم می گیرند فایل های مورد نیاز را تنها بارگذاری کنند.

برخی از کاربران که میخواهند نمره کامل را در تست سرعت و عملکرد گوگل بدست آورند، اغلب می خواهند پلاگین های خاصی را برای تلفن همراه غیرفعال کنند. حال با روش زیر میتوانید این عمل را انجام دهید.

راه اندازی افزونه Plugin Organizer

مانند همیشه اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی افزونه Plugin Organizer است. در نظر داشته باشید که Plugin Organizer یک افزونه بسیار قدرتمند است. تنظیم مجدد یا غیرفعال کردن افزونه ها می تواند منجر به درگیری و رفتار غیر منتظره ای شود که باعث می شود سایت شما غیر قابل دسترس باشد.

توصیه می کنم قبل از غیر فعال کردن یا تغییر مجدد هر پلاگین از سایت وردپرسی خود یک بکاپ کامل بگیرید. پس از فعال شدن افزونه، روی گزینه Plugin Organizer< Settings در پیشخوان وردپرس کلیک و دو گزینه زیر را فعال و ذخیره کنید.

  • Selective mobile plugin loading
  • Selective Admin Plugin Loading

ایجاد یک افزونه ضروری برای Plugin Organizer

این افزونه به درستی کار می کند. و به طور خودکار سعی میکند آن را برای شما ایجاد کند، اما اگر نتواند آن را انجام دهد، باید این افزونه را به تنهایی اجرا کنید. وارد بخش افزونه ها> افزونه های نصب شده> لینک ضروری یا Must-Use شوید. سپس روی آن کلیک کنید و افزونه های نصب شده MU را در سایت خود مشاهده کنید.

اگر آن لینک یا افزونه را نمی بینید، به این معنی است که فایل های افزونه Plugin Organizer به درستی ایجاد نشده است و شما باید به صورت دستی آن را نصب کنید. سپس با استفاده از برنامه FTP یا برنامه مدیریت فایل در cPanel به وب سایت خود وصل شوید. بعد به / wp-content / mu-plugins / folder بروید. اگر شما پوشه mu-plugins در / wp-content / folder خود ندارید، پس شما باید آن را ایجاد کنید. پس از آن شما باید به / wp-content / plugins / plugin-organizer / lib / folder بروید و فایل را به نام PluginOrganizerMU.class.php در کامپیوتر خود دانلود کنید.

سپس، به / wp-content / mu-plugins / folder بروید و فایل را آپلود کنید.

هم اکنون می توانید از فایل Organizer Plugin برای مدیریت افزونه های خود در تلفن همراه و دسکتاپ استفاده کنید.

غیر فعال کردن پلاگین های وردپرس خاص در نسخه موبایل

این افزونه بسیار آسان برای غیر فعال کردن هر پلاگین وردپرس در تلفن همراه است. روی گزینه Plugin Organizer <Global Plugins کلیک کنید. حال شما دو ستون روی صفحه نمایش خواهید دید. ستون اول برای “اقلام موجود” است که شامل تمام افزونه های وردپرس نصب شده شما است. ستون دوم برای “اقلام معلول” با جعبه های جعلی استاندارد و غیر فعال است.

حال باید روی جعبه غیر فعال موبایل کلیک کنید تا آن را گسترش دهید. پس از آن کشیدن و رها کردن افزونه هایی که می خواهید از ستون موجود به جعبه تلفن غیر فعال وارد کنید را انتخاب کنید.

پس از اضافه کردن افزونه، روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید. اکنون افزونه هایی را که می خواهید برای تلفن همراه غیر فعال باشند را انتخاب کنید.

موفق و پیروز باشید.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.