دیجی اسکریپت

فرایند تولید محتوا در میهن وردپرس چگونه است؟ چطور پست منتشر می‌کنیم؟ | دیجی اسکریپت

فرایند تولید محتوا در میهن وردپرس چگونه است؟ چطور پست منتشر می‌کنیم؟
[ad_1]

وبینار: فرایند تولید محتوا در میهن وردپرس چگونه است؟

فرایند تولید محتوا روی وب‌‌سایت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. حتی می‌‌توان گفت از همه‌‌چیز مهم‌‌تر است و اگر بخواهیم یک سایت موفق داشته باشیم باید انتشار پست در سایت را جزء اولویت‌‌های اول خود قرار دهیم. اما دوست دارید بدانید که میهن وردپرس چگونه محتوا تولید می‌کند؟

فرایند تولید محتوا در میهن وردپرس

قصد داریم در یک وبینار ۲ ساعته به شما توضیح دهیم که چطور در میهن وردپرس محتوا منتشر می‌کنیم.

قصد داریم بصورت عملی یک پست روی سایت میهن وردپرس منتشر کنیم و چرایی و چگونگی انجام پروسه تولید محتوا را برای شما شرح دهیم. از تولید محتوا برای سئوی بهتر گرفته تا درگیر کردن مشتری و افزایش فروش و …

ما طی سال اول کار روی وب‌‌سایت میهن‌‌وردپرس فقط و فقط با استفاده از انتشار پست و بازاریابی محتوایی و بدون استفاده از بازاریابی و تبلیغات توانستیم الکسای سایت میهن وردپرس را به رتبه‌‌ی ۴۰۰ ایران برسانیم.

یک عنوان عالی: هم برای سئو و هم برای بازاریابی بهتر

معمولا اولین عنصری که کاربران را به یک نوشته جذب می‌‌کند عنوانی است که برای پست انتخاب می‌‌شود از این رو داشتن یک عنوان کوتاه که بتواند یک کلیت در خصوص پستی که انتشار داده‌‌ایم به کاربر انتقال دهد از ضرورت‌‌های هر پستی به‌‌حساب می‌‌آید. داشتن یک عنوان مناسب نه تنها باعث افزایش سئو سایت می‌‌شود بلکه به‌‌عنوان یک نوع بازاریابی به‌‌حساب می‌‌آید. شما باید بدانید چه عنوانی منتشر کنید! چون قرار هست با این عنوان افراد ترغیب به خواندن مقاله شما شوند.

ترغیب کاربر به مطالعه کامل پست

یکی از مواردی که کاربران را به خواندن یک پست ترغیب می‌‌کند داشتن یک مقدمه خلاصه و مفید با کلمات کلیدی است. از این رو ما باید برای تمامی نوشته‌‌های خود یک مقدمه تهیه کنیم که کاربر پس از خواندن آن یک تصویر ذهنی از چگونگی پست داشته باشد و مایل به دیدن ادامه پست باشد.

انتخاب سرتیتر برای بخش‌‌های مختلف پست

معمولا خواندن یک پست طولانی بدون سرتیترهای مختلف برای کاربر خسته‌‌کننده به‌‌نظر می‌‌رسد و کاربر پس از خواندن قسمتی از پست از ادامه‌‌ی آن منصرف می‌‌شود. به همین دلیل است که ما باید برای بخش ‌‌های مختلف پست خود سرتیترهای متنوعی را قرار دهیم تا کاربر به سمت نوشته ما جذب شود.

اصول نگارش متن پست

اگر ما در پست‌‌های خود اصول نگارشی را رعایت نکنیم نه تنها باعث کاهش سئو سایت ما می‌شود، بلکه ممکن است کاربران خود را نیز از دست بدهیم. رعایت اصول نگارشی سبب بالا رفتن میزان خوانایی پست می‌‌شود که این موضوع فهم پست‌‌های ما را برای کاربران بهتر می‌‌کند. رعایت اصول نگارشی و خوانایی در کنار سئو مناسب، بسیار مهم هست!

طراحی تصویر اصلی پست و نکاتی که باید رعایت شود.

معمولا تاثیر تصاویر روی ذهن افراد نسبت به متن بیشتر است. ما با انتخاب یک تصویر مرتبط با پست خود می‌‌توانیم کاربران را ترغیب به مشاهده پست خود کنیم. البته در انتخاب یک تصویر مناسب برای پست باید نکاتی را رعایت کرد و نمی‌‌توان هر تصویری را به‌‌عنوان تصویر اصلی پست خود قرار داد.

ساخت تصاویر درون پست در عرض چند دقیقه

تصاویری که ما درون پست‌‌های خود قرار می‌‌دهیم سبب می‌‌شوند کاربر تمایل بیشتری برای ادامه دادن پست ما داشته باشد اما ساخت تصاویر ممکن است زمان زیادی از ما بگیرد از این رو باید از ترفندهایی استفاده کنیم که بتوانیم در عرض چند دقیقه برای پست‌‌های خود تصویر بسازیم.

و فوت‌های کوزه‌گری برای حرفه‌ای شدن …

حالا قصد داریم در یک وبینار آنلاین، به شما توضیح دهیم که خودمان برای انتشار پست در سایت میهن وردپرس چه روندی را طی می‌‌کنیم. توضیح خواهیم داد که چطور در عرض مدت کوتاهی، سایت میهن وردپرس فقط و فقط با تولید محتوا به رتبه الکسای ۴۰۰ ایران رسید و این محتوا چگونه تولید می‌شود؟

شما در عرض ۲ ساعت، تجربه ۴ ساله ما در زمینه تولید محتوا را یاد می‌گیرید. پس همین حالا در وبینار فرایند تولید محتوا در میهن وردپرس ثبت نام کنید.

مدرس این وبینار کیست؟

رضا حسینی رادرضا حسینی راد

  • مدیر و موسس وبسایت میهن وردپرس
  • دارای گواهینامه SEO Expert از SEO MOZ
  • مدرس دوره تولید محتوای دیجیتال
  • نویسنده کتاب شاه کلید سئو
  • مشاور و مدرس کسب‌و‌کار اینترنتی

سوالات متداول هنرجویان این وبینار

این آموزش به چه صورت برگزار خواهد شد؟

برگزاری بصورت آنلاین و از طریق سیستم وبینار هست. شما در هر کجای ایران که باشید با استفاده از یک کامپیوتر و یک اینترنت می‌توانید در کلاس حضور داشته باشید.

در وبینار به سوالات من پاسخ داده می‌شود؟

بله. قطعا. هر سوالی داشته باشید می‌توانید بصورت مستقیم از مدرس وبینار بپرسید.

وبینار چند ساعته هست؟

مدت زمان برگزاری وبینار ۲ ساعت هست. اما تا زمانی که سوال داشته باشید می‌توانید در پنل حضور داشته باشید و سوالات خود را بپرسید.

مدرس این وبینار کیست؟

مدرس این وبینار، رضا حسینی راد مدیر و موسس وب‌سایت میهن وردپرس هست که از سال ۱۳۸۸ در زمینه تولید محتوا و کسب‌و‌کار اینترنتی فعالیت دارد.

چه زمانی برگزار می‌شود؟

وبینار روز دوشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۶ عصر برگزار خواهد شد.

اگر وقت شرکت در وبینار را نداشته باشم چه؟

وبینار بصورت فایل ویدیویی ضبط خواهد شد و بعد از برگزاری، در پنل کاربری تمام شرکت‌کنندگان قرار خواهد گرفت.

هزینه شرکت در وبینار: ۱۴۰ هزار تومان

ثبت نام زود هنگام در وبینار با تخفیف ۵۰ درصدی: ۷۰ هزار تومان

راستی! برای دریافت مطالب وردپرسی در کانال تلگرام میهن وردپرس عضو شوید.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.