دیجی اسکریپت

فواید کاندوم چیست؟ – باران وب | دیجی اسکریپت

فواید کاندوم چیست؟ – باران وب
[ad_1]

خرید کاندوم ها به راحتی قابل استفاده و استفاده آسان هستند. آنها به جلوگیری از بارداری و STD کمک می کنند. و کاندوم حتی می تواند رابطه جنسی را بهتر – جدی کند.

کاندوم در برابر STD موثر است.
کاندوم و کاندوم داخلی تنها روش های کنترل تولد هستند که همچنین به جلوگیری از شیوع عفونت های مقاربتی مانند HIV ، کلامیدیا و سوزاک کمک می کنند.فروش انواع کاندوم به صورت اینترنتی حتی اگر قبلاً برای جلوگیری از بارداری از انواع مختلفی از کنترل تولد استفاده می کنید ، ایده خوبی است که هر بار که رابطه جنسی دارید از کاندوم یا کاندوم داخلی نیز استفاده کنید تا خود را از ابتلا به بیماریهای STD محافظت کنید.

کاندوم هزینه زیادی ندارد و مناسب است.
تهیه کاندوم بسیار آسان از فروشگاه های مختلف ، مراکز بهداشت جامعه ، مراکز بهداشتی برنامه ریزی شده والدین و بصورت آنلاین است. برای خرید آنها نیازی به نسخه یا شناسنامه ندارید ، و آنها ارزان هستند (یا بعضی اوقات حتی رایگان). کاندوم یک روش کوچک ، باهوش و قابل حمل برای محافظت بزرگ از بارداری و STD است.

کاندوم می تواند جنسی باشد. خرید آنلاین کاندوم
محافظت مهم است ، اما لذت نیز هست. خوشبختانه ، کاندوم هر دو را ارائه می دهد!

کاندوم در سبک های مختلف ، شکل ها و بافت های مختلفی وجود دارد که باعث افزایش احساس هردو شریک می شود. و داشتن شریک زندگی خود کاندوم را بر روی آلت تناسلی خود قرار داده ، می تواند بخش سکسی از پیشانی باشد ، به خصوص اگر به آن اضافه کنید lube. کاندوم ها حتی می توانند انزال را به تاخیر بیاندازند (جمع کردن) ، بنابراین رابطه جنسی طولانی تر خواهد شد خرید کاندوم از شب جمعه

شما می توانید از کاندوم برای رابطه جنسی دهانی ، مقعد و واژن استفاده کنید ، بنابراین مهم نیست که شما چگونه از پایین آمدن خود را از ابتلا به بیماریهای مضرات مغزی محافظت کنید. و این واقعاً سکسی ترین قسمت از همه است: کاندوم به شما اجازه می دهد بدون نگرانی در مورد بارداری یا STD بر روی لذت و شریک زندگی خود تمرکز کنید. رابطه جنسی ایمن ، رابطه جنسی بهتر است زیرا استرس را از دست دادن روحیه متوقف می کند.

کاندوم به سایر روشهای کنترل تولد حتی بهتر عمل می کند.
اضافه کردن کاندوم به ترکیب کنترل تولد شما می تواند محافظت بیشتری از بارداری به شما بدهد. هیچ روش ۱۰۰٪ مؤثر نیست ، بنابراین اضافه کردن کاندوم به عنوان پشتیبان گیری در صورت اشتباه با روش دیگر یا جلوگیری از بارداری به شما کمک می کند. و این ایده خوبی است که از کاندوم برای محافظت از خود در برابر STD استفاده کنید . خرید کاندوم در shabjome.com

کاندوم می تواند تقریباً به تمام روش های کنترل تولد مانند قرص ، شات ، حلقه ، IUD و کاشت محافظت بیشتری کند. با این وجود ، از کاندوم داخلی و کاندوم مردانه استفاده نکنید ، و نیازی به پوشیدن بیش از یک کاندوم در هر زمان نیست. باید یک ترفند را انجام داد.

کاندوم عوارض جانبی ندارد.
بیشتر افراد بدون هیچ مشکلی می توانند از کاندوم استفاده کنند – عوارض جانبی ندارند. به ندرت ، کاندوم های لاتکس (لاستیک) می توانند برای افرادی که به آلرژی یا حساسیت به لاتکس مبتلا هستند ، تحریک کنند. و بعضی اوقات ممکن است لوب روی انواع خاصی از کاندوم تحریک کننده باشد.

اگر به لاتکس حساسیت دارید ، مارک ها را عوض کنید یا از کاندوم پلاستیکی استفاده کنید. کاندوم ها و کاندوم های داخلی ساخته شده از پلاستیک های نرم مانند پلی اورتان ، پلی وازوپرن و نیتریل فاقد لاتکس هستند. در بسیاری از مکانهایی که کاندوم های استاندارد هستند می توانید کاندوم غیر لاتکس دریافت کنید

منبع : https://shabjome.com

فواید کاندوم چیست؟

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.