دیجی اسکریپت

قالب اچ تی ام ال Barnelli مخصوص رستوران، فست فود و کافی شاپ - ناجیان وب | دانلود اسکریپتناجیان وب | دیجی اسکریپت

قالب اچ تی ام ال Barnelli مخصوص رستوران، فست فود و کافی شاپ – ناجیان وب | دانلود اسکریپتناجیان وب
[ad_1]

قالب Barnelli از دسته ی قالب های HTML5 واکنش گراست که به صورت ویژه، برای راه اندازی انواع سایت رستوران، سایت کافی شاپ، سایت فست فود ها و موارد از این دست طراحی شده. بالعکس اکثر قالب های دیگر، فالب بارنلی یک قالب عمومی نیست. اگر دقت کرده باشید قالب هایی که موضوعیت عمومی دارند، معمولا در بخش های مختلفی خود کم و کاست هایی هم برای شغل ها و بیزینس های مختلف دارند ولی از آنجایی که قالب HTML بارنلی به صورت تخصصی فقط به مبحث راه اندازی سایت برای فست فود ها، کافی شاپ ها و رستوران ها پرداخته، شما میتوانید مطمئن باشید که این قالب در عین سادگی اش، میتواند به خوبی از پس کار مورد نظرتان بر بیاید و نیازهای وبسایت شما را پاسخگو باشد.

قالب اچ تی ام ال Barnelli از قالب های محبوب در زمینه راه اندازی سایت های رستوران هاست که تا امروز در سایت تم فارست نزدیک به ۲۰۰۰ نفر آن را خریداری کرده اند. امروز شما هم میتوانید این قالب را از وبسایت ناجیان وب دریافت کره و مورد استفاده قرار دهید

قالب Barnelli در دو نسخه php و HTML به شما کاربران عزیز عرضه میشود. بنابراین شما میتوانید به سادگی و با توجه به نیازهای خود در پیاده سازی سایتتان، نسخه ای را مورد استفاده قرار دهید که برای شما مناسب تر است. بدیهی است که در صورت استفاده از نسخه ی php نیازی به تکرار دائمی برخی کد ها در سربرگ و فوتر سایتتان نخواهید داشت و به این جهت حتی در ساده ترین سایت ها هم استفاده از نسخه php میتواند ارجحیت داشته باشد.

 

این قالب به امکانات مختلفی مجهز است. مثلا سه نوع منوی غذای از پیش آماده شده و بسیار زیبا برای شما در قالب در نظر گرفته شده. همچنین شما امکان درج زمانبندی کاری خود، ارتباط با مشتریان از طریق فرم تماس، ارائه امکان ارسال درخواست رزرو آنلاین میز توسط مشتریان رستوران، معرفی تیم و کارکنان رستوران، درج مطالب در وبلاگ و … نیز در اختیار شما قرار دارد.

این قالب در حال حاضر با قیمت ۱۶ دلار در سایت تم فارست به فروش میرسد و از قالب های بسیار محبوب در این زمینه میباشد. شما میتوانید همین امروز این قالب را که توسط مسترکد به طور کامل فارسی و راست چین شده، به طور کاملا رایگان دریافت کرده و در راه اندازی سایت خود از آن استفاده کنید.

در زیر میتوانید تصاویر برخی قسمت های قالب را مشاهده کنید. حجم تصاویر کمی بالاست، بنابراین تا بارگذاری آنها شکیبا باشید و در صورتی که نمیتوانید تصویری را در سایز مناسب مشاهده کنید، روی تصویر راست کلیک کرده و گزینه ی open link in new tab را انتخاب کنید

توضیحات و راهنمای نصب :

  • درصورت بروز هرگونه مشکل از قسمت نظرات با ما درتماس باشید

[ad_2]

لینک منبع مطلب

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.