دیجی اسکریپت

قالب شرکتی Startflow - بیگ تم | دیجی اسکریپت

قالب شرکتی Startflow – بیگ تم
[ad_1]

استارت فلو یک قالب ریسپانسیو و پیشرفته برای راه اندازی سایت هایی همچون استارتاپ ها، مشاغل، شرکت ها، فناوری، نرم افزار، کیک استارتر و همانند اینها برای وردپرس است.

این قالب وردپرس دارای گزینه های فراوان و پیشرفته فارسی است که کار شما را برای راه اندازی یک وب سایت فوق العاده بی نظیر راحت می کند. ما در این بسته تعدادی الگو آماده قرار داده ایم که می توانید از آنها الهام بگیرید برای طراحی جدید و یا از آنها استفاده کنید.
استارت فلو با استفاده از محبوب ترین افزونه صفحه ساز و اسلایدر وردپرس یعنی ویژوال کامپوزر و روولوشن اسلایدر ساخته شده است، این فوق العاده است! شما به راحتی و بدون داشتن حتی یک خط دانش کدنویسی می توانید وبسایت طراحی کنید و بسازید.

قالب شرکتی وردپرس استارت فلو دارای قسمت های فراوانی همچون وبلاگ، نمونه کارها، گالری، از زبان مشتریان، فروشگاه و نظایر آن می باشد که به شما این امکان را میدهد تا محتوای وب سایت خود را دسته بندی کنید و یک واسط کابری و مدیریتی مرتبی داشته باشید.

قالب Startflow قالب وردپرس شرکتی + نصب رایگان

ویژگی های کلیدی قالب استارت فلو:

بسته نصبی آسان + نصب رایگان

شما می توانید قالب را با استفاه از بسته نصبی آسان نصب کنید تا محتوای دمو نیز برای شما نصب شود و یا اگر دانش کافی برای نصب ندارید اصلا نگران نباشید ما قالب را برای شما رایگان نصب می کنیم فقط کافی است با پشتیبانی ارتباط برقرار کنید.

صفحه ساز قدرتمند ویژوال کامپوزر با بیش از ۷۰ المان سفارشی (رایگان)

با استفاده از این صفحه ساز المان ها را بکشید و رها کنید و جایگاه آنها را مشخص کرده و تنظیمشان کنید. این افزونه تجاری به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار دارد. ما همچنین بیش از ۷۰ المان سفارشی نیز در داخل این بسته قرار داده ایم که کار طراحی را فوق العاده آسان می کند.

شامل افزونه روولوشن اسلایدر (رایگان)

ما نمی توانیم یک وب سایت مدرن را بدون اسلایدر تصور کنیم. استارت فلو همراه با افزونه روولوشن اسلایدر قرار دارد. این افزونه بهترین و محبوب ترین افزونه اسلایدر وردپرس است که به همراه ۱۰ اسلایدر نمونه آماده برای شما در این بسته قرار داده ایم.

 

 

 

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.