دیجی اسکریپت

قیمت‌گذاری جدید CPanel! منتظر افزایش قیمت هاست باشید... | دیجی اسکریپت

قیمت‌گذاری جدید CPanel! منتظر افزایش قیمت هاست باشید…
[ad_1]

افزایش قیمت هاست

سلام بر شما میهن وردپرسی‌های عزیز. از آنجا که ما اصلا و ابدا قصد نداریم در مورد مسائل پیش پا افتاده مثل آموزش جستجو در گوگل یا آموزش آپلود ویدیو در یوتیوب صحبت کنیم، این مسئولیت را بر دوش خود می‌بینیم که تا جای ممکن اخبار مهم و مورد نیاز را به وبمستر‌ها و مدیران سایت‌ها برسانیم.

نکته: ما بیش از ۱ سال هست که خدمات هاست و میزبانی سایت ارائه نمی‌کنیم. این مقاله صرفا یک اطلاع رسانی هست.

امروز با ایمیلی مواجه شدم از سمت شرکت CPanel inc که البته اکثر دوستان با آن آشنایی دارند. سی پنل همان شرکت سازنده کنترل پنل هاستینگ‌هایی هست که درصد زیادی از سایت‌ها روی این کنترل پنل میزبانی می‌شوند. اطلاعات بیشتر

بعد از گذشت سال‌ها تحریم علیه ایران، حالا سی‌پنل تحریم‌هایی را علیه دنیا در نظر گرفته. 😀 یکی از بهترین مدل تحریم‌هایی که به هر کسب‌و‌کاری ضرر می‌رساند. یعنی افزایش قیمت و آن‌هم چه افزایش قیمتی!

ماجرا چیست؟

ماجرا از این قرار هست که قبلا با پرداخت ماهیانه ۱۵ دلار می‌توانستید یک لایسنس ماهانه سی‌پنل برای سرور مجازی خود تهیه کنید. کاری که اکثر هاستینگ‌های شما انجام می‌دهند. این پرداخت وابسته به تعداد اکانت‌ها یا سایت‌های میزبانی شده نبود. بسیار هم عالی! پس مشکلی از بابت ایجاد سایت‌های نامحدود روی یک سرور نداشتیم. البته با افزایش قیمت دلار این هزینه کمی که چه عرض کنم! به مقدار زیادی بالا رفت اما هنوز هم اکثر هاستینگ‌ها توان پرداخت آن را داشتند.

اما از چند روز گذشته بابت استفاده یک وب‌سایت از سی‌پنل، باید ماهانه ۱۵ دلار و بابت استفاده ۵ وب‌سایت ۲۰ دلار پرداخت کنیم. ماجرا اینجا جالب می‌شود که برای استفاده ۱۰۰ وب‌سایت از یک سرور (که اکثر هاستینگ‌های ایرانی از این روش استفاده می‌کنند.) باید هزینه‌ای حدود ۴۵ دلار یا بیشتر پرداخت شود. از این بدتر! اکثر از ۱۰۰ اکانت بیشتر شد، هاستینگ شما باید بابت هر اکانت ماهانه ۰.۲ دلار هم بیشتر پرداخت کند.

قیمت گذاری جدید سی پنل

در نتیجه یک هاستینگ که تعداد ۴۰۰ اکانت روی یک سرور میزبانی می‌کند باید علاوه بر هزینه‌های سرسام آور سرور و … ماهیانه ۱۰۵ دلار هزینه پرداخت کند.

تصمیم شرکت‌های هاستینگ چه خواهد بود؟

حال شرکت‌های هاستینگ دو راه پیش رو دارند. یا مثل ما از کنترل پنل دایرکت ادمین استفاده می‌کنند، یا هزینه‌های خود را افزایش خواهند داد. بی‌شک باید منتظر دو چیز باشید: تغییر کنترل پنل هاست خود از سی پنل به دایرکت ادمین یا افزایش قیمت ناگهانی هاستینگ و این نه تقصیر شماست، نه هاستینگ بیچاره! موفق باشید

راستی! برای دریافت مطالب وردپرسی در کانال تلگرام میهن وردپرس عضو شوید.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.