دیجی اسکریپت

قیمت میلگرد آجدار استیل در خین عرب – باران وب | دیجی اسکریپت

قیمت میلگرد آجدار استیل در خین عرب – باران وب
[ad_1]

قیمت میلگرد آجدار تقویت کشش چیست؟ بتن در قسمتهای مختلف ساختمان قرار می گیرد و مقاومت کششی کمی دارد، بنابراین از آرماتور در سازه ساختمان استفاده می شود. معمول ترین آج، پروفیل با مقطع دایره ای جامد، تقویت کننده نامیده می شود. ماده دیگری که در ساخت و ساز استفاده می شود سیم تقویت کننده است. تقویت کشش چیست؟ در صنعت ساخت و ساز، بتن دارای مقاومت فشاری بسیار بالا و بتن دارای مقاومت کششی کم است، بنابراین به عنوان تقویت کننده با تقویت میله های تقویت کننده در نظر گرفته می شود. مقاومت کششی

انواع میلگرد در بازار

قیمت میلگرد سیاه کربنی بتن در قسمتهای ساختمانی واقع شده و مقاومت کششی کمی دارد. در نتیجه، مقاومت در برابر انواع مختلف نیروها به تنهایی غیرممکن است. به همین دلیل، انواع مختلفی از آرماتورها در بتن استفاده می شود. به زبان ساده، مقاومت کششی یک مقاومت کششی است که برای جبران مقاومت کششی یک سازه استفاده می شود. در صنعت ساخت و ساز علاوه بر میلگرد، از پروفیل نیز استفاده می شود. این پروفیل ها مانند جعبه ها، ستون ها و گوه ها هستند که برای جبران این مقاومت کششی استفاده می شوند.

خرید میلگرد گالوانیزه استاندارد تقویت کشش استانداردهای مختلفی برای سخت کننده های کششی وجود دارد. هر کشوری استانداردهای خاص خود را دارد. استانداردهای تولید میلگرد در ایران با سایر کشورها متفاوت است. یکی از دلایل تأثیر بر مقاومت در برابر کشش استاندارد استفاده شده در ساخت میلگرد است. نتایج استانداردهای تولید تأثیر مستقیمی بر خصوصیات مکانیکی محصول دارد.

کارخانه تولید میلگرد کششی مقاومت در برابر کشش یکی از خصوصیات مکانیکی است که مقاومت کلی محصول تولیدی را افزایش می دهد. کارخانه های تولید فولاد بزرگترین، گرانترین و قابل اطمینان ترین میلگرد موجود در بازار را ارائه می دهند. در شرکت ذوب آهن اصفهان از استانداردهای روسیه برای تولید استفاده می شود.

کاربرد تقویت کشش تیرهایی که به عنوان بلوک های سقف ساختمان استفاده می شوند مقاومت بسیار بالایی در برابر نیروهای ورودی دارند. تیرچه بلوک از دو قسمت تشکیل شده است: یک پاشنه بتونی و یک خرپای فولادی. این مزرعه از ۵ میلگرد تشکیل شده است. یکی از قاب ها در بالا و دو قاب در پایین خرپا است. قاب دیگر مانند یک زیگزاگ بین خرپاها قرار گرفته است. مرکز تجارت فلزات برای فروش و توزیع ۳۰۴ لوله فولادی در سراسر کشور

قیمت میلگرد در آرماتور بندی و میله تقویت کننده در پایین خرپا میله تقویت کننده کششی نامیده می شود و از طریق جوشکاری یا قلاب زدن به میله تقویت کننده زیگزاگ در مرکز خرپا متصل می شود. این خرپا مقاومت بسیار خوبی در برابر کشش سازه دارد؛ بنابراین، به دلیل اجرای نامناسب، مقاومت سقف در برابر کشش ناکافی است.

کاربرد میلگرد در ساخت و ساز

نوع تقویت کننده کشش میله های تقویت کننده به دو دسته تقسیم می شوند: ساده و آجدار. سخت کننده های دنده به سه دسته A1، A2 و A3 تقسیم می شوند. اگر میله های تقویت کننده مطابق با استانداردهای روسیه تولید شوند، در این صورت مقاومت کششی هر میله تقویت کننده بسیار زیاد است. به طور معمول، خواص مکانیکی یک آرماتور شامل عوامل مقاومت در برابر کشش و مقاومت است. قیمت میلگرد به نرخ کارخانه

لطفاً برای قیمت های مختلف میلگرد و قیمت صفحه از جمله قیمت صفحه آلیاژ، قیمت صفحه st37 و قیمت صفحه گالوانیزه به این صفحه محصول مراجعه کنید؛ و پیچ و تاب کنید. به همین دلیل از آرماتور آجدار در سازه های بتنی برای افزایش مقاومت کششی و پیچشی بتن استفاده می شود. نگهداری، نگهداری و مشاوره برای ایمنی قاب ۹

قیمت میلگرد در بازار آهن برای جلوگیری از اکسید شدن آهن و کاهش قطر موثر میلگرد، میلگرد باید در فضاهای خشک و پوشیده محافظت شود. قبل از استفاده، فلز را از زنگ زدگی پاک کنید. این کار با مسواک زدن یا تمیز کردن مکانیکی انجام می شود. در نتیجه، چسبندگی بین بتن و فولاد حفظ می شود. برای ذوب شدن میلگرد از روش شن و ماسه استفاده می شود. قرار دادن میلگرد در ارتفاع از مرطوب شدن میلگرد جلوگیری می کند. انبار باید تمیز باشد تا از زنگ زدگی جلوگیری کند. هنگام حمل و نگهداری میلگرد باید توجه داشت که میلگرد خم نشود.

ویژگیهای میلگرد فولادی

قیمت امروز میلگرد برای حمل و نقل بسته بندی شده است. از هر بسته نرم افزاری معمولاً بسته نرم افزاری یاد می شود و ظرفیت آن از گیاه به گیاه دیگر متفاوت است و معمولاً بین ۲ تا ۵٫۵ تن است. نکته ای که هنگام سفارش و بارگیری میلگرد باید به خاطر داشته باشید این است که اگر حجم سفارش کم و نیاز به تأمین و بارگیری از انبار دارد، خریدار باید به آن توجه کند. به دلیل هزینه های نگهداری و اجاره بالاتر از کارخانه خواهد بود و حمل و نقل به آنجا اختصاص می یابد. به همین دلیل، فاصله و مجاورت با انبار برای سرعت تکمیل آرماتور بسیار مهم است.

تقویت نرخ: قاب ۱۰ میزان تمایل دانش میلگرد آجدار و مشخصات فنی دنده چیست؟ میلگرد یا میلگرد یک آرماتور بلند و نه روان است که مهمترین عنصر در ساختمان در زمان ساخت است. همراه با بتن، میله های تقویت کننده برای حمایت از ساختمان ساخته شد.

خرید میلگرد فولادی

داستان از این قرار است که ساختمان پس از کار تحت فشار زیادی قرار دارد. تأثیر گرانش (بارهای عمودی مانند گرانش، وزن ساکنان و هر آنچه در ساختمان است) بر نیروهای جانبی (باد و زلزله) از یک سو، یک نیروی خارجی در نظر گرفته می شود. بتن در برابر نیروهای فشاری به خوبی در برابر سازه مقاومت می کند، اما به سختی در برابر نیروهای کششی مقاومت می کند. به عنوان مثال، همان نیرویی که بتن را از چندین طرف می کشد، با یک حرکت غیرقابل شناسایی ساختمان در نزدیکی زمین به بتن نفوذ می کند. در اثر این نیروها بتن می شکند. بعداً، مهندسان دریافتند که ترکیب میله های فولادی در بتن می تواند مشکل را حل کند. اینجا جایی است که قاب ساخته شده است. قیمت میلگرد استیل

میگلارد دو نوع متداول دارد. نرم و آجدار است. آرماتور با سطح ناهموار یا آرماتور تغییر شکل یافته آرماتور تغییر شکل داده می شود و در اصل مهمترین و پرکاربردترین آرماتور است. در عمل برجستگی هایی در بدنه آرماتور ایجاد می شود تا چسبندگی بتن به فولاد ایجاد شود و بتن در برابر کشش و فشار مقاومت بیشتری داشته باشد. اکنون، دلیل استفاده از آرماتور در بتن به ضریب انبساط حرارتی متناسب با بتن برمی گردد (همان مقدار بازشو در هنگام گرم شدن).

 کاربرد میلگرد

 ۱- ساخت انواع فونداسیون (پی)

۲- ساخت انواع دیوارهای بتونی

۳- تحقق انواع تیرها با مقطع هندسی ساده یا پیچیده

۴- تحقق بخشیدن به انواع گرما

ساخت تیرهای عمودی در یک ساختمان ۵ آجر (وظیفه اصلی تیرها که با اتصال زنجیرهای تقویت کننده به یکدیگر انجام می شود اتصال پی یا پایه های عمودی با یکدیگر است)

۶- هر نوع سقف (دال) را از بتن مسلح بسازید

۷- احداث تونل زیرزمینی و زیرزمینی

۸- سد سازی بتونی (تک قوس و دو قوس)

۹- ساخت پایه ولتاژ بالا

۱۰- رابیتس کاری

و …

قیمت میلگرد ضد زنگ تقویت استانداردها تولید میله های تقویت کننده آجدار در ایران از جدول استاندارد میله های تقویت کننده در روسیه پیروی می کند.

۱- تقویت ساده (A1) 240 صاف، بدون آج (تقویت معمولی)

۲- آرماتور نیمه سخت با دنده مارپیچ تک آج (A2) 340

۳- تقویت شده تقویت شده با آج پیچیده (A3) تقویت شده ۴۰۰ اصلاح شده

۴- آرماتورهای جامد با آج پیچیده (A4) 500 و کامپوزیت دنده ای ۵۲۰

توجه: عددی که قبل از نام میلگرد نوشته شده میزان فشار تحمل میلگرد را نشان می دهد. به عنوان مثال، یک آرماتور ساده می تواند فشار ۲۴۰ مگاپاسکال را تحمل کند.

انواع میلگرد بر اساس استاندارد

میلگرد استاندارد A1

قیمت میلگرد بر اساس نوع همانطور که گفتیم، این ساده ترین نوع آرماتور به ترتیب با مقاومت کششی ۲۴۰۰ و ۳۶۰۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع است. تقویت معمولاً با قطر مقطع دایره ای که با اندازه آن مطابقت دارد، نامگذاری می شود. به عنوان مثال، میله های تقویت کننده A4 دارای سطح مقطع ۸-۵۰ میلی متر و اندازه ۸-۵۰ هستند که عمدتا برای جوشکاری و جعل برای کار تغییر شکل استفاده می شود.

میلگرد نوع A2

این اولین میله تقویت کننده آجدار با مقاومت کششی ۳۰۰۰ تا ۵۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع است. گوشه های این آرماتور کشسان و موازی هستند، بنابراین به آنها آرماتور فنری نیز می گویند. به عنوان نیمه خشک (ترد) و نیمه نرم شناخته می شود زیرا کشش پلاستیکی نسبی حدود ۱۹٪ است؛ بنابراین، بهتر است لحیم کاری نکنید. این قاب برای تاشو مناسب است. A2 در مقاطعی با قطر ۸ تا ۴۰ میلی متر تولید می شود که اندازه آنها ۸، ۱۰ و ۱۴ میلی متر است، بیشترین مصرف.

میلگرد نوع A3

مقاومت کششی این آرماتور از ۴۰۰۰ تا ۶۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع است. تغییر شکل نسبی پلاستیک ۱۴٪ است که بسیار شکننده است، بنابراین اصلاً برای تغییر شکل یا جوشکاری مناسب نیست. فقط جوشکار را بپوشید و می توانید نتایج را ببینید! قاب a3 نیز مانند قاب فنر دارای لبه کشیده است. خرید میلگرد کارخانه ذوب آهن اصفهان

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.