دیجی اسکریپت

لایو اینستاگرام با موضوع چالش‌های کسب‌و‌کار اینترنتی | دیجی اسکریپت

لایو اینستاگرام با موضوع چالش‌های کسب‌و‌کار اینترنتی
[ad_1]

لایو اینستاگرام میهن وردپرس و آغازینو در تاریخ ۲۹ تیر ۱۳۹۹ برگزار شد. در این لایو اینستاگرامی رضا حسینی راد مدیر وب‌سایت میهن وردپرس و حافظ رضایی مدیر مجموعه آغازینو درباره چالش‌های خود در طی سال‌ها مدیریت کسب‌و‌کار اینترنتی و به درآمد رساندن آن صحبت می‌کنند. اما راه عبور از چالش‌های کسب‌و‌کار اینترنتی چیست؟

فهرست محتوای این مقاله

چالش های کسب و کار اینترنتی

کسب‌و‌کارهای اینترنتی چالش‌های بسیار زیادی دارند. از مدیریت تیم گرفته تا مدیریت سرور و هاستینگ سایت، بیمه، اداره کار و مشکلات بسیار زیادی که در طول راه‌اندازی کسب‌و‌کار اینترنتی خود باید با آن‌ها دست و پنجه نرم کنید.

حافظ رضایی: دیجیتال مارکتینگ قرص و آمپول نیست!

یکی از بهترین نکاتی که در این لایو به آن اشاره شد، این بود که به درآمد رساندن کسب‌و‌کار شما با قرص و آمپول امکان پذیر نیست. حتما دیده‌اید افراد زیادی که برای تناسب اندام به باشگاه می‌روند. طی چند ماه با قرص و آمپول به وزن و تناسب اندام ایده‌آل خود می‌رسند. طبیعتا اگر این افراد چند ماه ورزش را رها کنند، سریعا به وزن و اندام قبلی خود خواهند رسید.

اما شما هم می‌خواهید کسب‌و‌کار اینترنتی خود را با قرص و آمپول رشد دهید؟ این روش کاملا اشتباه هست. چرا که کسب‌و‌کار شما باید بصورت مداوم و اصولی رشد کند. مثل بدنسازی که چند سال زحمت کشیده و اگر یک‌سال هم به باشگاه نرود، تغییری در تناسب اندام خود حس نخواهد کرد.

بسیاری از مدرسان و خصوصا پیج‌های اینستاگرامی که قصد دارند کسب‌و‌کار اینترنتی را به شما آموزش دهند. ادعا می‌کنند که در عرض ۲ ماه شما را به درآمدهای میلیونی خواهند رساند. این روش از پایه اشتباه هست. کسب‌و‌کار شما باید به مرور و بصورت مداوم رشد کند تا بتواند ریشه‌ای محکم داشته باشد.

رضا حسینی راد: به دلیل مشکلات سرور ۷۲ ساعت بیدار بودم!

زمستان ۱۳۹۵ سرور سایت میهن وردپرس در دیتاسنتر آسیاتک با مشکل مواجه شد. صبح زود حرکت کردم به سمت فرودگاه، تا عصر مشکل سرور را برطرف کردم و ساعت ۱۱ شب بلیط برگشت به شیراز داشتم. پرواز لغو شد و بنابر قولی که شرکت هواپیمایی داد تا فردا صبح در فرودگاه ماندم. فردای آن روز که به شیراز برگشتم، مجدد هارد سرور سوخت و مجدد درگیر مشکلات سرور شدیم. این قضایا باعث شد تا ۷۲ ساعت به‌دلیل مشکلات سرور بیدار بمانم.

در نتیجه کسب‌و‌کار اینترنتی مشکلات و چالش‌های زیادی دارد. هیچ مدرس یا متخصصی نمی‌تواند به شما قول رسیدن به درآمد بالا در عرض ۲ ماه را بدهد.

موفق باشید.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.