دیجی اسکریپت

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم | دیجی اسکریپت

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم
[ad_1]

برای موفقیت در کسب و کار و همچنین پیشرفت فروشگاه‌های اینترنتی  باید مفهوم فروش را درک کرد. فروش به خودی خود مفهومی حداقل دو جانبه است. هر فروش دارای دو بخش اساسی به نام نیاز و مرتفع کننده نیاز است. درک این مفهوم ابتدایی‌ترین فهم در مورد روند تعریف خرید و فروش است. نیاز به داشتن و مصرف کردن از غذا تا تزیینات خانه و… مادر ایجاد و اختراع است. اینکه هر انسان بخواهد همه‌ی نیازهای خود را برطرف کند غیر ممکن است، بنابراین با تقسیم کارها هنگامی که بشر برای رفع نیازهای خود شروع به تلاش کرد و با افزایش تولید روبرو شد مفهومی به عنوان تبادل نیازها با هم به وجود آمد. برای مثال اگر انسان بدوی یک پوشش و لباس برای محافظت از سرما نیاز داشت ممکن بود یک خرس را شکار کند و بخشی از گوشت آن را به فردی دهد که بتواند برای او از پوست خرس یک پوشش تهیه کند. این‌ها ابتدایی‌ترین روش‌های مبادله کالا با هم بودند. پس از اختراع پول که در واقع به عنوان کاتالیزور عمل می‌کرد و علاوه بر بحث انباشت و پس‌انداز توانست معاملات را ساده‌تر کند.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.