دیجی اسکریپت

ماسک سه بعدی در سدان مد – باران وب | دیجی اسکریپت

ماسک سه بعدی در سدان مد – باران وب
[ad_1]

ماسک سه بعدی یکبار مصرف چه مزایایی دارد؟
بسته ۲۵ تکه
رنگ سفید
ماسک جذب سه بعدی قدرت KF94
طراحی مناسب برای همه گروه های سنی
ویژگی لایه Melon Blon در ماسک ۴ لایه ای ۳ بعدی
سه لایه spunbond در ماسک راما
مشخصات لایه Melon Blon در ماسک ۴ لایه ای ۳ بعدی: لایه Melon Blon با نفوذناپذیری ذرات nanopicom احتمال انتقال ویروس کرونا را تا ۵٪ افزایش می دهد. برای روشن کردن حقیقت استفاده از Blown Nation ، باید لایه Blown Nation را بسوزانید. اگر این لایه تحت نام Blown Nation مشتعل شود ، جعلی است. به دلیل خواص و مواد تشکیل دهنده ، ملت آبی در صورت آتش سوزی ، ماده ای پلاستیکی مانند ، ذوب می شود. اگر این لایه مانند پلاستیک ذوب می شود ، از اصالت محصول اطمینان حاصل کنید.
ماسک سه بعدی راما چیست؟ درباره مزایای خرید ماسک سه بعدی توضیح دهید. به فروشگاه تجهیزات مد برای سدان های مد بپیوندید.

نمایش دادن محتوا
ماسک سه بعدی راما چیست؟
در دفع ذرات معلق ویروسی موثر است:
ماسک سه بعدی KF94 محصولی جدید در میان انواع ماسک های سه بعدی راما است که امروزه می توانید آن را از مراکز مشهور مانند داروخانه ها و فروشگاه های آنلاین خریداری کنید. همانطور که می دانید ، جهش های متعدد ویروس Covid 19 این ویروس را به یکی از خطرناک ترین بیماری های جهان تبدیل کرده است و برای مبارزه با این بیماری نمی توان کاری کرد جز رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی

اگر در طول روز در خانه نیستید و یا در مناطق پرجمعیت سفر می کنید ، برای جلوگیری از ویروس کرونا باید از ماسک ۴ لایه ۳ بعدی یا نوع دیگری از ماسک ۳D استفاده کنید. اما چرا یک ماسک سه بعدی سه بعدی ارائه می شود؟

چرا باید از ماسک سه بعدی استفاده کنیم؟
در طول یک سال گذشته ، استفاده از ماسک های سه بعدی صورت میزان و مرگ و میر شیوع Covid 19 را به میزان قابل توجهی کاهش داده است. اما این ۱۰۰٪ نبود و حتی برخی از افرادی که همیشه ماسک می زدند بیمار شدند. این به دلیل ماسک های غیر استاندارد یک لایه و یکبار مصرف در برابر Covid 19 است.

ماسک ۳D سریع KF94 محصولی جدید از برند راما است که با طراحی خاص خود تمام صورت را پوشانده و از ورود و خروج ویروس به دستگاه تنفسی کاربر و افراد در تماس با وی جلوگیری می کند. برخلاف ماسک های یکبار مصرف ، با استفاده از ماسک های یک بار مصرف سریع ۳D می توانید مطمئن باشید که راه های هوایی شما کاملاً پوشیده شده و امکان بیمار شدن وجود ندارد.

اجزای ماسک ۳D Rama:
ماسک سه بعدی راما به دلیل طراحی منحصر به فرد خود به عنوان ماسک سه بعدی مشهور است که کاملاً برای افزایش ایمنی انسان و دفع نانوذرات معلق از ویروس کرونا در هوا م effectiveثر است. ماسک ۳D Rama یک ماسک ۴ لایه ۳ بعدی است و اجزای سازنده آن به شرح زیر است:

اولین لایه ماسک KF94 3D از spunbond ساخته شده است.
لایه دوم این ماسک سه بعدی یک ملت تورم ۴ لایه است که ذرات بسیار کوچکتر را با نفوذ پذیری بالا دفع می کند.
لایه سوم و لایه چهارم ماسک KF94 سه بعدی دوباره از spunbond ساخته شده و با تکرار در دو لایه آخر ، امکان ورود نانوذرات معلق ویروس Covid 19 یا سایر بیماری های احتمالی وجود دارد.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.