دیجی اسکریپت

ماندگار وب هشت ساله شد! | دیجی اسکریپت

ماندگار وب هشت ساله شد!
[ad_1]

با درود فراوان به دوستان و کاربران گرامیِ ماندگار وب.

در بیست‌و‌نهمین روز از تیرماه سال ۱۳۹۸، گروه ماندگار وب با افتخار فراوان، وارد هشتمین سال از فعالیت خود شد و خداوند مهربان را سپاسگزار هستیم که توانسته‌ایم یکسال دیگر را نیز در کنار شما همراهان عزیز باشیم و با استناد به دیدگاه‌ها و تماس‌های شما دوستان، خدمات خود را آن‌طور که کاربران ایرانی شایستگی آن‌را دارند، ارایه دهیم.

در سالی که پُشت‌سر گذاشتیم با توجه به اینکه تمرکز خود را بیش‌تر بر روی خدمات پیوسته با سرویس‌های میزبانی وب، متمرکز نموده بودیم تا در نهایت بتوانیم به بهترین شکل ممکن سایت‌های کاربران خود را میزبانی کنیم، توانستیم به شکل قابل توجهی رضایت کاربران خود را کسب نموده و در پِی‌آن با توجه به استقبال کاربران از سرویس‌های میزبانی وب هاستینگ ماندگار وب، چندین سرور تازه را با بروزترین سخت‌افزار موجود خریداری کرده و آن‌ها را به مجموعه سرورهای ماندگار وب در لوکیشن‌های ایران و آلمان اضافه نموده‌ایم. همچنین در سال گذشته، ماندگار وب علاوه بر همکاری با دیتاسنتر افرانت، همکاری خود را با دیتاسنتر آسیاتک (برج میلاد) نیز آغاز نمود و در حال حاضر سرویس‌های اشتراکی، سرورهای مجازی و سرورهای اختصاصی خود را به دلخواه مشتریان، از این دو دیتاسنتر مطرح ایرانی، ارایه می‌هد.

در سال پیش‌رو نیز همانند سایر سال‌ها با قدرت و انگیزه‌ی فراوان قصد افزودنِ خدماتی تازه را به مجموعه‌ی ماندگار وب داریم که از جمله‌ی این خدمات، می‌توان به: تولید محتوا، پشتیبانی و مدیریت سایت‌ها، سئو، مدیریت سوشیال‌ها، آموزش حضوری وردپرس و مواردی از این‌دست اشاره کرد، همچنین در سال تازه سرویس میزبانی بسیار ویژه‌ای را برای سایت‌های وردپرسی ارایه خواهیم داد که این سرویس بصورت تضمینی: تخصصی‌ترین، پُرسرعت‌ترین و ایمن‌ترین هاست وردپرس موجود در ایران خواهد بود که پیاده‌سازی چنین بستری ابداع تیم فنی هاستینگ ماندگار وب بوده است.

همچنین همانند سال‌های گذشته برای قدردانی از همراهی شما دوستان و کاربران گرامیِ ماندگار وب، در نظر داریم ۲۹ سرویس میزبانی وب (سی‌پنل ایران – پلن سوم) را برای یک‌سال در اختیار برندگان این بخت‌آزمایی قرار دهیم.

قرعه کشی هاست رایگان وردپرس

چنانچه شما نیز می‌خواهید شانس خود را برای برنده شدن یکی از این ۲۹ سرویس آزمایش کنید، کافیست دیدگاهی را در این نوشته بفرستید.

نکته‌ها:

  • کاربران تا ۱۳۹۸/۰۵/۱۰ برای شرکت در این بخت‌آزمایی، زمان دارند.
  • چنانچه شما یکی از برندگان باشید و تا ۲ روز پس از فرستاده شدن ایمیل آگاه‌سازی از سوی ماندگار وب به آن پاسخ ندهید، سرویس به‌کس دیگری واگذار خواهد شد که پیشنهاد می‌شود شماره تماس (تلگرام) خود را در دیدگاه قرار دهید. (در سایت نمایش داده نخواهد شد)
  • این سرویس‌ها شامل دامنه رایگان ir نخواهند شد.
  • اگر این سرویس مورد نیاز شما نمی‌باشد، خواهشمندیم این مورد را در دیدگاه خود بازگو کنید تا شانس سایر دوستان برای برنده شدن افزایش پیدا کند.

همچنین بر روی همه‌ی سرویس‌های میزبانی وب ایران و آلمان، به مناسبت زادروز وبسایت ماندگار وب ۶۰ درصد! تخفیف ویژه تا ۱۳۹۸/۰۵/۰۵ در نظر گرفته شده است که دوستان با کد تخفیف ۸salegi می‌توانند در خریدهای یکساله‌شان استفاده کنند.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.