دیجی اسکریپت

مبانی Cloud Backup خدمات – باران وب | دیجی اسکریپت

مبانی Cloud Backup خدمات – باران وب
[ad_1]

ابر خدمات پشتیبان گیری اجازه می دهد تا شرکت ها و افراد برای دسترسی سریع به اسناد الکترونیکی, عکس, موسیقی, فیلم ها و هر فایل دیگر. این دسترسی از راه دور بسیار مهم نوآوری تکنولوژی سن که ساده ذخیره سازی فایل. ابر پردازش بر اساس مشترک منابع محاسباتی به جای سرور فیزیکی و سخت افزاری. آن را اجازه می دهد تا داده ها ذخیره می شود و به صورت آنلاین قابل دسترسی توسط بسیاری از افراد از چندین کامپیوتر و دستگاه های بدون نیاز به سرور فیزیکی. با این تکنولوژی هر فرد یا شرکت می تواند ایجاد یک امن مجازی پشتیبان گیری از تمام فایل ها و اطلاعات در دسترس تنها به کسانی که با ترخیص کالا از گمرک. مزیت اصلی این است که با وجود آنچه اتفاق می افتد در دنیای فیزیکی از یک تصادف سرور به ریخته فنجان قهوه بر روی یک کامپیوتر داده های ارزشمند و امن در دنیای مجازی است.

اگر شما شده است با توجه به ابر در نظر گرفتن این عوامل در هنگام انتخاب ارائه دهنده خدمات خود را:

ذخیره سازی

قبل از اینکه شما به دنبال یک ارائه دهنده تعیین مقدار ذخیره سازی اطلاعات شما نیاز دارید. هزینه خدمات پشتیبان گیری به طور مستقیم تحت تاثیر میزان فضای ذخیره سازی شما سفارش. قبل از اینکه شما شروع به خرید برای یک ارائه دهنده در نظر گرفتن اندازه داده های خود را و چگونه بسیاری از گیگابایت یا ترابایت شما مایل به خرید. یک ترابایت است که یک واحد از اطلاعات برابر با یک میلیون میلیون بایت. اسناد و مدارک را کمتر اتاق مجازی در حالی که محتوا مانند عکس و فیلم نیاز به فضای بیشتر. با یک تنوع از گزینه های وجود دارد یک طرح است که بازی خود را از نیازهای ذخیره سازی داده ها.

آپ تایم

توانیم مقدار زمان یک کامپیوتر و یا کامپیوتری سیستم عملیاتی است. هدف از استفاده از مجازی محاسباتی است که اطلاعات خود را فورا در دسترس در هر زمان, تا زمانی که انتخاب یک سرویس دهنده با توجه به اعلام آپ تایم.

امنیت و بازیابی

امنیت کسب و کار خود و فایل ها باید از بیشترین اهمیت را به خود نسخه پشتیبان تهیه خدمات شرکت. هکرها و مجرمان سایبری در حال تبدیل شدن به طور فزاینده پیچیده بنابراین مطمئن شوید که به درخواست فروشندگان چگونه آنها محافظت از مشتری داده است. برای امن ترین گزینه برای ۲۵۶-بیتی رمزگذاری داده ها هر دو در حالی که ذخیره می شود و در حالی که در حال نقل مکان کرد و یا برگرفته و همچنین به صورت محلی و در خارج از سایت سازی. شما همچنین باید پرس و جو در مورد این شرکت بازیابی فاجعه بار. ارائه دهنده باید به تاریخ و سیاست برای گرفتن اطلاعات آنلاین در این رویداد از یک حمله سایبری و یا شبکه-پاک کردن فاجعه طبیعی است.

پشتیبان گیری فرکانس

اگر شما تا کنون از دست حیاتی سند تغییرات از آنجا که شما نادیده گرفته شده برای نجات آخرین نسخه شما دست اول درک اهمیت پشتیبان گیری فرکانس. پشتیبان گیری فرکانس اشاره به اینکه چگونه اغلب شما ارائه دهنده به روز رسانی و ذخیره تغییرات به داده های خود را. این افزونه بسیار مهم, اما آن را می تواند به شما صرفه جویی در مقدار زیادی از نا امیدی.

قیمت گذاری

شارژ سیاست برای این خدمات ساده هستند. کسب و کار در حال شارژ با توجه به میزان ذخیره سازی مورد نیاز و انتخاب خود را ویژگی های. شرکت های فن آوری در دسترس هستند در طیف وسیعی از اندازه. برخی از ارائه برنامه پرداخت ماهانه شروع به عنوان کم $۹٫۹۹ در حالی که بزرگتر ارائه دهندگان تنها گزینه های پرداخت سالانه در سراسر شروع $۸۰۰٫

نظر

در هنگام انتخاب یک فروشنده توجه به چاپ خوب است. با احتیاط از سرویس محدودیت و قفل-ins. Vendor lock-in می توانید منع شما از لغو سرویس و می توانید آن را دشوار است به تغییر ارائه دهندگان اگر نیازهای کسب و کار شما بزرگ تر شدن ارائه خدمات.

اگر مجازی سازی به نظر می رسد برای شما مناسب بهترین راه برای پیدا کردن ارائه دهندگان خدمات است که برای انجام یک جستجوی آنلاین. وجود دارد تن از شرکت های فن آوری با انواع تخصص ها از جمله cloud backup خدمات. تماس, چند شماره و در اطراف مغازه با این مقاله در ذهن قبل از تصمیم گیری در مورد بهترین انتخاب برای نیازهای شما. موفق باشید!

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.