دیجی اسکریپت

محدودیت دسترسی محصولات ووکامرس با افزونه Void Woo Cart Restrictor | دیجی اسکریپت

محدودیت دسترسی محصولات ووکامرس با افزونه Void Woo Cart Restrictor
[ad_1]

گاهی تمایل دارید که بعضی دسته های محصولات را فقط برخی کاربران مشاهده کنند و در واقع با محدودیت دسترسی محصولات ووکامرس اجازه مشاهده محصولات خاص را از عموم بگیرید. برای مثال ممکن است شما محصولاتی در فروشگاه خود قرار دهید که تمایل دارید افراد با نقش کاربری فروشنده یا بازاریاب به آن ها دسترسی داشته و سایر افراد نتوانند به این محصولات دسترسی داشته باشند.

 

محدودیت دسترسی محصولات ووکامرس با افزونه Void Woo Cart Restrictor

 

به طور پیشفرض در ووکامرس این امکان وجود نخواهد داشت، اما از آنجایی که وردپرس متن باز است، افزونه های بیشماری با راه حل های متنوع در اختیار شما قرار دارد. در این آموزش از بیست اسکریپت یکی از افزونه های محبوب در زمینه ایجاد محدودیت دسترسی محصولات ووکامرس برای نقش های کاربری خاص را معرفی خواهم کرد.

 

محدودیت دسترسی محصولات ووکامرس

افزونه ای که در این آموزش برای عدم نمایش محصولات دسته بندی های خاص به نقش های کاربری خاص معرفی می کنم، با عنوان Void Woo Cart Restrictor در مخزن وردپرس به ثبت رسیده است.

 

این افزونه تا کنون توانسته است امتیاز ۴ ستاره را از کاربران خود به دست بیاورد. برای ایجاد محدودیت دسترسی برای محصولات در ووکامرس، با کلیک روی دکمه زیر این افزونه را از مخزن وردپرس دانلود کرده و سپس به کمک آموزش نحوه نصب افزونه ها در وردپرس اقدام به نصب و فعال سازی آن در وب سایت خود نمایید.

پس از نصب و فعال سازی این افزونه زیرمنویی با عنوان Void Woo Cart Restrictor در بخش تنظیمات پیشخوان وب سایت شما ظاهر می شود که با کلیک بر روی آن به صفحه محدودیت دسترسی محصولات ووکامرس برای نقش های مختلف منتقل می شوید.

محدودیت دسترسی محصولات ووکامرس با افزونه Void Woo Cart Restrictor

همانطور که در تصویر بالا نیز مشاهده می کنید، در این صفحه می توانید نقش های کاربری که تمایل دارید به محصولات مورد نظر دسترسی داشته باشند را انتخاب کنید.هر کاربری که نقش های انتخاب شده را داشته باشد، می تواند به محصولاتی که در ادامه تعیین می کنید دسترسی داشته و در غیر اینصورت به محصولات دسترسی نخواهد داشت.

 

اکنون به منوی محصولات >> دسته بندی ها بروید. خواهید دید که هنگام ایجاد دسته بندی جدید می توانید انتخاب کنید این دسته بندی جزو محدودیت باشد یا خیر، به این معنی که محصولات موجود در این دسته جزو محصولاتی خواهند بود که تنها نقش های کاربری که در مرحله قبلی انتخاب کردید قادر به مشاهده آن ها هستند.

محدودیت دسترسی محصولات ووکامرس با افزونه Void Woo Cart Restrictor

همچینین هنگام ویرایش دسته بندی محصولات، می توانید با فعال کردن گزینه Restrict this category، برای دسته بندی های قبلی و محصولات موجود در آن ها این محدودیت را ایجاد کنید.

نوشته محدودیت دسترسی محصولات ووکامرس با افزونه Void Woo Cart Restrictor اولین بار در بیست اسکریپت. پدیدار شد.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.